Ik heb ook echt een zondag gevoel whyy, ik ga maar effe wat doen nu want morgen is het pas tijd om lekker te niksen
ik heb echt zo’n zin om weer naar de sportschool te gaan, lekker gooien met gewichten enzo ik mis t echt
Nog twee weken en dan kan je weer wat kijken
WandaVision!
Ik ook kan me er ook echt niet toe zetten om een thuis workout te doen
Ik had pizza besteld omdat ik niet meer het huis uit wilde, en dacht ik bestel vast op tijd want het is zaterdagavond. Is de pizza er al binnen 20 minuten en nu heb ik nog geen honger #firstworldproblems
Ik wilde eten bestellen, maar mijn vriend is hangry en gaan koken. Morgen weer een kans
kan je gewoon straks nog even opwarmen in de oven dus hoef je niet gelijk zonder trek te eten nu
Hahah, is goed regelen we wel via dm
Zo erg, een joch in de buurt had gisteren vuurwerk gevonden en nu gingen ze dat met zn jongere broertje en een vriendje stiekem afsteken. Bleek een cobra echt zo erg, zijn hele hand is er af. Heb het niet gezien maar de vrouw die eerste hulp probeerde te verlenen was buiten aan het huilen toen de jongen door de ambulance was meegenomen. Ze wist ook niet wat te doen want het bloedde niet eens, ze konden alleen proberen hem bij bewustzijn te houden
Kan je niet gewoon een nieuwe aanschaffen wanneer hij het echt niet meer goed doet? Zo te lezen kom je er nog wel mee verder, is het alleen wat irritant. Eventueel bij een nieuwe kijken naar een model waarbij je nog dingen kan repareren of vervangen als ze stuk gaan (als die er zijn).
Ik las er net een nieuwsbericht over. Wat gruwelijk, ook voor die mevrouw. Bah, ik word er op afstand nog naar van alleen al door het te lezen.
Jezus wat kut, maar ik vind het wel mega knap hoe je gegroeid bent in je grenzen aangeven!!! Hoop dat je niet al te veel van slag bent erdoor. Je bent echt goed duidelijk geweest en nu moet hij je godverdorie respecteren!
Hoezo krijgt die kut van een Plessen uitzendtijd in het nieuws om te vertellen hoe ze lijdt onder de coronacrisis. Haar vent is miljonair…
@Vloeistof ja dit inderdaad! Ik ben vorig jaar ook begonnen met borduren, dacht: nou maar eens zien of ik dat leuk vind maar ik borduur nu echt regelmatig! Probeer ook écht af te kicken van dat eeuwige gestaar op mijn telefoon. Wil als de bieb weer open is daar ook lid van worden en meer gaan lezen weer.
Ja, maar wat heb je eraan als je dat nergens kan showen in fysieke winkels en nergens kan flaneren met al je geld als alle restaurants dicht zijn? Ben je dan wel echt rijk?
Ja, is leuk he!
Ik ben ook lid van de bieb, heb een e-reader, dus leen voornamelijk via hun online bieb, e-reader is ook geen miskoop geweest.
Ik twijfel over een e-reader, ik hou echt enooorm van lezen op papier en ook dat momentje in de bieb om even lekker rustig boeken uit te zoeken. Maar een e-reader neemt natuurlijk veel makkelijker mee dan vier boeken als je op vakantie gaat
Heb je een linkje? Er was ook een kind uit Nijmegen vandaag blijkbaar https://www.gelderlander.nl/arnhem/twee-minderjarige-jongens-raken-hand-kwijt-door-zwaar-illegaal-vuurwerk-in-arnhem-en-nijmegen~aa8111b5/ echt zo mega naar
En zij hadden niet eens vuurwerk met de jaarwisseling. Mensen die wel illegaal vuurwerk hadden afgestoken waren heel meelevend maar ik zat ze wel een beetje zuur aan te kijken. Kut vuurwerk
Hahaha nee volgens mij zijn veel C1000’s door Jumbo overgenomen!