Staat in het forumergenissentopic haha
Ik heb een parfum die ik niet zo lekker vind, maar ik voel mij echt een spirituele volwassen vrouw als ik ‘m op heb. Dus ik gebruik ‘m gewoon. Niemand die ‘m ruikt (behalve mijn date dan), maar alles om mijn spirituele ik te omarmen. Heb verder NIETS met spiritualiteit, hahaha.
Dus gewoon een Twitch maar dan in podcast vorm. Ah oke. Cool.
Kan je niet eerder de hond uitlaten?
Ja ik snap het ook echt niet. Als je niet iets aardigs kan zeggen, zeg dan ook gewoon niets in dit geval (tenzij het echt een hele foute jongen is maar met deze is niets mis haha)
Ik moet eigenlijk naar bed maar ik kan niet stoppen met kijken naar kwispelende varkens.
Oohja dat snap ik wel. Ik heb ook geen idee haha ik weet niks over honden.
Dat zijn ook de echte prioriteiten des levens😍
Dat kun je steeds wat langer ertussen laten zodat hij leert het langer op te houden. Die van ons gaat nu om 22.30 uur en daarna weer rond 07.30 uur. Soms blijven wij s ochtends langer liggen en als ze dan echt nodig moet gaat ze blaffen.
Ja, hopelijk droom ik zo over lieve varkentjes 

Ulgh kan echt niet wachten tot ik weer met mn vrienden in real life kan kletsen en knuffelen enzo. Ben het online gepraat echt zo zat.
Oh oke. NOTE TAKEN.
Waaake me up when corona eeeends
Nee, nu te laat om nog wat van me te vragen.
Bah ik ben op mn werk aan het blunderen en krijg echt het ene na het andere terug wat niet goed gaat en wat ik niet goed begrijp. Word hier echr zo schijtonzeker van 
Iemand had het pas over de celestial sleepytime extra thee en ik ben helemaal fan. Dus bedankt wie je ook was!
Hahahah ja
dat is wel een beetje bizar maar misschien heeft het wel geholpen! Want het was wel de bedoeling zeg maar 
Net een kat met een megaharige vacht op de iPad getekend tijdens een livestream. Hij is nog niet perfect, maar ben best tevreden. Het was heel fijn om te tekenen, zeker na die shit en streessdag vandaag (en eigenlijk het hele weekend, veel gehuild en me meer dan kut gevoeld).
Noooooo waarom een cliffhanger bij Death in Paradise?!?!?! Nog een week wachten 
Ik kan maar een cliffhanger per week aan hoor
Omg is het nieuwe seizoen er??? Waar???