Heb je recept? Dat klinkt lekker
Ik had zelfs een cliƫnt met een huurverlaging! Best flink ook 30 eu
Er is een stuk van mn vulling afgebroken: kon vandaag terecht. Is de tandarts ziek?? Nu kan ik pas 15 maart terecht vind dat echt niet kunnen. Ik moest maar paracetamol nemen tot die tijd.
Bitch ik kan geen chips eten zo paracetamol gaat me niet helpen
15 maart?? Dat is 4 weken, vrij bizar. Wordt dit niet als een spoedgeval gezien dan? Ik bedoel geen chips hallo
Wow, dat is laat. Is er geen vervanger? Ibuprofen mag je nu niet zeker? Anders is dat een gouden combinatie.
ja plus, degene die over het algemeen genoemd worden, krijgen vaak ook veel ergernis over zich heen. Juist omdat mensen ze herinneren zijn er meer positieve en negatieve meningen.
Verder heb ik zelf dat ik heel slecht kan onthouden wie wat allemaal zegt. Dus ik onthoud echt maar een kleine groep
Ja ik vind ook echt niet kunnen maar die mevrouw vond het allemaal niet zo erg. En toen kwam ze ook nog met corona als excuus, ga toch weg. Ik heb hier een bus pringles staan die op moeten
Hahah ja dit ja, dit is echt zo
Nee ik heb sowieso geen vaste tandarts daar en ibu mag nu niet. Maar vind überhaupt belachelijk om een dikke maand pijnstilling te gaan nemen omdat zij geen plek hebben.
Ok dit is vast een impopulair advies maar weekendtandarts als je er echt teveel last van krijgt? Of elke ochtend bellen: HOI is er een GAATJE in de agenda gekomen?!?!
Ik heb al de hele ochtend de hik en ik moet vanmiddag een belangrijke presentatie geven beter is de hik weg dan
Nou @Karl_Lagerfeld pas wel op met de weekendtandarts! Ik heb hierdoor echt ruzie gekregen met mijn eigen tandarts, ben er nu zelfs weg heb nu een andere
Tijdlijn:
Vrijdagmiddag > 16:00 bij eigen tandarts langs gegaan met tandpijn, kon niet precies zeggen waar het vandaan kwam, maar ik zei LETTERLIJK āals het maar geen zenuwontsteking is want ik begin maandag met een nieuwe baanā ze zei LETTERLIJK ānee die kans is nihilā
Zaterdag > kapot gaan
Zondag > 6:00 weekendtandarts gebeld, 10:00 langs gegaan, zenuwontsteking gespot & deel 1 van de wortelkanaalbehandeling gedaan, ā¬260 cash af moeten rekenen
2 weken later op woensdag > naar eigen tandarts die mij verteld dat ik de behandeling DUBBEL moet betalen, dus die ā¬260 nog een keer want de eigen tandarts doet die behandeling nog eens / kijkt het na omdat de weekendtandarts alleen het hoognodige doet. En dan nog ā¬300+ voor deel 2. Ik boos want lees de situatie van vrijdag (!) en tandarts zei dat ze me niet meer wou behandelen omdat ik haar niet vertrouw(de)
en ik ben absoluut geen klachtenkoningin, ik heb denk ik nog nooit een klacht ingediend, maar deze ruzie was het wel waard. Zit nu bij een andere tandarts.
Veel sterkte op deze moeilijke dag
Veel sterkte vandaag
Sterkte
Sterkte
Ik heb hier vroeger zoveel mee gespeeld mijn opa en oma verzamelden dit voor mij
Review achtergelaten? Dit is echt gestoord. Is je nieuwe tandarts wel fijn?
Ik heb vandaag de hele dag cursus voor mijn werk door een externe partij. Het was eigenlijk de bedoeling dat het op een fysieke locatie zou zijn maar vanwege Corona is het een cursus via Zoom. En we zijn de ochtend nog niet eens door en ik zit al te gapen en met mijn collega te appen die dezelfde cursus volgt. We zijn beide van mening dat deze cursus niet echt is wat wij verwacht hadden. De rest van de cursisten (althans diegene die steeds hun mond open doen) hebben ook een hele andere achtergrond dan wij hebben dus er vliegen dr hele tijd allemaal termen en begrippen over tafel waar ik niks van weet
Heel veel sterkte extra lief zijn voor jezelf vandaag