Wat je even kwijt wil #48

Ik had het koud dus dacht doe eens gebreide wollen sokken aan. Kriebelt echt als de gering joh, hoe houden mensen dit vol?! Echt niet chill haha

Ik had wat leuks bedacht om morgen aan m’n vriend te geven omdat we zoveel jaar bij elkaar zijn. Kom er net achter dat ik 10 dagen te laat ben :rofl: Gelukkig is hij het ook vergeten dan. Hij is morgen alsnog verrast hoop ik :hugs:

5 likes

Ik dm je op IG

Dunne sokken eronder

Ik heb kortgeleden een docu gekeken hierover. De echte beller belt met jouw nummer in beeld. Mensen bellen jou terug omdat ze jouw nummer in beeld zien. Maar het is iemand anders die doet lijken alsof het jouw nummer is.

Werd er ook gezegd waarom dit gebeurt? Is dat een nieuwe scam of gewoon irritant doen?

Ja is een scam. Het was een npo docu, bait heet ie.

1 like

Ik volgde een tijdje Bammetje Bakery uit Utrecht op instagram. Zag er wel heel leuk en lekker uit. Ze hebben geloof ik een weekmenu en daar kan je dan dingen van bestellen bij ze

2 likes

Mijn vriend en ik gaan binnenkort samenwonen, hebben het contract al getekend en onze eigen appartementen opgezegd en nu komt mijn paniek en onzekerheid weer enorm naar boven. Ik twijfel echt aan alles of het wel een goed idee is, maar heb tegelijkertijd het idee dat ik niet echt meer terug kan, waardoor ik alleen maar meer in paniek raak. Door alle paniek en onzekerheid hebben we de laatste paar dagen een paar keer ruzie gehad, waaronder net, en ik heb er net tegen mijn vriend uitgegooid dat ik twijfel over het samenwonen. Vet kut ook voor hem om te horen natuurlijk. Hij is nu weg en ik heb even rust, maar wil gewoon zo graag naar huis, maar daar staan bijna geen spullen meer en kan ik dus ook niet normaal blijven. Voel me zo kut… wil heel graag samenwonen maar ben zo bang om te verkeerde beslissing te maken en dat het over een paar maanden toch klaar is en ik ineens op straat sta… weet het echt even niet meer :pensive:

1 like

Ja echt vreselijk nieuws :frowning: ben er echt nog steeds down van :frowning: op werk ging het er ook steeds over, want betekend meer omzet voor ons bedrijf.

“Onze” deen wordt wrs een vomar!

1 like

Samenwonen is ook een grote stap en een grote verandering, het is niet abnormaal dat je daar onzeker van wordt en te veel over gaat nadenken en twijfelen. Maar dat betekent niet dat het een verkeerde beslissing is, het betekent vooral dat je een voor jou grote stap gaat nemen. En zelfs mocht blijken dat het niet goed is, zijn er tal van oplossingen voor. Je kan van heel weinig dingen op voorhand voorspellen hoe ze gaan lopen, dus er nu al van uit gaan dat het mis gaat bezorgt je alleen onnodige stress. En waarschijnlijk wordt het net heel fijn en genieten jullie van het samenwonen.
Probeer even rustig adem te halen, focus je desnoods op wat kleine dingen, het komt helemaal goed!

5 likes

Misschien kan je dit in het Utrecht topic vragen, daar ging het laatst iig over bakkers.

1 like

Hier staat ook het hele overzicht!

1 like

Lief dat je zo’n berichtje hebt getypt! Rationeel weet ik dat ook allemaal natuurlijk, maar tijdens die paniek nemen de gevoelens vaak de overhand, of ze nou terecht zijn of niet…
Ga vanavond maar even met een serie op de bank chillen in de hoop dat de paniek wat zakt en hoop dat ik het er vanavond nog even met mijn vriend over kan hebben. Hopelijk zakt de paniek daarna nog verder weg.

1 like

Ja daar had ik het van! Maar thanks! Onze stad wordt echt opgeslokt door ah :confused:

1 like

Wij hadden hier al een Deka en een Appie, dus ik kon ook wel raden dat het een Vomar zou worden haha. Volgens mij is dat ook de enige hier in de stad, maar ik zag jullie stad inderdaad al super vaak langs komen op die lijst!

1 like

Ja, ratio en gevoel zijn twee aparte dingen he. Ik vond gaan samenwonen ook best eng, dus herken wel wat je zegt!
Goed om er met je vriend over te praten, dat zorgt wrs ook al voor meer rust.

@August wat heftig, heel veel sterkte :heart: Mocht je even willen je verhaal kwijt willen kun je altijd een berichtje sturen hè!

1 like

Er zit nu iemand van Twilight in Murder, She Wrote. Kan me niet meer concentreren

1 like

Is het op het einde ook allemaal een visioen?

1 like