Wat je even kwijt wil #46

Ah, fijn! Dan past 'ie dus gewoon :slight_smile: Ik gebruik mijn telefoon ook wel voor mijn werk, maar niet het telefoonnummer.

1 like

Nee en ik weet dat ik best vaak vast zit of iets door mobiel te zijn, maar dit gaat gewoon nergens op. Schoenen zijn ook gewoon goed, steunzolen mogen wel opnieuw gemaakt worden dus daar ga ik wel even achteraan.
Maaar uuuurgh :sweat_smile: naja klaag klaag Klaag en door

1 like

Pffff ik ben de dozen op zolder aan het uitzoeken. Kijken wat er allemaal weg kan voor de verhuizing. Ik heb echt teveel dingen verzameld in mijn leven zeg. Jullie zien me over een paar uur wel verschijnen in het weggeeftopic :wave:t3:.

5 likes

Ik wil minder op mijn telefoon zitten etc. dit jaar. Nu vind ik het best wel leuk om te knutselen, tekenen, creatief bezig te zijn maar ik heb nooit inspiratie. Dus nu keek ik naar van die miniatuur diy huisjes. Superleuk alleen ik ben ook best wel ongeduldig en nu zag ik mezelf al helemaal gefrustreerd zitten en smijten met al dat kleine priegel spul. Maarja misschien moet ik het een kans geven

6 likes

Ik was mn scharrel vanaf oud en nieuw “kwijt” want hij reageerde nergens meer op en zou langs komen en kwam niet enzo.

WAT DENK JE WAT

Hij was opgepakt…

15 likes

Wat heeft hij gedaan?

Zin in

Skippen die handel, 2021 is voor leuke jongens

25 likes

Thank you , next!

32 likes

Ja, in de nieuwste iphones kan ook een e-Sim :blush:

1 like

Was eigenlijk te brak om wat te doen maar mijn date van afgelopen week vroeg of ik een koffie to go wilde doen + wandelen. Was superleuk! Nu lig ik tevreden thuis op de bank en ga ik lekker Maccie bestellen

46 likes

Weg

@vitaminwater @Soy.peor urgh echt he

3 likes

Ik ben echt zo opgelucht dat er bijna geen vuurwerk meer word afgestoken, zo goed voor mijn humeur dit (en veel minder geluid prikkels en overwacht geluid) :relaxed:

2 likes

Ah ik verveel me zooooo erg. Door oud en nieuw voelt het alsof ik zometeen 3 dagen zondag heb gehad ofzo. Ken nu al nie meeeeeer en heb al gewandeld en koffie gehaald. Tot zover m’n dagelijkse activiteit

3 likes

Ik moest vandaag gewoon werken en had ergens het besef van: ‘O, waarom bezorg ik eigenlijk post op zondag? O, wacht, het is helemaal geen zondag.’ Was heel wazig ofzo.

8 likes

Dit vroeg ik me ook af, heb hetzelfde voornemen.
Ik heb die keuken van Robotime besteld die hier pas gedeeld wordt en kan m als het goed is maandag ophalen. Wat ik fijn vind is dat het lijkt alsof het echt een compleet pakket is; ik ben een sucker in dingen waar je veel voor nodig hebt.
Nou ja, long story short: ik ga het gewoon proberen!

3 likes

2020 was op persoonlijk vlak een heftig jaar voor mij. Met kerst en oud en nieuw kreeg ik veel berichten van vrienden en familie wat zo fijn was. Merkte echt hoe zoiets kleins zo goed kan voelen :two_hearts:

6 likes

Ik vergeet nog wat: TTYN

5 likes

Vind het zo mooi hoe je jezelf Evert noemt, ik zie ook altijd die man voor me als ik een bericht van je zie.

5 likes

Gewoon proberen, ik zocht ook een offline bezigheid en ben begonnen met borduren, had ook niet verwacht het zo leuk te vinden (doe het elke dag wel).

1 like