is ze thuis of kunnen jullie bij haar zijn vanavond?
We zijn met zn vieren thuis, het is nu al inloop van thuiszorg, vrienden en familie maar dat vind ik zo fijn
Ah wat fijn dat ze bij jullie is. Wij hadden ook echt top thuiszorg, zulke lieve mensen. Ik denk aan je!
Ik vond 2020 echt een moeilijk jaar, maar goed vond de jaren ervoor ook moeilijk. Mentaal en lichamelijk ook. Vind oud en nieuw ook wel stom, want een datum verandert niks aan hoe ik me voel, maar ja vanavond ben ik gelukkig bij een vriendin.
Dankjulliewel allemaal voor her afgelopen forumjaar, jullie berichten en posts en gezelligheid en soms hardop lachen bij post als ik me kut voelde.
@geez @luzarl en alle andere die het moeilijk hebben, ik denk aan jullie
Voor iedereen een forumknuffel
Forumknuffel terug aan jou
Le Grand Bain! Over een groep mannen die gaan synchroonzwemmen.
Jaa die is leuk!
Echt heftig om te zien dat jebroer gewoon even een concert geeft in Duindorp??? Sowieso wat zijn dat voor mensen en wat is dat voor plek. Maar wtf
Hahaha net die scène van Friends waarin Rachel Baby Got Back zingt voor haar baby.
Ja er staat al sinds twee dagen een tent. Volgensmij doet de politie ook niks en kijken ze een beetje toe. Ik hoorde wel dat er vanavond een livestream is van de favo artiesten in duindorp/ ter vervanging van het vreugdevuur zodat de mensen binnen via de pc mee kunnen kijken… maar ik betwijfel of ze dat doen. Het is over het algemeen kutvolk. Sorry mensen, ik kom zelf oorsprongkelijk uit hartje Scheveningen en wil niemand kwetsen maar ugh. Echt een stel volwasssen kinderen die al denken dat een dag regen is veroorzaakt door Rutte.
@Karl_Lagerfeld
Je hebt white trash en aso’s in Den Haag en een overtreffende trap van dat woont in Duindorp.
Overigens ben ik steeds meer van mening dat Den Haag een en al aso is.
Er valt ook niet te communiceren met die desbetreffende groep. Denken het allemaal beter te weten en hebben de grootste mond. Het is eigenlijk te triest voor woorden, helemaal omdat ze hun kinderen er zwaar in meetrekken.
Ah dankje! Ik heb nu Ardell Natural Wispies op dus het ziet er vrij naturel uit maar ga je suggesties onthouden! Moet zeggen dat ik ze nu niet meer voel dus dat is fijn en ze zitten er ook nog goed op. Heb hiervoor alleen een paar extreme nep wimpers op gehad met halloween maar qua gewicht scheelt dit wel al veel inderdaad.
Rien a declarer of le flic du belleville zijn ook van die Franse komedies, staan beide op streamz of telenet play als je dat hebt
Beste nieuwjaar ever! Op de bank naar Queen concerten kijken zonder verplichtingen.
Dat noemen we natuurlijke selectie
Dank voor dit, ik zit mezelf te vertellen dat ik perse op moet blijven maar waarom eigenlijk? Ik heb alleen net nog een speciaalbiertje open gemaakt maar ga daarna ook richting mn bed
Moest vandaag nog werken en was er aan het eind van de dag zo klaar mee, alles liep uit. Heb nu uit een soort frustratie voor het eerst in mijn leven een staatslot gekocht. Een halve. Hopelijk word ik multimiljonair Maar mijn inzet terug is ook prima
Deze gif is wel representatief voor oud & nieuw dit jaar. Niet erg enthousiast maar het hoort erbij he, dus doen maar ff mee
Moet zo lachen om deze zielige kop.