omg ik dacht heel even Crystal Meth the lezen
mijn brein; huh weer een nieuwe cloud service?
(Oracle heeft wel een Crystal ball https://www.oracle.com/middleware/technologies/crystalball.html )
omg ik dacht heel even Crystal Meth the lezen
mijn brein; huh weer een nieuwe cloud service?
(Oracle heeft wel een Crystal ball https://www.oracle.com/middleware/technologies/crystalball.html )
Hahah wow, had niet verwacht dit ooit op het forum tegen te komen, dacht ook even dat ik in een werkchat zat
Haha sorry!!
nee hoor, goede reminder dat ik het forum moet afsluiten en me maar weer naar de azure portal moet begeven
Ik heb dit ook altijd. Belt een collega me āKun je me even helpen met illustrator/excel/whatever, jij weet dit vastā en dan komt het er altijd op neer dat ik het ook niet weet, maar het wel weet te googlen wat mensen blijkbaar niet kunnen??
Ik heb letterlijk een stukje cracker geĆÆnhaleerd (was aan het eten, ik ademde een beetje gel in terwijl ik aan her kauwen was en nu zit er een stukje cracker in mān neus wat ik er niet uit krijg )
Haha vragen patiĆ«nten jou dat, of collegaās?
Ik had ooit eens een huisarts die een heel dik boek erbij pakte toen ik mān klacht vertelde
Toen dacht ik ook ff ehmm zal ik anders even Googelen
Haha ohja, ik volg haar nog op insta. Goede reminder om daar even mee te stoppen, want ik swipe al haar content toch altijd weg. NMSVPE
Wel echt een heerlijke dag! Tweede keer deze week dat ik gewoon in rok loop en panty en het niet koud heb. Lente kom maar heeeel snel
Ik vind nu op afstand uitleggen hoe mensen online moeten werken echt dubbel zo kut. Makkelijker om gewoon ff aan te wijzen op hun scherm haha
Echt irritant dat papier maar 1 keer per maand wordt opgehaald, ik heb echt zoveel en ze komen volgende week pas
Haha ja dat soort tools hebben we helaas niet. En kan wel scherm delen via een meeting, maar dat kost ook wat tijd om op te zetten en dan raken ze nog meer in de war Haha. Maar bedankt voor meedenken! Ik heb goed geoefend met duidelijk aanwijzingen geven en veeeeel geduld te hebben
Stuurt Ikea producten niet meer via PostNL? Ik wilde een bestekset kopen (niet groot dus) en kon alleen maar kiezen uit ophalen en laten bezorgen door Ikea bezorgers en dat is dan iets van 50 euro. Kan me herinneren dat ze voorheen kleine producten gewoon per post verstuurden. Iemand een idee?
Als je de optie van 2,99 kiest dan heb je kasn dat als nog iemand van Ikea uit je buurt langs komt. Dat doen ze nu een paar weken sinds de winkels dicht zijn.
Maar ik zie die optie van 2,99 dus niet meer
Mijn ouders zaten vroeger zo te zeiken als ze weer een telefoonrekening van 400 gulden kregen, omdat ik via de telefoon op internet ging en hele dagen op MSN zat, maar look at me now! Ze zien me nu echt als een soort whizzkid.
Had jij dat niet ooit als titel?
Hahaha nee dit ging over collegaās. Al kunnen patiĆ«nten er ook wat van. Beleid: patiĆ«nt neemt zelf contact op met de poli KNO, waar ze al onder controle staat. PatiĆ«nt: heb jij het telefoonnummer daarvan toevallig?
Ja toevallig kan ik dat voor u googlen en voor u op een briefje schrijven. (Dit zeg ik niet, maar denk ik wel.)
De Clipper is aan te raden elk geval