Wat je even kwijt wil #48

Morgen bij de fysio ga ik sporten om weer te leren dat ik gewoon buiten adem kan zijn met een hoge hartslag/ademhaling zonder dat ik in de paniek hoef te schieten (door angststoornis).

Maarja daardoor heb ik nu al een hele tijd niet gesport, alleen maar gewandeld, dus mijn conditie is echt om te janken. Schaam me dus bij voorbaat al dat ik waarschijnlijk heel snel buiten adem ga raken :thumbsup: ook omdat die fysiotherapeuten allemaal heel fit zijn.

7 likes

Wat goed zeg! De fysio weet waarvoor je komt toch? Dan zal ie t ook wel snappen dat je geen topconditie hebt.

1 like

Heeft iemand hier toevallig al toegang Clubhouse en nog een invite over?

Ik moest met de bus want mijn accu is leeg.
Nu staat de bus al vijf minuten bij een nonsens halte omdat hij zijn route te snel rijdt.
Ik wil gvd naar huis.

Komt vast goed hoor, fysio zijn er om jou te helpen en niet om te oordelen over je conditie. Waarschijnlijk gaan ze rustig aan opstarten en zo bekijken hoe het gaat. Geen zorgen! Ik ken alleen maar lieve fysio’s :heart:

1 like

Als ik gestresst ben/emoties hoog oplopen krijg ik het altijd zo koud. Dan zit ik echt te klappertanden.

Ben trouwens de kip nu in koud water aan het ontdooien dus ben benieuwd. Al heb ik eigenlijk geen honger meer (ook door dezelfde stress).

4 likes

Ik vroeg ‘hou je van me’ en mijn kat kwam meteen aanrennen dus dat moet wel echt liefde zijn :smiling_face_with_three_hearts:. En of ik zijn bakje even wil vullen

De isolatie begint een beetje zijn tol te eisen en ik blijf maar verkouden :rage:. Maar goed niemand kan me vanavond wat maken want ik ga een pizza in de oven gooien en het bad vol laten lopen

17 likes

Tot wanneer moet je nog in isolatie?

Beterschap!
Fijn dat je kat je lief vind en geniet van de pizza.

1 like

Lief, dankjewel. Ja vorig jaar zomer heb ik een tijd bij een psychosomatisch fysiotherapeut gelopen en daar heb ik vooral ademhalingsoefeningen gedaan, was op dat moment heel fijn!

@Lentex dankjewel :heart:

2 likes

Nou ik ga nu met een mondkapje naar beneden in mn eigen huis. Ben benieuwd naar de reactie. En ja vind t zelf ook licht overdreven maar voel me niet chill om zonder te gaan.

Ik heb me er nog niet toegezet om het echt te verkopen. Ben benieuwd of jij ze verkocht krijgt! Heb je er al eentje van goede waarde tussen zitten? Sommige zijn zooooveel waard, stel dat je die ergens gewoon nog op zolder in een doos hebt liggen

2 likes

Op Q music is de top 500 van de 90’s bezig en er komen echt allemaal vergeten parels voorbij. Ik zit nu te genieten van alles of niets van Linda, Roos en Jessica.
Was dit hele nummer dus vergeten, maar nu ik het hoor kan ik het woord voor woord meezingen :+1:

14 likes

Ja heerlijk he, heb het de hele dag aan gehad bij het werken :grin:

2 likes

Ik heb eten besteld wat ik nog nooit op heb, ben echt in een wilde bui joh wo

4 likes

Ik ook! Alleen ik heb een beetje teveel gebeld vandaag met collega’s en klanten, dus kon er niet optimaal van genieten haha! Ik heb de hele 90s ook bewust meegemaakt, dus ik verwacht alles te kennen

1 like

Wat heb je besteld

Weet gelijk waarom ik nooit dagdiensten draai, ben zo moe dat ik gewoon aan het knikkebollen ben.

1 like

Een salade met sushizalm en nori zeewier en soja :woman_shrugging:t2:

6 likes

Oeh lekker!

Ik ga even met mijn zus in conclaaf over het bestemmingsplan van haar oude slaapkamer, maar als zij akkoord geeft krijg je uiteraard een vip uitnodiging voor een bezoekje aan het enige echte spice girls fan museum!

10 likes