Wat je even kwijt wil #48

Ik kreeg na een paar minuten voor eentje een bod van 35 euro en voor een ander net een bod van 10 euro. Dus op zich is er animo!

3 likes

Ja dat is nu nog een beetje onzeker haha. Ik hoop deze week weer naar buiten te kunnen :sweat_smile:

1 like

Its so good hij gaat meteen onder favorieten

1 like

Ik wil het forumbadje kopen maar die is ineens 90 euro!!! Nu twijfel ik…

2 likes

Haha ik was 2/3 weken geleden he-le-maal klaar met mijn werk en had toen semi-agressief een voortgangsgesprek in laten plannen om dit te kunnen bespreken met twee leidinggevenden. En nu is dat overleg morgenmiddag en heb ik helemaal niks voorbereid en is dat gevoel alweer gezakt. Fml

9 likes

Even hier want heb veel bereik nodig haha, heeft iemand tips waar je lekkere (luxe) koeken en chocolade kan bestellen a la van soest Amsterdam/van wely niveau?

Ik ben mn bijbaan ook altijd stront en strontbeu als ik daadwerkelijk aan het werk ben, maar als ik dan op mn loonstrook kijk of aan al mijn collega’s denk is het alweer goed :joy:

1 like

Ik heb rolschaatsen gekocht omdat ik op YouTube filmpjes erover zat te kijken en dat zag er zooo leuk en smooth uit. Alsof die mensen aan het dansen waren. Dus nu heb ik in een opwelling ook rolschaatsen gekocht en zie ik mezelf in gedachten ook al helemaal pirouettes maken enzo. Haha nou eerst maar eens kijken of ik de straat uit kan komen zonder te vallen, maarrr hopelijk zijn ze voor dit weekend binnen en kan ik het proberen. Ben helemaal obsessed

8 likes

Heeft er iemand toevallig een clubhouse invite voor mij? :grin:

In het forumergernis topic staan er een paar

44 likes

Hahaha sorry voor de ergernis :joy:

1 like

Ik heb net wijn gekocht, ik liep langs de snackbar en dacht ik haal 2 kaassoufles, en toen dacht ik, oja ook maar een flesje wijn. Haal ik daar wel vaker. Maar dat mag dus toch ekt niet na 20u? Naja toen ik net thuis kwam besefte ik het me. Het is 20:43. En hebben zij dan niet een boete ofzo?

1 like

Ja dat mag niet, maar tenzij jij een undercover agent bent zonder dat je dat weet, wie zou ze een boete hebben moeten geven :stuck_out_tongue:
Nu ook zin in een kaassouffle (of 2)

3 likes

Naja, het zal uiteraard anders gaan dan bij een supermarkt. Toen werd een keer heel snel mijn wijn apart afgerekend net voor 20 u. Anders zien ze dat ergens? In het systeem. Maargoed ik neem aan bij hun niet.

Ik ben wijn aan het drinken in mijn eentje nadat ik gevideobeld heb en het voelt echt alsof het zaterdag avond is. Zoooo gezellig! Hahaha

Edit: ik drink wijn die sinds vorige week zaterdag open is maar het smaakt niet slecht.

3 likes

Hier is het net zo duur als in november/december.

Super thanks maar als ik op bestellen klik zegt hij dat het toch niet beschikbaar is :frowning:

Ik zie het nu zo vaak voorbij komen: wat is dit? Ik voel me een Boomer die niks meer snapt van tegenwoordig. Is het een sandwich? Is het een club? Is het een boomhut?

2 likes

Ik heb herbruikbare ziplocks gekocht en voel me weer helemaal duurzaam

2 likes

Ow echt?! Sorry