Ja vind ook fijn dat ‘ie weer weg is! Alleen is het nu wel heel leeg met onze zielige palm plant…
Hahaha ja hier staat nu ook een zielig plantje. Die kan de leegte niet helemaal vullen nog
Ik las dat je al melatonine hebt geprobeerd. Heb je de variant met valeriaan geprobeerd? Die hielp mij heel erg toen ik door oa drukte in mijn hoofd niet kon slapen. Ik moest eerst dat van de huisarts proberen voor ze op slaapmiddel wilde over gaan maar werkte heel fijn. En gewoon bij de etos gehaald
En toen heb ik de laatste aflevering van Modern family ooit gekeken
Heb er gelukkig al even met een vriendin over kunnen bellen… na een nachtje slapen voelt het nog steeds oerstom maar ik probeer het maar te zien als leermoment… Thnx voor je berichtje !!
Bedoel je echt Valium of Valeriaan? Valium = Diazepam.
Lijkt me wel relaxed om valium zonder recept te kunnen krijgen
Haha nou lijkt me eerder vrij zorgelijk als dat zou kunnen.
Ja, dat ook. hehe
Ik word altijd helemaal slap van valeriaan, alsof ik een bobbelhead ben dag er na is een minder feestje, last van darmen en hoofd
Oh haha valeriaan denk ik ben niet zo thuis in de medicatie en klonk als
Ik heb mijn originele bericht even aangepast voor mensen verkeerd in de etos staan
Ik kreeg een appje van een vriend van vroeger met ‘hoelaat wilde je komen?’ Ik dacht wat? En toen shit ik heb idd voor 2 januari met hem afgesproken en laat het nou net 2 januari zijn. Ik voel me zo belabberd maargoed ik rol me er zelf wel naartoe.
Ben je niet plots verkouden
Wij hadden dit jaar geen kerstboom staan en dat vond ik best jammer. Maar ben nu wel blij dat we niet zo’n ellendig ding hoeven op te ruimen
Op internet kan je binnen 24uur alles zonder recept laten bezorgen, vraag me altijd af hoe die sites al jaren zo bekend en gewoon online kunnen zijn
Maar liefst 45 cent rente op mijn spaarrekening
Wat een winst!
Woeeeee 0,01cent
Oh jezus ik was net helemaal in paniek. Ging nav berichten boven me op mijn spaarrekening kijken en toen zag ik dat er een paar maanden geleden €7000 was afgeschreven. En ik kon mij echt niet herinneren dat ik dat had gedaan. Gelukkig zei mijn vriend dat ik een auto had gekocht, anders zat ik nu te hyperventileren
Laatste weekend vrij en maandag begin ik met mijn nieuwe baan. Super veel zin in! Moet er wel weer inkomen na 2 maanden vrij. Ga vandaag grote schoonmaak doen en morgen laatste rustdag voordat ik begin!