Bah, ik heb binnenkort voor het eerst in mijn leven een vergadering en dan moet ik meteen een presentatie geven (voor collega’s die ik dus ook niet ken). Ik vind het zo eng.
Ik weet op dit moment echt niet hoe ik nog gelukkig moet zijn/worden.
Dankjewel, lief!
Succes, eens moet de eerste keer zijn en die dingen vallen achteraf altijd mee! Probeer er maar van te genieten, mijlpaaltje
Ik denk dat ik Red dead redemption 2 opnieuw ga doen en deze keer als een klootzak. Maar dat plan heb ik ook al voor Detroit become human🤭
De verstopping is weer terug… moet al de hele weke gefaseerd mijn bad leeg laten lopen en net borrelde ook weer alles heftig.
Maar toch maar even in bad nu
Het is niet jouw probleem en misschien des te beter dat je elders aan de slag gaat. Ze horen dat gewoon op orde te hebben. Op naar je nieuwe uitdaging.
Ik heb zo’n inkakker na de lunch qua motivatie om weer naar mijn werkcomputer te gaan. Pff halve dagen lijken me echt ideaal. Als ik nu buiten ga wandelen heb ik daarna helemaal geen zin meer. De sleurrrrrrr
Haha, sorry ik dacht dat ik in het TMI topic verzeild was geraakt. Is er al een nieuwe bewoner gevonden?
Ja ik weet het niet zeker… heb een bezichtiging gehad en die vrouw wilde het graag hebben maar weet nou niet of ze geschikt bevonden is ik hoop het wel
Hopelijk houdt ze niet van badderen
Nee ze zei ook al dat ze een heel goed gehoor heeft en toen vond ik dat ook al sneu omdat er s’nachts heel veel dieren over het dak lopen. Voel me wel een beetje schuldig tegenover haar omdat er toch wel een aantal dingen mis zijn hier waar ik niks over ga zeggen natuurlijk
Dit heb ik ook altijd! Ik lunch ook op de bank, want eettafel is werkplek van partner, en die bank zit veel te lekker om er dan weer af te komen.
Maar dat is niet jouw verantwoordelijkheid toch?
Hopelijk heeft ze zelf geen stiekeme huisdieren!
Ja snap ik! Hopelijk slaapt ze diep
@Luipaard Ja precies, ondertussen zit ik nog steeds op de bank. Op kantoor heb ik deze verleiding niet haha
als je het zat bent, kun je altijd nog in st denis 2000000 mensen groeten dan is je honor zo weer top notch
Net zoals meer mensen hier, heb ik de laatste tijd ontzettend moeite met t thuiswerken. Ik heb totaal geen werk-privé balans meer, mijn productiviteit is niet geweldig, ik vind mijn werk momenteel echt niet meer leuk. Daarnaast speelt er momenteel van alles op t werk. Veranderingen en een project dat totaal niet loopt en waarvan ik niet weet wat ik ermee moet. Pff ben er echt even klaar mee.
Ik had een beetje een schijtdag omdat alles net niet zo soepel liep als ik wilde/hoopte, maar nu stond er net een bezorger aan de deur met een bos bloemen van mijn date omdat ie zo blij is dat het nog steeds zo goed tussen ons loopt ondanks dat hij al bijna twee maanden in het buitenland zit (dat hij ging was gepland, maar het duurt allemaal veel langer dan verwacht).
Ik heb zo een arbeidsvoorwaardengesprek bij een bedrijf waar geen cao is. Nog nooit eerder gedaan en vind het wel heel spannend! Iemand toevallig nog tips waar ik echt op moet letten? Dat er geen cao is maakt dat mijn hoofd overloopt met dingen waar ik om moet denken.