ik heb net havermout gemaakt in de pan waarin mijn vriend gisteren hete saus heeft gemaakt en nu heb ik spicy havermout
Haha ik moet altijd zo lachen om weer van 16/17 graden, als dat in september of oktober is, denkt iedereen: poeh ja laat ik toch maar gewoon een lange broek en een jasje aantrekken hoor, begint echt fris te worden! En is ‘t in februari of maart, dan lopen de mensen bij wijze van in flamingo zwembroeken en spaghettitopjes.
Ik vind alles oke zolang het maar niet weken achter elkaar 30+ graden word, dan ga ik echt kapot en lig ik in bed te huilen om het fucking weer.
Ik ging net lopend naar de bieb mijn gereserveerde boeken ophalen, waren het er 13 oeps haha, gelukkig had ik een rugzak bij me. En meteen dus een half uur gewandeld
Ik had net zo’n awkward telefoongesprek met een trimsalon ze mogen niet werken, alleen als er een medische grondslag is. Maar nu zei die vrouw dus ook ja ik kom je hondje uit de auto halen, jij mag niet mee naar binnen. Dus ik zei ‘ik denk niet dat mijn hond dat psychisch aan kan’. Toen was het lang stil dus ik zei maar dat het grapje was. Maar ik meende het.
Ik heb geen eten mee en niks is open. Geen fiets bij de hand om in de pauze naar de spar te rijden. Lesgeven op een lege maag is kut en ik heb tot half 6 verplichtingen. Daarna nog een dik uur naar huis lopen. Topdag
Geen collega die wat extra’s heeft? Ik heb bijv altijd crackers en rijstwafels in mijn kast en zo zijn er meer bij ons. Even in de teamkamer kamer kijken?
Of een collega op een fiets die je mag lenen?
Ik ben noodopvang dus helemaal alleen met 2 studenten. Ik ben nog naar buiten gelopen en had gekeken of bepaalde instituten of bedrijfsrestaurant open waren, maar volgens mij is alles gesloten. Sowieso kan je in 15 minuten weinig panden binnensluipen die je nooit eerder had gezien.
Ik was gisteren boos de supermarkt uitgelopen met alleen wat taart. Omdat mijn vader mij daar uitschold en ik daar niet van gediend ben en nu kan ik op de blaren zitten. Vind het nog steeds bizar en getuigen van weinig respect naar mij omdat ik zelf een taartje wilde uitkiezen voor mijn verjaardag.
Waar ben je? Miss kan een van ons je te hulp schieten?
Oh shit
Ah nee wtf wat raar en stom, snap dat je boos bent geworden zeg!
Uhm, iets bestellen? Is er iemand die je goed kent in de buurt die je wat kan komen brengen?
Een middelbare school toch? Geen kantine die ergens in de koelkast wat heeft liggen? Of een praktijkkooklokaal ofzo?
Ik geef les op een mbo. Maar ik moet gewoon maar even de dag uitzitten. Bestellen wordt lastig omdat ik nog veel lessen moet geven en het niet kan maken steeds naar beneden te gaan om te kijken of er iets.
Ik moest ooit eten bezorgen. Ik belde weleens als ik er stond. Dat kan je misschien ook vragen? Hoef je maar 1x even weg.
Vind t echt sneu voor je, dat je heel de dag zonder eten bent
Idee van bestellen wat @June88 zeg doen wij op school ook altijd, dus zou best kunnen
Ik heb last van mijn stuitje en zelfs niezen doet zeer. Trekt helemaal naar boven en onder. Een echte pain in the ass.
Pizza bestellen en het eten delen met de leerlingen! Dat mag hopelijk wel? Zoiets heeft een docent van mij ook wel eens gedaan toen ik nog studeerde en de kantine dicht was.
Ik ben voor het eerst wafels aan het bakken en het lukt ook nog!
Ik had een tijdje geleden een foto gestuurd naar mijn trimsalon van hoe ik mijn hond zelf had geknipt. Als reactie heeft ze hem alvast ingepland voor als ze weer open mogen.
Ik heb net gesprek gehad, woensdag ga/moet ik naar huis. En ik weet gewoon niet hoe ik mij moet voelen.
Alles is leeg hier. Normaal was child of kinder bueno’s dan nog de oplossing. Maar ik ga zo wel wat bestellen en eten tijdens de les
Ik weet gewoon niet hoe ik mij moet voelen, ergens wil ik graag naar huis want ben ergens ook hier niet helemaal op mijn plaats. En dan bedoel ik qua problematiek, ik heb gewoon een huis, baan relatie en kind. Maar het is ook zó eng om naar huis te gaan, ik zal dan veel alleen zijn.
Heb wel aangegeven dat ik echt vaker therapie nodig heb dus dat willen ze wel gaan opstarten.