In veel grote steden heb je de Stadswandeling, kan je volgen via Instagram. Zijn routes die voor je uitgestippeld worden met onderweg horecazaken die meedoen en waar je dan een deal hebt, dus bijv. voor 5 euro een hapje en een drankje.
Na een week is mn dak eindelijk uitgelekt. Werd tijd.
Ik had rare gele (kerrie?) vlekken in mijn trui na het wassen nog, had ik vandaag van een collega HG vlekkenverwijderaar meegekregen en nu is mijn trui weer helemaal roze. Omg ben zo blij.
Was al bang dat ik hem weg kon gooien terwijl ik hem echt net heb.
Ik heb vandaag 8 jaar verkering en ik mocht de deur niet open maken als er werd gekloptā¦dus ik denk nu natuurlijk dat mijn man een verassing voor me heeft hahahaha
Ik heb ook een verassing voor hem: een Lego set van een camper, want we hebben zelf een camper en als hij cadeaus uitpakt dan schudt hij er altijd mee om te horen of er misschien Lego in zit hahaha. En kijk nou er zit een baby in een draagzak in die Lego set, zoooo schattig (ik hoop dat we volgend jaar ook een baby hebben die we ooit kunnen meenemen in de camper)
Nou een strijkplank lijkt mij persoonlijk niet handig. Even leunen, ding stort in en je tandjes zitten in je toetsenbord.
Of ik ben te onhandig, kan ook.
Vond je het geld waar?
Aah wat cute die baby
Aaaaah ik ben vandaag tante geworden voor het allereerst en zweef echt op een roze wolk!
Ik ken wel iemand die zān strijkplank als sta bureau gebruikt omdat die geen plek hebben voor een goede bureaustoel in huis
Haha dat was ook wat ik dacht, lijkt me niet praktisch.
Dit was een gratis webinar. Ze doet hem morgen nog een keer. Ik vond het wel leuk, niet heel vernieuwend maar ze verteld leuk. Veel leuke tips ook in die chat en het voelt toch minder alleen omdat iedereen met die dingen strugglet.
Edit: maar hier zou ik niet voor betalen daar is het te beknopt voor. Ze pakt het slim aan om dit als een voorproefje op te zetten want ben wel benieuwd naar haar workshops nu (maar vind het te duur)
En @Kusjessoldaat dat is best slim! Ik las ook de tip om het krukje van de IKEA te gebruiken daarvoor. Bovenste trede voor de laptop en die daaronder voor je toetsenbord. Geen idee of het werkt maar wel grappig om al die creatieve ideeƫn te horen
Deze set is heel leuk! Heb hem hier ook
Iemand die ik ken is vermist en heel waarschijnlijk vermoord, en ze denken het lichaam zojuist gevonden te hebben en ik ben er echt fucking naar van. Het is zo onbegrijpelijk en heftig en bizar en zo zo verdrietig voor de naasten
Een vriendin van mij gaat door een rotperiode. Nu wil ik iets lekkers/leuks laten bezorgen bij haar. Ze woont in Utrecht en ik zou het liefst van een lokale bakker/restaurant/bedrijf bestellen. Heeft iemand een goede tip?
Edit: Oh ja, ik kom zelf niet uit Utrecht dus geen idee haha, vandaar dat ik het hier even vraag
Sterkte
Wat vreselijk. Heel veel sterkte
Een of andere vent is opgegeten door een krokodil in Australiƫ en toen hebben ze die krokodil maar afgemaakt. Lekker idioot allemaal weer.
@Quinoa @Foefjeisthuis
Lief, dankjewel. Voelt ergens ook niet gepast om een sterkte te krijgen omdat ik totaal niet in haar naastenkring viel, maar ze was wel eens mee naar festivals vanwege gemeenschappelijke kennissen/oude vrienden. Het is wel echt heel onwerkelijk.
Ja ik weet het ook niet zo goed hoor! Mijn eerste (vaak te snelle haha) reactie is bij dit soort dingen wel altijd dat ik het krom vind dat dieren dan de dupe zijn terwijl mensen in hun leefgebied komen en zij alleen maar hun instinct volgen. Niet dat je het als mens verdient om opgegeten te worden hoor als je uit je bootje valt, maar ja weet die krokodil veel. Maar überhaupt gewoon vreselijke gebeurtenis en fijn dat ze wel weten wat er gebeurd is ipv heel lang in onzekerheid te zitten. Deed me vooral gewoon denken aan situaties waarbij mensen iets doms doen en dan het dier ervoor āgestraftā wordt, maar dat is hier idd niet helemaal aan de orde.
Ik ben alleen vandaag al 4 keer gebeld door mensen die zeggen dat ik hun gebeld heb en mij dus terugbellen, maar ik heb die mensen nooit gebeld. Heb hier een paar jaar terug ook last van gehad, heb toen kpn gebeld want ik vind dit echt niet chill, maar die zeiden toen dat dat helemaal niet kan en mensen geen gemiste oproep van mijn nummer kunnen krijgen als ik ze zelf niet gebeld heb en het enige wat ik kon doen was de nummers die mij āterugā belden blokkeren. Alsof dat zin zou hebben? Nja toen is het een tijd goed gegaan en nu word ik weer gebeld door allerlei mensen omdat ik hun gebeld zou hebben, maar dat is niet zo. Ik word hier echt heeeeelemaal gek van en ik had dit ook al voordat ik was ingeschreven bij KVK, maar echt wtf hoe kom ik hier vanaf zonder een nieuw nummer te nemen. Heeft iemand hier misschien ook last van gehad?
Ja
Heb t gedelete. Veel sterkte!