Ik stond gisteren tijdens het vuilnis wegbrengen oog in oog met een rat en nu moet ik weer dingen wegooien en ik durf niet meer
Misschien schrijft die rat wel iets soort gelijks op een ratten forum. En zit hij nu veilig in zn huisje.
Haha nou ik hoop het maar!!
Ik hoop dat mijn kipfilet ontdooid is als ik mijn avondeten klaar ga maken, want zin in pasta met kipfilet. Nog een dag matig eten kan ik niet aan.
Gelukkig gaan ze therapie nu goed opstarten! En hoop dat dat niet lang duurt voor je daar terechr kunt.
Knuffel
Erg hè
Voor het eerst sinds operatie in mijn eentje buiten geweest, wat een vrijheid weer opeens, doet mijn humeur goed.
Nu wel gaar, dus rest van de middag bijtanken zodat ik kan koken
Per ongeluk iets met vlees besteld en toen besloten het op te eten maar na 5 happen ga ik zowat over mijn nek. Sommige dingen kan ik niet meer eten. Tyfusdag waar alles verkeerd gaat.
Als ik in de buurt zou wonen had ik je met alle liefde wat te eten gebracht maar ik weet nu al dat je niet hier in dezelfde stad woont.
Ik had heel goed een streak met wandelen met het winterse weer en de kou, maar dit grijze weer van vandaag nodigt me echt totaaaaaal niet uit om naar buiten te gaan.
Hebben ze geen daghospitaal waar je misschien naartoe kan?
Ik zie echt op tegen komende zomer. Afgelopen zomer heb ik me al zo verveeld en toen waren de horeca en winkels gewoon open. Ik weet dat het nog ver weg is hoor maar toch
Nee, ik vind het ook maar droevig weer. Met vieze natte of gladde restjes sneeuw als een herinnering aan hoe mooi het was.
Wil ook gaan wandelen, maar tochtje naar de supermarkt was al een uitdaging om niet te vallen.
Ik heb daar een tip voor! Als je de kipfilet in een zakje of zilverfolie 15 minuten onder koud water legt is hij daarna ontdooid!
Wat een kutdag heb jij, bah. Je hebt er niks aan maar ik stuur je hierbij een virtuele knuffel.
Begrijpelijk, ik denk dat je niet de enige bent. Maar misschien zijn aankomende zomer de winkels en horeca ook wel weer (wat meer) open? Vast wel toch
eerlijk, ik hoop het wel. Van de week vroegen ze wat ik met de zomervakantie ging doen want dat moesten we gaan doorgeven. ik heb zoiets van; ik neem wel vrij als het weer een beetje “normaal” aan het worden is.
Ik moest hardop lachen om dit. Zo waar
Thanks! Moet het dan onder stromend water of mag in een bakje met water ook?