Wat je even kwijt wil #46

Helemaal klaar om met mijn vriend lekker een stuk in het bos te wandelen, maar ik ben ineens toch een partijtje misselijk. Geen kater ofzo, maar bleh

Mogen we je dan nu Jeroen gaan noemen?

2 likes

1 van mijn favoriete geƫrfde kerstballen is gesneuveld en ben nu een beetje sad.

de elektronische ā€˜vuurwerkshow’!

1 like

Oh sorry ik heb gemist dat Limburg in 2021 ineens bij Nederland hoort :innocent:

1 like

Da is nie

1 like

Ik heb mijn snacks voor de dag weer binnen: ik ontbijt met pizza, dan heb ik kaasbitterballen, black angus bitterballen, oven hapjesmix, doritos met guacamole, als avondeten broodje kroket met soep en nog lemon cheesecake met champagne. Ohja en heb nog een reep Tony liggen. Het is al 3 uur dus ben benieuwd hoe ver we komen :drooling_face:

16 likes

Lol deze verjaardagskaart heb ik ooit gehad

54 likes

Oh zie dat ik degene boven jou moest hebben @Shadina, excuus!

1 like

Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte :broken_heart:

De appie is open ( bij mij in ieder geval haha).

Edit; ik las hierna de limburghaat :neutral_face:

2 likes

Hier niet :sob:

Wat een gelul, er is echt wel een midden-deel. Ik denk dat echt het merendeel van de Limburgers niet weten dat er ook een Belgisch Limburg is, haha. Echt beschamend hoe weinig we weten van provincies, gemeentes en plaatsen over de grens, die veel dichterbij liggen dan plaatsen binnen Nederland.

3 likes

Ik heb na bridgerton zo veel zin om regency-boeken te lezen maar de bieb is dicht en de boeken die ik thuis heb zijn geen foute romantische boeken over arme meisjes die vallen voor adellijke rokkenjagers :sob:

4 likes

Ik ben echt tandjesbrak, maar mijn oud en nieuw was zo fijn en ik kijk nu darts en ontbijt met oliebollen en kniepertjes en alles is goed

4 likes

Hij klinkt als een idioot :tipping_hand_woman:

3 likes

@Dombo En heb je gebeld? De laatste keer dat ik een blaasontsteking had heb ik ook de HAP gebeld (zaterdag) en heb ik mijn klachten omschreven ( ik wist zeker dat het een bo was, want ik heb het redelijk vaak) en kreeg ik meteen antibiotica voorgeschreven, wat ik meteen kon ophalen bij de apotheek van het ziekenhuis hier. Hopelijk krijg jij dat ook en voel je je snel weer beter

1 like

Ik lig nog ik bed :thumbsup: maar mijn vriend kwam me net een blikje cola zero brengen #blessed #happynewyear

11 likes

Ik hou van onze fietzaak mensen. Helemaal blij toen ik hem de beste wensen wenste haha cute.

2 likes

Ik lig ook nog in bed, mijn kater ebt eindelijk een beetje weg