Valt hier ook echt niet mee qua knallen. We wonen ook in een wijk met doodlopende straatjes waar de politie nooit surveilleert en dat weten de jongeren in de buurt ook. Ik vrees voor onze auto.
Jij bent gewoon lekker bezig!!! De rest niet. Iâm rooting for you!
Maar ff serieus, ik snap dat het kut voelt. Ik ben vandaag ook bij mân ouders en heb besloten om vooral niet op snap/insta te kijken (voor zover dat lukt) maar heb nog steeds fomo.
Hopelijk heb je toch nog een leuke avond met je fam, en belangrijk: oud & nieuw is vaak toch een beetje anticlimax dus je mist vast helemaal niet zoveel!
Wtf die cyclustherapie bij rad van het jaar
Hahaha ja maar dat was toch een lucky tv achtige voice over? Niet echt???
Of toch wel, het was zĂł raar dat ik niet weet hoe raar het echt was.
Maar sowieso wil je toch niet zo dansend op tv komen in therapiesetting ik geloof ook niet dat ze schreeuwden âik haat iedereen en iedereen haat mijâ
1 sex on the beach op en voel me nu al tipsy
Haha oh ja ik hoorde niet echt woorden meer een soort van frust gekrijst âaaagh khggtâ ik lette niet zo goed op blijkbaar hahaha
Ik zit ook bij mijn ouders op de bank (als dertigerâŠ) Ze vonden het sneu als ik alleen zou zitten dus weet niet wat zieliger is
Dus je bent niet de enigste en geniet lekker van de tijd met je ouders! Kneuterig het nieuwe jaar in is ook prima
Jaaa precies, ik vind het forum daarom inderdaad ook een goeie afleiding! En precies, een keertje een beetje goed het nieuwe jaar in, in plaats van verrot en ellendig
Grrr wij schrokken net op van een enorme knal die de ruiten deed trillen. Onze buurman staat met een biertje in zn hand mortieren af te schieten en ik heb ZO de neiging om de politie te bellen. Levensgevaarlijk.
Mijn ouders zijn bij vrienden en ik zit alleen op de bank ik mocht mee. Nee dankje
Heb het vorig jaar ook alleen gevierd. Vind het niet zo boeiend gelukkig⊠En idd beetje op het forum lezen is ook niet verkeerd!
Tostituees
Ik ben ook alleen momenteel maar vind het eigenlijk wel relaxed. Heb een lekkere cocktail, zit aan portie nachoâs en er staat een Loveland set op. Ik weet niet of ik 12 uur haal alleen maar tot nu toe Dansend door de woonkamer met de kat
Ja vind het ook niet zo erg eigenlijk. Heb weinig met oud en nieuw maar als ik alleen was geweest was ik al naar bed gegaan, nu vind ik het wel gezellig bij mijn ouders.
Zet Snapchat meldingen lekker een avondje uit!
Ik zit in mijn eentje alleen thuis. Ben ook door niemand gevraagd, maar was toch niet gegaan vanwege mijn katten.
Huh vuurwerkverbod?
Zelfde hier. Zit eraan te denken om volgend jaar met mn katten maar naar een vuurwerkvrij park te gaan.
Ik heb medelijden met mezelf en ons. Stom rot jaar
Heel veel sterkte