Wat je even kwijt wil #48

Ik heb zo’n 4 liter waterfles besteld en vraag me nu af waarom. Hoe irritant zo’n enorme fles.

5 likes

kun je mee gewichtheffen, je hebt sportspullen gekocht.

5 likes

Grotere wegwerkzaamheden zoals asfalteren zijn eigenlijk altijd ‘s nachts. Blijft natuurlijk wel kut voor omwonenden maar heeft oa met verkeersveiligheid te maken.

1 like

Ja geen idee :joy: volgens mij zijn ze hem aan het blonderen ofzo want ik heb hem om 10:30 afgezet en hij is nu nog altijd niet klaar :flushed:

13 likes

Ik heb mijn vriend een foto geappt van mij. Kreeg ik een :+1: terug pfff

Mijn bejaarde buurvrouw is zo grappig. Ze heeft ongeveer de hele dag bezoek maar als er even niemand is loopt ze rondjes op haar oprit met haar rollator. En als ze dan in de verte iemand aan ziet komen lopen duwt ze haar rollater naar de stoep en hobbelt ze er achter aan zodat die mensen moeten stoppen . Weet ze ook zeker dat ze iemand heeft om mee te praten😂

10 likes

Ik heb soms echt het gevoel dat ik na de coronacrisis geen vrienden meer heb. :woman_shrugging:

Wat rot, laat niemand meer van zich horen?

Nope. Als ik mensen vraag zeggen ze wel ja maar hun vragen mij nooit en het is niet dat ze met niemand meer afspreken ofzo.

Moet hieraan denken door je bericht.

37 likes

Ik heb gewoon vrij gehad uiteindelijk en niet gewerkt. Zie dat zaterdag ook niet rechtgetrokken is en ik dan ook vrij heb. Goed dan :sweat_smile:

1 like

Haha dat dacht mijn vriend waarschijnlijk ook.
We hadden het er laatst over dat we elkaar in het begin regelmatig foto’s stuurde. Maar die tijd is duidelijk voorbij :joy:

@Fenayi juist in deze tijd zou je toch denken dat mensen een beetje moeite doen om contacten te onderhouden. Als het steeds van één kant komt is het geen vriendschap maar je alleen voelen is gewoon rot. Hoop dat als weer iets meer mag het gaat veranderen.

:+1: 3 AH koopzegelboekjes ingeleverd (was nog best een gedoe) en nog wat extra gestort. Spaarrekening blij. Hopelijk hoef ik het geld niet te gebruiken in een maand waarin ik heel weinig inkomsten heb.

5 likes

Hoezo werd vandaag bestempeld als de mooiste dag van de week? Het waait hard en er is geen zon. :sweat_smile:

3 likes

Sorry! :frowning:

1 like

Ja die wind verpest het een beetje. Wilde lekker lang gaan fietsen maar ik heb een t*ringhekel aan tegenwind dus zit ik al de hele dag uit m’n neus te vreten.

1 like

Ik had me verheugd op de zon in m’n pauze, maar toen was het bewolkt. Was maar weer aan het werk gegaan. Half uur later blauwe lucht en volop zon, dus ben ik alsnog buiten gaan zitten (toch handig dat thuiswerken) en nu is het zo warm!

Helaas moet ik toch weer aan het werk :cry:

1 like

Die is hier. De zon dus :sun_with_face:

Collega van me huppelde alweer in zijn korte broek rond.
Zijn redenatie: ‘In mijn thuisland (Groot-Britannie) regent het bijna altijd en is het koud.’

2 likes

Ah heerlijk! Ik woon toch verkeerd hier wat betreft het weer, zo in het hoge noorden.

1 like

17 graden en zon hier! En een klein briesje maar dat mag de pret niet drukken :sun_with_face:

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #48 (Deel 6).