Jij ook veel sterkte, dit soort momenten helpen niet (bij mij in ieder geval niet met verdriet). Je kunt hier altijd dingen delen mocht je behoefte hebben of een pb sturen. Verder is samen zijn ook helemaal goed zonder te praten!
10… 9…8… Nee? oh…
Oh my God dat was ik alweer vergeten, wat was dat erg!
Veel sterkte
Ben vast aan de champagne begonnen, kan ik lekker snel naar bed na 00:00
Er is hier echt zóveel vuurwerk dat het gewoon als ‘normaal’ voelt.
Ik vraag mij ook echt af hoe de politie hier mee omgaat.
Ik zou dat zelf als agent zó lastig vinden… ik ben wel blij dat ik merk dat mijn directe buren ook echt geen vuurwerk hebben en afsteken.
Anyhooo: wij zijn lekker ons bed in gedoken, hopen nog even de ogen open te kunnen houden tot 00.00 en dan hopelijk in slaap te kunnen vallen.
Heel veel sterkte voor iedereen die het nu of in 2021 moeilijk heeft ( oa @Luzarl en @oliverqueen) en ik wens jullie allemaal het allerbeste toe in 2021
Ja ik zat er net lekker in met de multigroove stream, nu weer masked singer, net ff wat anders
Ik drink vanavond bubbels die ik ooit heb gekregen, de eerste fles deelde ik met mn man en was lekker. De fles die ik nu heb is niet zo lekker en drink ik alleen
Hier begint de wijk bij mij tegenover wakker te worden. Zit tussen 2 best wel aso straten in dus ben benieuwd.
Het is echt mn droom dat het vuurwerk om 00.30 op is.
In Den Bosch is op dit moment een deel als veiligheidsrisicogebied aangemerkt tot zaterdag 17:00 u 🥲 inclusief ME 🥲🥲
Nou echt, alleen maar poep op de tv. Ben nu ook wel klaar met de avond eigenlijk, lol. De wijn is ook bijna op dus het gaan geen latertje worden vanavond.
In mei dit jaar is disaronno sour flink verkeerd gevallen waarna ik alles eruit kotste, sinds die tijd ook niks meer gedronken. Nu hadden we die disaronno velvet gehaald om te proberen, maar ik vind het echt zooo goor nu. Volgens mij kan ik de geur van disaronno door dat kotsen gewoon niet meer verdragen. Vond het eerder echt lekker, maar bah, nu echt niet.
Jullie ook!
Ik ga om 00.00 eindelijk aan mn pizza beginnen
Electronische vuurwerkshow, is dus geen vuurwerkshow he
Gaan we nu een minuut lang aftellen…
Nee
Kut het is al zover
Happy New Year