Wat je even kwijt wil #46

@Luzarl heel veel sterkte voor jou en jouw familie :kissing_heart:

Waar ik als kind dacht: als ik later groot ben ga ik elke oud&nieuw wakker blijven!!

2020 tegen m’n vriend om 19:45u: “Ben je ook moe? Zullen we nog even gaan voortukken?”
Hebben net heerlijk 2u geslapen :+1: Hartstikke prima zo samen oud&nieuw thuis vieren

18 likes

Bedoel je deze?

1 like

Ik leef met je mee :sob: Kut 2020 en 2021 gaat alleen nog maar kutter worden. In mijn geval zit mijn vader in het zelfde schuitje als jouw moeder. Vind het wel moeilijk, wij zijn niet echt praters en ik heb ook niet echt mensen om het mee te delen. Blegh.

7 likes

Je mag me altijd een berichtje sturen

2 likes

Lieve @Luzarl Heel veel sterkte met elkaar! :kissing_heart::black_heart:

1 like

Dankjewel! Ik ga het onthouden :blush: Jij ook hoor, ook al ben ik niet zo bekend op het forum.

1 like

@Luzarl en @oliverqueen heel veel sterkte :heart:

1 like

Veel sterkte! Is een boekje misschien iets voor jullie, om te schrijven ipv praten? Vragen invullen en samen of apart lezen?

1 like

Heel veel liefs en sterkte @Luzarl en @oliverqueen :purple_heart:

1 like

Ulg ik kijk Guido Weijers en ulg…

5 likes

Er is nu echt geen ene reet op de tv 🤷

1 like

Jawel Snollebollekes

10 likes

Ik kan echt wel janken als ik eraan denk dat er geen carnaval is dit jaar :pensive::joy:

Onpopulaire mening hier waarschijnlijk

6 likes

Ja, weet niet wat ik er van moet vinden
Slecht knipwerk ook

1 like

Wow ik zat echt met mijn oren te klapperen bij dat stuk over Akwasi, wtf

3 likes

ze hebben echt de vreselijkste dingen.
Ik dacht Whitney Houston oké niet fantastisch, is het een facking tribute door glennis grace.

Me 2 ik vond het niet eens meer ´op het randje´ of satire of wat dan ook.

3 likes

Ulgh…

Mijn broer en zn vriendin leven in een andere tijdzone.
Met kerst kwamen ze 1,5 uur te laat aankakken. Nu hadden ze mn moeder beloofd om rond 22:00 hier te zijn.
Nou ze zijn er nog niet en vind het sneu voor mn moeder die allemaal hapjes heeft gemaakt.

7 likes

Jup hij zei zelfs het N woord…

1 like

En @Luzarl heel veel sterkte voor jullie :heart: Hoop dat jullie nog mooie herinneringen kunnen maken!

2 likes