wiehoeee werkze!
Ik denk wel dat het mag, maar jij mag ook zeggen dat dat voor jou niet werkt.
Maar moet die salon niet al sinds december sluiten?
Toen alle niet-medische contactberoepen dicht gingen?
Ik voelde me net een beetje zoals in Pokemon, je weet wel, de grot waar je over ijs moet. Maar ben toch een klein heuveltje opgekomen zonder te vallen
Oh zo. Ik snapte hem niet.
Echt stom dat je geen geld terug krijgt dan, maar denk dat ze dit wel mogen doen helaas…
Kan je niet vragen of ze een deel kan restitueren en dan wel naar die salon verderop gaan? Bijvoorbeeld 10,- per behandeling terug ivm reistijd.
Snap dat het niet ideaal is maar misschien kunnen jullie elkaar tegemoet komen.
oh man, die tijden vroeger dat je dit soort puzzels moest oplossen zonder walkthrough te kunnen googlen
en die wild geodudes en zubats maar appearen en dat je repel dan op is en je helemaal ziek wordt van die kutgrot
kinderen tegenwoordig weten niet hoe diep wij gegaan zijn met het gamen
Haha omg ik stapte hier op het werk uit de auto, gleed meteen m’n eerste voet weg, dus ik lag in een soort spagaat met een been uit de auto en de ander erin. Ging zelf helemaal stuk om hoe ik viel, wat niet echt hielp bij het overeind komen, vond het gewoon jammer dat niemand het had gezien, haha.
Ja ik wil ook nog even terugkomen op de sneeuw-schuiven-op-je-stoep vs sneeuw-laten-liggen discussie van eerder deze week, die platgestampte stukken sneeuw zijn nu echt ijsbanen geworden, ik ben toch voor sneeuw schuiven!
Het is echt een maandag. Kom nu al niet vooruit met werk.
wow wat een contrast!?
Halleluja jezus allemachtig
Waah wat een goed idee. Eindelijk weer buiten sporten, denk dat ik m’n racefiets eindelijk weer erbij pak dan. Omg de mogelijkheden zijn weer eindeloossss
Oeh, ik kan eindelijk weer mijn rokken en jurkjes afstoffen van het weekend
Ik ben drie keer bijna op mijn bek gegaan en nu ik er ben liggen de systemen plat! Gaat top dit hahaha.
Volgens mij sluit die voor altijd en bieden ze dit daarom aan
Ik voel me echt een boomer maar ik heb Rummikub op de iPad ontdekt en ik vind het top👌🏻
Heel goed van je juist!!
Juist goed van je.
Edit: ik heb ook maar 1 gynaecologe waar ik heen ga en vertrouw, zij heeft me ook geopereerd vorige week. Ik wacht liever wat langer zodat zij tijd voor me heeft dan iemand anders van het team.
Dat mag best he, van de huisartsenpraktijk (3 huisartsen) ga ik ook maar naar 1 arts (behalve als de nood heel erg hoog is). Helemaal niet gek vinden de assistenten dat als je er expliciet bij afspraak maken om vraagt trouwens.
Ik heb meer het gevoel dat dat niet klopt. Februari is winter, daar past 17 graden niet bij.