Wat je even kwijt wil #48

Heeft iemand tips voor een leuke stad/plaats/dorp oid in Nederland voor een nachtje weg? Willen begin maart even er tussenuit, maar alles is dan natuurlijk nog dicht. Dus vind het lastig iets te bedenken wat toch leuk is nu.

Wanneer ik hoor over Clubhouse denk ik aan mensen die in een boomhut zitten om exclusive te zijn. Net als dat je vroeger niet bij het jongens clubje of meisje clubje mocht.

Of aan een club sandwich

13 likes

Ik las net een obit over Limbaugh. Zelden zo content geweest dat iemand is overleden. Good riddance.

1 like

Woon in Den Haag maar mag op zich overal wel in Nederland! Ben weleens geweest in Groningen, Maastricht, Den Bosch, Volendam, Enschede en de grote steden enzo (Rotterdam, Amsterdam etc).

1 like

I :heart: Deventer, Groningen en Maastricht (of een dorp in de buurt).

1 like
3 likes

Ik wil zo graag vrijdag op mijn verjaardag een hotel nachtje boeken, maar het is zooo druk op werk dat ik denk ik niet weg kan… zo kut!!!

Misschien dat ik smiddags weg kan.

omg ik heb 1 wijntje op en ik lig al bijna te slapen op de bank. Ben echt niks meer gewend

Ik heb alleen soep gegeten als avondeten en nu heb ik mega zin om nog iets te eten. Misschien een pita met pindakaas en komkommer… jaaa zin in

Vriendin van me komt vrijdag wat brengen en ik dacht: dan haal ik een hema-tompouche voor haar en haar vrouw. Kan het bij de hema pas vanaf zaterdag. :slightly_frowning_face: Misschien dan maar bij de supermarkt kijken.

2 likes

Of bij een bakker?

Ja, dat zou ook nog kunnen inderdaad.

Ik ben een tompoucen-snob, dus zou alleen maar de bakker gaan. Maar dat is natuurlijk wel een stuk duurder.
Vind het wel een heel leuk gebakje om iemand mee te verrassen!

Haha, ik vind die van de HEMA gewoon het lekkerste, dus ga eigenlijk altijd daarheen. Slagroomtaart haal ik er normaal ook, maar dit jaar bij de bakker gehaald en die vond ik ook wel prima.
Ik moet maar even kijken wat ze hebben :slight_smile: Eerst toch maar bij de supermarkt, omdat ik morgen laat thuis ben en vrijdagochtend eigenlijk geen tijd heb voor mijn werk.

1 like

Mijn vader is vorige week geopereerd en moet nu een paar weken rust houden. Ik wil hem graag helpen enzo, maar ik woon best wel ver weg en heb geen auto, dus even boodschappen doen voor hem oid gaat niet echt (zijn gelukkig ook andere mensen die dat kunnen doen). Heb hem daarom maar afgelopen weekend een stapel boeken gebracht, tegen de verveling aangezien ie dus een paar weken ook niet mag werken enzo. Wist niet zeker of het een succes zou zijn, want mijn vader heeft al jaren geen boek meer gelezen. Nu appt hij me net dat ie het eerste boek al uit heeft en ben er helemaal blij van haha :smiling_face_with_three_hearts: toch fijn om deze moeilijke tijd voor hem op deze manier dan toch een beetje prettiger te maken

Edit: hij appt nu ook om advies te vragen over welk boek hij nu moet gaan lezen haha

33 likes

Je kan wel nog een compensatie krijgen geloof ik, maar bijvoorbeeld niet als je een bachelordiploma hebt gehaald.

Maar ik vind het nog steeds stom.

1 like

Ik heb net voor een fortuin bij Ikea besteld om in een keer alle dingen hier thuis aan te pakken die we al 1-3 jaar moeten fixen en ik voel me helemaal high. We hebben allemaal van die vage halve oplossingen voor het feit dat we geen echte kledingkast hebben, geen badkamermeubel of logische plek voor handdoeken, al jaren een te klein gammel bed, en nu is straks alles in een keer opgelost!! Kan niet wachten tot ik van die volwassen dingen kan doen zoals een handdoek pakken als ik uit de douche kom en niet het t shirt dat ik zoek van onderin een propvolle la trekken en niet alle badkamer producten omstoten als ik het achterste moet hebben uit een gammel rekje :pray:

44 likes

Gun jezelf therapie, het is misschien even zoeken. En je bent dan absoluut geen patiënt maar iemand die zich ontwikkeld om zichzelf op waarde te schatten.

1 like

Ligt eraan, als je niet regulier bent afgestudeerd krijg je het met een bachelor diploma wel! Ik heb studievertraging gehad en krijg ook die compensatie (dat mijn vertraging niet door Corona kwam maakt verder niet uit :nerd_face:)

1 like

Wow dat klinkt heel heftig. Niet vervelend bedoeld maar de afgelopen tijd post je best heftige dingen, heb je buiten het forum hulp? Zijn hier heel veel lieve berichtjes naar je maar lijkt mij dat het ook fijn is als iemand je met deze heftige dingen kan helpen.

Hopelijk kun je een beetje rustig worden na je paniek aanval.

7 likes