Wat je even kwijt wil #46

Stom is dat he. Je kan je verzekering vragen om wachtlijstbemiddeling, dan helpen ze je met het vinden van een huisarts. Daarnaast komen de nieuwe plekken aan het begin van de nieuwe maand vrij, dan kan je het vragen.

4 likes

Dat is idd niet fijn. Je kunt je zorgverzekering eens bellen, zij zijn eigenlijk verplicht om te zorgen dat elke verzekerde toegang heeft tot huisartsenzorg in jouw buurt. Zij weten soms welke praktijk er wel “open” is. En blijven bellen bij de praktijk bij jouw in de buurt, gewoon elke 6 weken weer bellen. Irritant, maar ze gaan vast wel weer een keer open voor nieuwe patiĂ«nten.

2 likes

Ik heb gister sinds lange tijd weer lekker dronken misdragen, het was zo heerlijk. Niet zo leuk als werken met oud en nieuw maar toch weer een beetje als vanouds. Ik hoop zo dat het dit jaar weer kan. Dat ik m’n baan terug krijg, dat er weer nachtprogramma’s geprogrammeerd kunnen worden en ik me weer kan misdragen op m’n werk :pleading_face:

19 likes

Ja dit vraag ik mij ook af. Reed net langs vernielde bushokjes / opgeblazen putdeksels en dan vraag ik mij ten eerste af waarom oud en nieuw dan perse zo triggert om je te misdragen en ten tweede of dit elders in de wereld ook zo extreem voorkomt.
Aso.

Vuurwerk troepen vĂ­el mij nog mee voor zover ik bij ons in de buurt kon kijken.

Nog 8 oliebollen en 2 appelbeignets te gaan, wij kunnen dit!

3 likes

Werd vanochtend vroeg wakker door het brandalarm. De batterij begon leeg te raken, echt een heerlijk begin van 2021 zo met dat gepiep, hopelijk geen teken voor de rest van het jaar :joy:

Ik zie nu pas de hoedjes en deze staat nog beter op mijn ava dan de kerstmuts. Het is een goede dag vandaag :partying_face::partying_face:

2 likes

Ok belangrijkste vraag van 2021 zijn de oliebollenkraam open vandaag? Ben onverzadigd want ging pas gister om 17uur op jacht maar toen was alles al uitverkocht, dicht of te druk dus ik heb echt te weinig oliebollen gegeten, dacht dat 2020 niet erger kon eindigen maar boy was I wrong.

7 likes

Dit was mijn grootste angst voor 2021 want ik heb deze fout al te vaak gemaakt. Dit jaar iets beter aangepakt, ik heb nog vier bollen. Maar. Geen poedersuiker :sob:

1 like

Stuur mij oliebol dan stuur ik jou poedersuiker. Is de supermarkt niet open? Maarja moeite natuurlijk

4 likes

Ik weet niet hoe het is waar jij woont maar de kraam hier is wel open.

1 like

Ik zou echt willen dat planners in Nederland net zo populair waren als in Amerika. Dat je overal echt van die planner-planners kon kopen ipv standaard agenda’s.

1 like

Zag net op tv een stukje over uitgebrande auto’s etc, denk echt wat is er toch mis met mensen? Echt doe normaal, hoe denk je er aan om iemand anders zijn spullen in de fik te steken? Doe dat lekker met je eigen auto.

Ik weet niet of je deze zoekt? Het lijkt er op dat die nog leverbaar is.

edit; sorry zie net dat je de 2021 variant zoekt. Deze is datumloos.

Niks zo sneu als een oliebol zonder poedersuiker. Hopelijk is de supermarkt open!

1 like

Oh dat klinkt veelbelovend!

1 like

Waarom reageer je dit op mij. Denk je dat ik een auto in de fik heb gestoken?

6 likes

Ik heb net een rondje gefietst en ben nog chaggerijniger dan daarvoor. Dat dat gewoon een van de weinige activiteiten is die je kan doen.
Als de supermarkt nou open was kon ik nog troost voer halen

3 likes

Happy New Year lieve FF’ers! Moge 2021 een heel stuk beter zijn dan 2020.

3 likes

Ik weet niet of ik de grens over mag. Straks fiets ik voor niks.

10 likes