Wat je even kwijt wil #48

Ja, m’n vriendengroep is er ook van ondersteboven :sob::joy:

Ik zag het inderdaad! Ken de Vomar eigenlijk niet, dus ben heel benieuwd. Het winkelcentrum boven ons krijgt een AH, dus ik denk dat dat mijn standaard AH dan wordt.

M’n moeder is heel blij dat Medemblik een AH krijgt, haha.

Oh thanks dit wilde ik weten! Ff kijken wat wij hier krijgen en wat mijn ouders krijgen

1 like

Ik heb zo’n troosteloze verjaardag gehad dat ik straks maar even online retail therapy ga doen en allemaal shit kopen aangezien ik geen enkel cadeau heb gekregen.

6 likes

Gratis spelletjes printen!

Dixit rolt nu uit mijn printer

4 likes

Vandaag is de trap in mijn huis geschilderd en volgens de schilders konden we er na 17u wel weer overheen maar alles plakt nu echt nog ontzettend. Ik wist niet dat ik zo goed kon hink-stap-sprongen om boven te komen :joy: Nu moed aan het verzamelen om weer naar beneden te gaan.

1 like

Was je vandaag jarig? Gefeliciteerd nog!!

Ik wil dus van de zomer of najaar of wanneer het ook kan een groot feest in de tuin geven. Hebben sinds vorige zomer een nieuw huis, jarig geweest etc natuurlijk allemaal niet kunnen vieren. En kerst was ook maar lafjes en das echt m’n favo tijd van het jaar. Dus ik dacht, dan gaan we midden in de zomer gewoon een groot kerstfeest geven buiten!

Anyway, ik ben nu dus een Pinterest aan het maken en vette kerstversiering aan het opzoeken online. Oh en ik weet ook al wat het kost om een sneeuwmachine te huren. :sunglasses: Mocht hier iemand nog een briljant idee hebben voor een vet kerstfeest midden in de zomer en buiten, let me knooooow

9 likes

Nope :pensive:
Al was het wel leuk geweest als Jessica Fletcher op het einde alle mensen gewoon zelf vermoord had. Helaas…

2 likes

Klinkt als een heel goed vermaak vanavond! Gefeliciteerd nog en hopelijk voel je je een beetje feestelijk als er wat binnenkomt :cake:

1 like

Ik was gisteren jarig. Dankjewel!

Ik heb een PS5 weten te bemachtigen en ben helemaal hyper. Mijn PS4 heeft het al een tijd geleden begeven dus :partying_face: en morgen is het al zover!

9 likes

Ik zou willen dat het zou lukken om me thuis wat vaker en beter te ontspannen. Ik heb daar normaal al last van, maar nu, met al bijna een jaar thuiswerken in mijn kleide appartement, al helemaal. Zo vermoeiend.

1 like

Ik houd niet van feestjes, maar dit lijkt me echt leuk!

1 like

het is begonnen nu…

1 like

Serieus? Ik had gisteren make-up besteld en zou vanavond binnenkomen, dus ik me helemaal verheugd om morgen mijn nieuwe make-up te gebruiken… kijk ik net op die tracking pagina van dhl: WE HEBBEN JE GEMIST. JE PAKKET BEZORGEN WE BIJ EEN DHL SERVICEPOINT.

Nee, ik was de hele tijd thuis aan het wachten :disappointed_relieved:

1 like

Sowieso een soort kerstpunch, uiteraard vienetta stijl ijstaart, frozen hot chocolate etc.

En voor some good Hollands spelletjes fun, kerstkransjes happen ipv ontbijtkoek, Candy cane poepen.

Waarom heb ik geen tuin, ik wil ook een zomerkerstfeest.

1 like

Er staat een negatieve foto in mijn ah bonus app, ziet er trippy uit haha

24 likes

Jaaaa haha Candy cane poepen is een goed idee! Wil sowieso lekker fikkie stoken en marsmellows roosteren etc. Natuurlijk kerst muziek aan, lelijke versiering en dus een sneeuwmachine.

1 like

Hij kan wel naar huis toch? Ondanks dat de avondklok nog geldt? Heb volgens mij gehoord dat politie geen boetes uit kan schrijven nu omdat er teveel verwarring is gezaaid.

Volgens mij ook op het nieuws maar dan paar uur geleden, dus misschien verkeerd gehoord of ze zijn erop teruggekomen dan!

Snap dat je boos bent, zou het ook verre van leuk vinden… Wil bijna zeggen; laat hem lekker naar huis gaan, als hij wel een boete krijgt: eigen verantwoordelijkheid en schuld :woman_shrugging:t3: :see_no_evil: Gezond verstand enzo.

4 likes