Het wordt steeds erger. Heb nog liever een 7 uur durende film over Carona op het moment.
Staat er een lachband aan bij Guido? Zo een die Friends ook heeft zeg maar
Iedereen die zich ergert aan Youp kijk Fox jongensss. De toreadoooor
Lame
Zelfs Martijn Koning lijkt nu niet meer zo slecht. Dus die gaat denk ik ook wel fijn 2021 in nu.
Ik vind het ergens ook wel lekker om naar de afgang van zon cabaretier te kijken.
Dat heeft hij gezegd, het is de try out die 12 december is opgenomen. Toen mochten er dus 30 mensen in de zaal.
Hoe erg het ook is, dit zal vast niet ineens zijn afgang zijn, vrees ik
Jij ook veel sterkte, dit soort momenten helpen niet (bij mij in ieder geval niet met verdriet). Je kunt hier altijd dingen delen mocht je behoefte hebben of een pb sturen. Verder is samen zijn ook helemaal goed zonder te praten!
10… 9…8… Nee? oh…
Oh my God dat was ik alweer vergeten, wat was dat erg!
Veel sterkte
Ben vast aan de champagne begonnen, kan ik lekker snel naar bed na 00:00
Er is hier echt zóveel vuurwerk dat het gewoon als ‘normaal’ voelt.
Ik vraag mij ook echt af hoe de politie hier mee omgaat.
Ik zou dat zelf als agent zó lastig vinden… ik ben wel blij dat ik merk dat mijn directe buren ook echt geen vuurwerk hebben en afsteken.
Anyhooo: wij zijn lekker ons bed in gedoken, hopen nog even de ogen open te kunnen houden tot 00.00 en dan hopelijk in slaap te kunnen vallen.
Heel veel sterkte voor iedereen die het nu of in 2021 moeilijk heeft ( oa @Luzarl en @oliverqueen) en ik wens jullie allemaal het allerbeste toe in 2021
Ja ik zat er net lekker in met de multigroove stream, nu weer masked singer, net ff wat anders
Ik drink vanavond bubbels die ik ooit heb gekregen, de eerste fles deelde ik met mn man en was lekker. De fles die ik nu heb is niet zo lekker en drink ik alleen
Hier begint de wijk bij mij tegenover wakker te worden. Zit tussen 2 best wel aso straten in dus ben benieuwd.
Het is echt mn droom dat het vuurwerk om 00.30 op is.
In Den Bosch is op dit moment een deel als veiligheidsrisicogebied aangemerkt tot zaterdag 17:00 u 🥲 inclusief ME 🥲🥲