Wat je even kwijt wil #46

Haha was er net naartoe gezappt in de reclame van Ik hou van Holland :joy:
Eerlijk: dit had ik vorig jaar niet gevonden, maar nu ziet zelfs dit er uit als een aantrekkelijk feestje :partying_face:

1 like

Ik baalde ontzettend dat ik vergeten was oliebollen te bestellen en vanmiddag natuurlijk mis greep. Nu heeft een collega me nog 3 oliebollen gebracht vanavond. Ik vond mijn collega’s al helden, maar dit is echt het toppunt :drooling_face:

20 likes

@Teigetje Wij ook. :sob: Die gastjes van Joost is anders geaard (kut-nummer) hadden ook gewoon carnavals-jasjes aan.

2 likes

Qu’est-ce qu’on a fait au Bon Dieu 1 en 2, la vache. Sorry, ik ben aan het bijlezen maar ook een tip voor later.

1 like

Nou het was leuk geweest. Ik ga liggen en zie wel wanneer het 2021 is. Bye kutjaar

10 likes

Eej da’s toch Bart van K-otic in het koortje op SBS6?

4 likes

@oprah @krabsalade aaah ja!! Ik ga wel naar Snollebollekes in oktober 2021, had kaartjes voor dit jaar… hoop dat het dan al kan en doorgaat. Dan maar een beetje inhalen :partying_face:

1 like

Klopt!

God ik wil gewoon naar bed hahaha

2 likes

Dat zou ik dan weer niet doen want ben graag thuis voor het geval dat.

Gaat het weer over akwasi. Oke Guido we get it je bent een witte lul met enorm veel privileges. Maak eens een grap want daar word je voor betaald.

8 likes

Het wordt steeds erger. Heb nog liever een 7 uur durende film over Carona op het moment.

4 likes

Staat er een lachband aan bij Guido? Zo een die Friends ook heeft zeg maar

Iedereen die zich ergert aan Youp kijk Fox jongensss. De toreadoooor

Jij trouwens ook sterkte @oliverqueen :orange_heart:

1 like

Lame

Zelfs Martijn Koning lijkt nu niet meer zo slecht. Dus die gaat denk ik ook wel fijn 2021 in nu.

3 likes

Ik vind het ergens ook wel lekker om naar de afgang van zon cabaretier te kijken.

2 likes

Dat heeft hij gezegd, het is de try out die 12 december is opgenomen. Toen mochten er dus 30 mensen in de zaal.

1 like

Hoe erg het ook is, dit zal vast niet ineens zijn afgang zijn, vrees ik

2 likes