Wat je even kwijt wil #46

Ik heb echt veel aan de tips die @Luzarl worden gegeven. Jij echt heel veel sterkte Luzarl. En jij @oliverqueen.

Mijn vader is ook heel ziek en gaat 2022 niet halen. Ik vind het heel moeilijk dat we nog niet weten hoe of wat maar wel dat het een kutjaar gaat worden. En rouwen terwijl iemand er nog is, is heel raar.

13 likes

Dankjewel!! Begin aub snel aan een boek ofzo want dat mama vertel eens boek gaat nu al niet meer. En vraag ook echt al dingen over de begrafenis want mijn moeder kwam gisteren ineens met een plan voor een natuurbegrafenis en dat moeten we nu halsoverkop regelen. Echt, ik weet dat het moeilijk is maar wees aub streng tegen je vader en zet dingen op papier. En maak veel video’s foto’s en opnames!!! Sterkte :heart::heart::heart:

29 likes

Mega lief je reactie. Zit te huilen nu. Als je wil praten ben ik er!

2 likes

:revolving_hearts::revolving_hearts:

2 likes

Ooooh m’n vriend zegt net dat ie vnv ff de deur uit gaat! Ik kan los gaan, haha

Sterkte. Ik zit al heel erg lang in deze zelfde situatie en het moeilijkste vind ik dat we vaker afscheid hebben moeten nemen omdat de artsen dat zeiden en om dan vervolgens toch weer hoop te krijgen omdat mijn ouder het weer heeft overleeft waar we iedere dag die we nog hebben nog dankbaar voor zijn. Maar het is een tikkende tijdbom. En mentaal is het echt onbeschrijfelijk hoe dat voelt en ik denk dat ik het meeste kapot ben mentaal van zo’n proces als deze, afscheid rouw en hoop naast elkaar.

15 likes

Mijn kat steekt z’n poot elke keer in m’n bad en kijkt hierna boos naar mij dat z’n poot nat is, jonge ik steek hem toch er niet elke keer in :angry:

23 likes

Ik twijfel dus echt of ik mijn huidige telefoon niet gewoon moet vervangen voor een nieuwer model. Hij is 3 jaar oud (denk ik, maar kan ook ouder zijn) maar heeft een gare accu, het scherm moet vervangen worden (zitten echt 12 barsten in en er zijn echt stukjes van het scherm), heeft weleens zwemles gehad en de homebutton doet het niet altijd meer. Maar ja, vind het ergens zonde, want ‘hij werkt nog’. Laten maken kan ook nog, maar ik weet niet. :woman_shrugging: Plus dat ik niet goed weet hoe het werkt met simlockvrije toestellen.

Wat weet je niet? Ik zou gewoon lekker voor een nieuwer model gaan, hoeft niet perse de nieuwste te zijn natuurlijk maar de software veroudert op den duur wel voor oudere modellen en dat is onhandig met updates.

Ik geloof dat de nieuwere iPhones met een e-sim werken, maar dat weet ik dus niet zeker. Vind dat altijd eng ofzo, haha. Ben daarin net een boomer. En als ik een nieuwe koop, koop ik sowieso de nieuwste om daar weer minimaal 3-4 jaar mee te doen :slight_smile:

@FISSA Ik heb het geld in principe wel, dus het zou kunnen. Maar ik vind het ergens toch zonde om te kopen dus. Ik stel het nu ook alweer een halfjaar uit ofzo.

Je kan je kaartje gewoon laten knippen bij de telefoonwinkel (na lockdown natuurlijk)

1 like

Ik heb een iPhone 11, dus van vorig jaar, en die is nog gewoon met de keuze tussen e-sim en een gewone simkaart! iPhone 12 kan ook gewoon met een simkaart volgens mij.

1 like

Ik speel 5 dagen Sims na een pauze van 4 jaar en vind dit meteen een excuus om een Mac mini te gaan kopen hiervoor. Hoezo ben ik zo? Ik moet mezelf echt bedwingen om het niet online te bestellen meteen.

6 likes

Overzetten heb ik al een paar keer gedaan en dat ging hier echt in 5 minuten gelukkig.

Ik heb nu een nano-sim en die schijnt ook in de iPhone 12 te passen.

1 like

Pffff het lijkt wel of ik vandaag nog steeds een kater heb, ben niet vooruit te branden en bij vlagen misselijk. Maar heb ook heel veel zin in oliebollen en de kraam hier staat er vandaag nog dus misschien dat ik me toch nog laat verleiden om wel de deur uit te gaan :grimacing:

Ja klopt! Ik heb een iPhone 12 en er zit bij mij ook gewoon een simkaart in. De e-sim optie is vooral bedoelt voor mensen die 2 telefoonnummers willen gebruiken op één telefoon, bijvoorbeeld wanneer je een apart nummer hebt voor werk en privé.

1 like

Echt super chill die dikke bult naast m’n enkel. God nondeju. Ik ben niet eens gevallen (ook een keer) en nu lijkt het wel alsof ik weer m’n banden kapot heb ofzo. Net al gekoeld maar wilde toch weer een rondje lopen, echt waarom ben ik zo eigenwijs. Nu maar weer koelen en hoog houden :triumph: mijn eigen huisarts is met vakantie, dus nu maar eens kijken of ik maandag de vervangende arts te pakken krijg.

Echt shit!! Zeker met je stappen-ambities :frowning:

Ja behoorlijk, ben echt boos en teleurgesteld op m’n lichaam. En het stomme is, ik loop maar 1 rondje meer dan normaal. Dus het slaat ook helemaal nergens op.

(Ik heb afgelopen week al iedere dag drie keer een half uur gelopen inpv 2 keer om aan m’n doel te komen. Dus heb wel iets speling maar ik wil gewoon normaal zijn voor once.)

Hopelijk kan er maandag iemand naar kijken! Echt vreemd omdat je geen gekke dingen hebt gedaan