Sterkte
Veel sterkte @desecretaris. Verwen jezelf vandaag .
En @Totoro dan moet je jezelf maar daarmee verwennen. Ik heb zelf koetjesrepen gescoord.
Ik heb die Kindercards ontdekt en die koekjes zijn zo lekker Heb in 3 dagen zo’n pak opgegeten haha
Ja dit is echt een nachtmerrie want veel pijn + veel geld. Dat is geen goede combinatie. Ik heb vanochtend ook gedreigd dat ik een nieuwe tandarts zou zoeken… maar heeft niet mogen baten
Steek heel die praktijk in de fik.
Ja mn vriend zei ook al dat ik daar naartoe moest gaan of gewoon in de avond. Maar goed op een of andere wonderlijke manier heb ik nu alweer wat minder pijn met eten
Nee ik moet me koest houden want mn baby word al een schorpioen waarschijnlijk dus moet t niet nog erger maken
Sterkte vandaag, misschien kan je iets doen wat je aan je vader herinnert of hem gedenkt? (kaarsje branden oid?)
En iets liefs doen voor jezelf waar je beetje blijer van word (chocolade eten?)
Uuugh same!
Ik heb
- de afschaffing van de basisbeurs meegemaakt en kreeg tijdens m’n 4e jaar bachelor en 2 jaar master geen basisbeurs meer
- geen studievoucher gekregen want dat was alleen voor nieuwe studenten en ik had dus voor de afschaffing al gestudeerd
En nu studeer ik dit studiejaar weer opnieuw, een eenjarige master dus als het goed is ben ik komende zomer klaar. Profiteer ik dus niet van die halvering collegegeld ja ik moet niet klagen want als het goed is ben ik gwn afgestudeerd haha, maar ik heb al heel lang het gevoel dat ik net NIET profiteer van fijne dingen en net WEL van stomme dingen
Vandaag is het 8 jaar geleden dat ik voor het eerst werd opgenomen.
En ik kan erom treuren en na blijven denken maar heeft zo weinig nut. Ik ben van zo diep gekomen om nu hier te zijn. Dus ga mezelf straks trakteren op nieuwe theesmaak en wat lekkers, gezien ik de vrijheid heb om naar de supermarkt te gaan in mijn eentje.
Sterkte vandaag
Heel veel sterkte vandaag!
Ik heb ook altijd pech met dat soort dingen
Altijd ging iedereen in 3 havo naar frankrijk, in mijn jaar werd het afgeschaft dus doei (oke dit ligt aan de school)
In mijn examenjaar havo kwamen ze opeens met die stomme kenmerkende aspecten bij geschiedenis. Er waren geen oefen examens want we waren de eerste; niemand wist wat we konden verwachten. Wat een stress heb ik daarvan gehad. Heb nog nooit zoveel mensen in de examenzaal zien huilen haha
Toen studeren. Hoppakeee leenstelsel en geen beurs meer. Ook geen eerstejaars collegegeld vermindering niets.
Heb best wel zelfmedelijden en ga nog even in hoekje huilen
Omg zo veel herkenbaarheid haha. Ook van die kenmerkende aspecten bij Geschiedenis! En nu je het over Parijs hebt; wij waren het enige jaar/niveau op die hele school die geen uitwisselingsproject hadden. Echt first world problems, maar daar was ik toen ook echt beledigd over.
Gierige Gerda stond gister in het AD
https://www.ad.nl/geld/minke-36-wasmiddel-wc-papier-deo-rijst-koffie-en-wijn-kocht-ik-75-procent-goedkoper~a1b1ceb4/
Je krijgt dan wel 550 euro o.i.d. terug.
Ik ben ook weer lekker bezig. Wil ik een label uit een onderbroek knippen knip ik daarnaast nog een groot gat in de onderbroek zelf.
Pfff wat een nachtmerrie lijkt het mij om zo te leven zeg. Mijnnnn god
“Maar een ding weet ik zeker: ik zal nooit van mijn leven de volle prijs voor tandpasta betalen.”
Hahahaha jeeeeeeezus
Ik denk dat ik nog liever in bad ga dan zo zou leven.
Sorry alvast ik weet dat mensen dit haten, maar ivm mijn werk wil ik eigenlijk clubhouse gaan testen. Heeft iemand een invite voor mij