Wat je even kwijt wil #48

ik houd echt van het blauwe doosje clipper. volgens mij is dat breezy mango met gember. echt LOVE it. iemand op het forum raadde die thee ooit aan (sorry weet niet meer wie) en dat is echt een van mijn faves.

2 likes

@Ovenschaal
Dankjewel! :heavy_heart_exclamation:

@tijgerlelie
Ah zo lief!! Haha, hopelijk hebben jij en de baby verder een fijne nacht gehad. Dankjewel :kissing_heart:

@George
Dankjewel! :heavy_heart_exclamation:
Haha dat komt goed! De taartjes zojuist al opgehaald en die zijn al fantastisch.

2 likes

Nee die Mango is een andere, is ook blauw doosje, maar die vond ik beetje tegenvallen (ben ook gewoon niet zo van de fruitsmaken dus waarom ik het toch wilde proberen he). Of althans heb ik maar soms zin in.
Dit is weer een andere variatie!

1 like

Volgens mij komt dit omdat het veel te druk is bij PostNL en er dan alleen nog maar plek is voor levering met de vrachtwagen (aka 50eu).
Als je dichtbij woont, of iemand kent die dichtbij woont dan staat de optie van 2.99eu er vaak nog wel bij, omdat dan een medewerker het komt brengen.

2 likes

Gefeliciteerd @macaron maak er een fijne dag van :sparkling_heart:

Hoop dat je het kan lezen!

1 like

Dankjewel, ik sla hem op (is ook goed leesbaar!)!

1 like

Jeetje daar had ik nog niet eens aan gedacht! Als hij haar verlaat staat ze gewoon met lege handen op straat
 heel leuk en aardig dat ze het zo goed doet met haar account maar in die situatie heb je daar geen hol aan. Ik vraag me af of ze daar dan niet aan denkt? Overigens moet ze het zelf weten hoor, haha.

@Lula

Het is altijd tijd voor bedtijd.

1 like

Ja hoor

1 like

Power nap toch? En daarna nog even na relaxen, dus ja is wel goed moment voor bed.

1 like

Yes mn laptop lader is er. Dus dan kan ik weer op de laptop dingen doen en daarna weer op mn telefoon naar precies dezelfde sites :slightly_smiling_face:

17 likes

Ik moet naar buiten maar geen zin en heb ook nog niet gedoucht. Compromis: zonder douchen naar buiten dan maar. maar heb ik geen zin meeeehhhhhhhh me so sad

1 like

Heb net in drie stappen (schep, zakje, bezem) een vlaai stront van de straat gehaald, echt super leuk een puppy.

13 likes

Ik heb een vergadering in teams met een hele groep maar zat er net in met alleen m’n manager dus ben er snel weer uitgegaan

2 likes

Sterkte en neem tijd voor jezelf❀

1 like

Omggg, net een belletje gedaan voor een vacature die me echt aansprak. Super zenuwachtig en zweten maar zometeen bellen ze me terug.
Durf niet eens te plassen want dan zul je zien dat ze net dan bellen, lol. Ze klonken iniedergeval heel chill aan de telefoon en enthousiast.

41 likes

Hopelijk knap je van buiten zijn een beetje op :heartpulse:

1 like

Sterkte vandaag :sparkling_heart:

1 like

Ik had al een paar dagen zo veel zin in een broodje kroket. Vanochtend dus toch maar gezwicht en kroketten voor in de airfryer gekocht. Nu ben ik weer tevreden!

6 likes

Shit, heb een vette onvoldoende voor een tentamen waarvan ik dacht dat het heel goed ging :sob: