Wat je even kwijt wil #46

Hoe kan het hier zo vaak over Limburg gaan terwijl er 12 provincies zijn? :exploding_head:

6 likes

Want Limburg is cute. Brabant daar in tegen…

3 likes

afbeelding

9 likes

Ik ben zo tering brak

2 likes

Poeh was om 14:00 thuis, brak, opgeblazen, maar wil effe een normaal ritme omdat ik maandag weer moet werken dus ipv gaan hangen ben ik productief geweest. Kamer gepoetst, gestofzuigd, bed verschoond, nog wat zooi opgeruimd, auto gepoetst, gedoucht. Ben echt misplaatst trots op deze basisprestaties vandaag :joy::joy: alles voelde als 28 dagen expeditie robinson door de huidige staat waarin ik me bevind.

29 likes

Wow respect! Ik ben niet eens brak en ik vond van de bank op staan om drinken te pakken al een opgave :joy:

4 likes

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
Mijn jaar begon met een ruzie met mijn moeder, hopelijk geen voorbode van het komende jaar :upside_down_face:

Oja we hebben dat opgegraven eiland ook nog

1 like

Het feestje bij de buren is nog bezig :scream: Ik kan flink wat feesten maar dit is zelf voor mij een hoe doe je dit?! :joy:

1 like
15 likes

Whaha :joy::joy: dat moet het sowieso zijn

:rage:

1 like

Ik ben eindelijk aan The Handmaid’s Tale beginnen pfff intens man

3 likes

Wat iniedergeval niet anders is dan andere jaren: op 1 januari alle lege wijnflessen naar de glasbak brengen.

Ik ben denk ik op een leeftijd gekomen dat ik katers krijg nadat ik flink heb gedronken. Ik had hier nooit last van en ik voel me ineens vandaag toch een partij brak en kut.

Maar misschien heb ik ook m’n corona alcoholtolerantie overschat.

1 like

Lief dagboek ik ben 2021 echt goed begonnen!

Ontbijt: croissant en koffie
Lunch: 2 oliebollen
Tussendoortje: appelflap
En nu zit ik met hongerklop op de bank te wachten op mijn bestelde pizza.

Vandaag is een goeie dag. Xx

43 likes

Ik ben zo tering moe maar kan nu echt niet gaan slapen. Nog twee uur rekken en dan ga ik naar bed.

6 likes

Ik ben ook zo brak. Gelukkig zo mac eten

3 likes

Mijn gore alcoholistische oom heeft mijn oma gister vast gepakt en een zoen op haar wang gegeven. Ik hoop niet dat ze ziek raakt want ik maak hem af. Echt absoluut geen respect. Gatverdamme ik kan hem wel uitkotsen (voor degene die mijn post gister hebben gelezen, het is een duindorper :roll_eyes:) Ze had expres geregeld dat hij om 18:00 op afstand langs zou komen zodat hij nuchter zou zijn maar godverdomme.

Ik heb verliefd op Cuba aangezet, ben benieuwd of ik hem afkijk :joy:

2 likes