Wat je even kwijt wil #48

Hopelijk vinden ze een combinatie die voor jou werkt. :kissing_heart:

1 like

Nee hoor gewoon in een bakje leggen gevuld met water zodat de kip helemaal onder het water ligt. Ik doe het vaak in een pannetje.

3 likes

Ik weet niet waar je nu zit maar als het in Z. is, stuur even een berichtje, ik kom je met alle plezier wat te eten brengen.

wow wat is dit voor een lifehack! :scream:
Thanks!

1 like

voel me oud want:

meisje die niet snapt hoe een gameboy werkt

33 likes

Dat kind is gewoon dom. Je ziet toch duidelijk knopjes.

43 likes

ja dat vroeg ik me ook af, je kan op zn minst proberen wat die knopjes doen toch

1 like

Macaron eitjes? Dat die bestaan! Welke supermarkt ben je geweest?

1 like

Hahaha heerlijk! Ik speel het al sinds vorig jaar en man zo verslavend…

1 like

Ik wil een brief aangetekend opsturen naar een zorgverzekeraar maar ze hebben alleen een postbus en dat vind ik eng

Ben nu bijna 3 maanden met de Ommetje app dagelijks aan het wandelen. Ik vond het echt chill om er elke dag uit te gaan maar de afgelopen dagen met sneeuw ga ik met tegenzin en voelt het als straf. Wat een doffe ellende die sneeuwpap vandaag.

5 likes

Wordt hier zoveel verwijderd dan?

Oh jammer. Had al helemaal bedacht dat het paaseitjes waren met binnenkant echt macaron.

Dus eigenlijk macaron omhuld met chocola.

1 like

Ik heb m’n pokemonkaarten van vroeger weer en ik hoop dat ik er nog wat knaken voor kan krijgen op marktplaats :raised_hands:t2:

Edit als iemand hier tips over heeft, die zijn welkom! Ik weet echt niks meer over die kaarten dus ben nu aan het googelen op categorieƫn en classificaties haha

2 likes

Ja love it!! Echt heerlijk om te spelen

Wat leuk. Misschien dat je het al weet, maar er bestaan websites waar je kan kijken hoeveel de kaart ongeveer waard is en waar vergelijkbare kaarten recent voor zijn verkocht. Had ik laatst ook bij een paar oude kaarten gecontroleerd

2 likes

Supergoede tip, zie inderdaad nu www.pokemonprices.com dank je!
Heb jij ze via marktplaats verkocht of een ander platform?

Edit sorry weet niet of je ze ook echt hebt weg gedaan natuurlijk

Je moet echt als een pinguĆÆn lopen om niet op je bek te gaan, het is echt een vieze gladde papbende buiten

1 like

Geldt dit ook als deze al op je deur geplakt is maar er misschien nog wel zit? :thinking:

8 likes

Zullen m’n ouders vast prima vinden :stuck_out_tongue: