Wat je even kwijt wil #46

Ik heb hoofdpijn omdat ik te lang heb geslapen en mijn vriend judged me omdat ik een oliebol neem als ontbijt. Hallo laat me, new year old me

18 likes

@Soy.peor wat zeggen we dan

9 likes

@Dombo en @Shadina dankjewel voor jullie uitgebreide reactie! Ik drink amper cafeïne! Geen koffie, geen frisdrank alleen soms (groene) thee. Ik heb een goed ritme, altijd rond zelfde tijd naar bed, opstaan tussen 6/7 en soms 8.

Lezen doe ik idd steeds vaker, bijna elke avond en idd niks spannends! 2u geen scherm lukt niet echt, dan moet ik rond half 9 al stoppen met tv kijken haha! Dat is me wat te vroeg… maar iets eerder stoppen ga ik proberen, Balance ga ik ook onderzoeken!

En ja, wel stress helaas. Zit nogal met mezelf in de knoop (ben al bij huisarts en praktijkbegeleider geweest maar was een totale mis match en ze hebben geen andere).

Ik ga nog wat tips uitproberen komende tijd, dankjewel allemaal :heart:

Dat ze die vent maar mooi in 2020 laat!

10 likes

What the fuck was hun probleem dan? Fucking aso’s

15 likes

Ik ben net door een jongen afgewezen omdat ik zei geen jurkjes en rokjes te dragen. Dat je me niet aardig vind of knap, OKE, maar om m’n kleding :joy::joy::joy::joy:

24 likes

Maar rokjes en jurken zijn ook gewoon niet zo chill als broeken #teambroeken.

4 likes

Wat een makkelijke manier om het kaf van het koren te scheiden, heerlijk. next

21 likes

Ik ga straks naar een vriendin toe en ze vroeg of ik zin had om ergens even wat op te halen samen. Te voet. Hooguit half uurtje heen, en half uurtje terug, zegt ze. Maar mensen die “half uurtje” zeggen vertrouw ik niet. Sowieso is het dan langer.

21 likes

Klopt, ik drink alleen thee overdag tijdens het werk. Rond 4u stop ik daarmee en drink ik alleen nog water.

En ja die onrust in mn hoofd is waarschijnlijk de grote boosdoener, working on it :muscle:

1 like

What the-
En die scharrel, hoe reageerde hij? Had hij ook niet zoiets van ‘Ehhhh, jongens, what the-’?

1 like

Ugh de tram rijdt niet verder omdat iemand weigert een mondkapje op te zetten of de tram te verlaten. Ga lekker lopen als je het er niet mee eens bent en val mij niet lastig met je waanideeën. :roll_eyes:

Zal sowieso wel blij zijn als die mondkapjesplicht (en dus Corona) eindelijk weg is. Ik draag meestal een bril en koptelefoon en heb daarnaast altijd wel een of meerdere tassen bij me en ik sta altijd zo te hannesen als ik dat kapje op moet zetten en ik m’n handen en oren vol heb met andere spullen. :sweat_smile:

8 likes

Kerstboom weg, nu de trapkast (voorraadkast, schoonmaakspullen, alles wat ik even kwijt moest) aanpakken. Is er iemand bij wie zo’n kast wel langer dan een maand opgeruimd kan blijven?!

3 likes

Ai, dus alle anderen zijn de dupe. Hoe loopt het af?!

Aiiiii het is tering koud ik ga echt niet hardlopen

1 like

Na 10 minuten discussie is hij uitgestapt en konden we verder :partying_face: wel m’n aansluiting gemist daardoor maar ik heb geen haast dus bon

Edit: the saga continues, de trein die ik wou nemen is ook vertraagd. De deuren gingen niet open en daarna kwam met veel stampij de spoorwegpolitie iemand uit de trein ophalen om mee te nemen. Wat een spanning en sensatie zo in het nieuwe jaar

17 likes

Ik heb die kut kast ook laatst opgeruimd en kwamen VIER vuilniszakken zooi uit. No shame in my hording game

1 like

Saaame, heb ineens 3 schappen leeg?!

1 like

Hier is ook niet de kerstboom weg en ik wil dus meteen ook alle kasten op gaan ruimen. Zo jammer alleen dat mn vriend mensen uitgenodigd heeft en ik dus niet een zooi kan maken voor ik echt kan opruimen.

Maar die kerstboom weg alleen al vind ik heerlijk. Vind het altijd leuk als ie staat en kijk er nu al naar uit om hem in december weer op te zetten, maar als alles dan weer weg is, vind ik dat ook wel erg fijn.

1 like

Twee dingen:

1. Ik ging 2021 in met mn kat die over de kerststal heen plaste. Hoop dat dat geen voorbode is voor mijn jaar.
  2. Ik haalde net beddengoed uit de wasmachine en kwam er iets heel raars en smerigs in tegen. Iets wat leek alsof het van een dier was geweest, met nageltjes eraan. Denk dat mn kat het erin heeft gelegd. Moest bijna kotsen maar mn dochter stond naast me dus ik deed heel stoer. Maar ieuw! Ieuw!
27 likes