Wat je even kwijt wil #48

Wat stom zeg, heb dit ook gehoord ooit over mijn ex en vind dit zoiets raars om te zeggen.

1. het gaat niet alleen om uiterlijk
  2. daarin verschillen smaken gelukkig
  3. ik vind jouw partner ook niet aantrekkelijk maar daar zeg ik ook niks over
  4. wie heeft eigenlijk om je mening gevraagd

Echt stom. Gewoon idd lekker bij en verliefd zijn hoor!

21 likes

Pff stomme discussie met een vriendin over namen. Zij vindt het logisch om een Charlotte Charlot te noemen, ook al heb je je nog nie voorgesteld.
Ik vind het logisch om Charlotte Charlotte te noemen tenzij Charlotte zich voorstelt als Charlot.
Zij: ‘dat ligt aan je autisme.’
Eh, nee. :roll_eyes: Dat ligt aan het feit dat ik een zelfde soort naam heb en het heel irritant vind als mensen Charlot zeggen.

41 likes

Excuse you waar slaat dit nou weer op, manmanman

huh dat is toch ook heel raar om te doen? in mijn ogen veel te amicaal ook. ik noem iedereen altijd bij zijn hele naam tot diegene aangeeft dat je het ook mag afkorten/bijnaam mag gebruiken. heb er zelf ook een gruwelijke hekel aan als mensen die ik nog niet goed ken mijn naam afkorten, hallo ik heb niet met je geknikkerd :confused:

4 likes

Dat die -te niet worden uitgesproken?
Zoals marianne - marian?
Ik zou ook de volledige naam zeggen, dus echt charlotTE en marianNE etc

Ja ik dus ook :woman_shrugging:t2:

@August Vond dat ook nogal flauw, zeker omdat ze er meer vanaf weet dan de gemiddelde persoon.

@anon44347600 Ja doe ik dus ook en vind ik ook normaal tenzij iemand zelf zegt dat het Charlot is.

2 likes

Ik snap dit soort vragen nooit. Nederland is groot, elke plek is anders.
In Zeeland en zuid Holland is het code geel. De rest is nog rood.

Ik zou zeggen ga naar buiten km te voelen.

10 likes

Het is heel glad op de plekken waar sneeuw/ijs nog ligt

1 like

Het is echt fuuucking glad, dus kijk vooral uit!

1 like

Haha! Ja, dat zou leuk zijn. Maar mijn vriendin had een andere reden om af te zeggen.

1 like

Alles wat er als asfalt/stenen uit ziet is hier (omgeving utrecht) goed te doen. Alleen de stukken met sneeuw en ijs zijn echt idioot glad. Zou het eerst even testen voordat je echt de weg op gaat. Buiten mijn wijk kon ik zelfs gewoon op mn fiets stappen.

1 like

Het blijft komende nacht ruim boven het vriespunt volgens mijn weerapp, dus hopelijk valt het morgenochtend mee

Echt knap kut vandaag moet ik op locatie werken en heb geen rijbewijs en met openbaar vervoer ga ik liever niet i.v.m. corona :/.

Hier blijft het droog, dat zal idd wel verschil maken. We zullen zien, hopelijk valt het mee! Ik hoop sowieso dat de boel snel gaat dooien, ben er wel klaar mee.

Ik had de sojamelk buiten de ijstkast laten staan. En hij rookt beetje raar maar ja toch gebruikt. En nu smaakt de koffie beetje raar. Ik ga anti diarreepillen meenemen naar werk

4 likes

Heel veel succes en plezier! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wat is zopie?

1 like

De plekken waar al geen sneeuw meer lag zijn hier inderdaad niet weer glad geworden. Dus ook de weg in de wijk is prima. De stoep waar al sneeuw/ijsresten lagen daarentegen… 3x bijna op mn muil op weg naar de auto.:joy:

Ik ben voor het eerst in maanden weer met de trein. De weg achter mijn werk was afgelopen week al een ijsbaan dus denkt dat dat alleen maar erger is geworden.

Succes allemaal!

1 like

Ik wacht al een week op een pakket van postnl. Zou volgens de app dinsdag in de middag bezorgd worden. Gaat om stipt half 9 net de bel, word ik wakker van want vakantie. Dacht nja, ga niet open doen want verwacht niets.
Kijk ik op mijn telefoon even later heeft postnl me vannacht om1u gestuurd dat mijn pakket dus tussen half 9 en half 11 geleverd wordt. Fuckers haha

O ja funny fact: het is een winterjas. Vanaf morgen wordt het 12 graden hier :rofl:

11 likes