Wat je even kwijt wil #48

Jeetje daar had ik nog niet eens aan gedacht! Als hij haar verlaat staat ze gewoon met lege handen op straat… heel leuk en aardig dat ze het zo goed doet met haar account maar in die situatie heb je daar geen hol aan. Ik vraag me af of ze daar dan niet aan denkt? Overigens moet ze het zelf weten hoor, haha.

@Lula

Het is altijd tijd voor bedtijd.

1 like

Ja hoor

1 like

Power nap toch? En daarna nog even na relaxen, dus ja is wel goed moment voor bed.

1 like

Yes mn laptop lader is er. Dus dan kan ik weer op de laptop dingen doen en daarna weer op mn telefoon naar precies dezelfde sites :slightly_smiling_face:

17 likes

Ik moet naar buiten maar geen zin en heb ook nog niet gedoucht. Compromis: zonder douchen naar buiten dan maar. maar heb ik geen zin meeeehhhhhhhh me so sad

1 like

Heb net in drie stappen (schep, zakje, bezem) een vlaai stront van de straat gehaald, echt super leuk een puppy.

13 likes

Ik heb een vergadering in teams met een hele groep maar zat er net in met alleen m’n manager dus ben er snel weer uitgegaan

2 likes

Sterkte en neem tijd voor jezelf❤

1 like

Omggg, net een belletje gedaan voor een vacature die me echt aansprak. Super zenuwachtig en zweten maar zometeen bellen ze me terug.
Durf niet eens te plassen want dan zul je zien dat ze net dan bellen, lol. Ze klonken iniedergeval heel chill aan de telefoon en enthousiast.

41 likes

Hopelijk knap je van buiten zijn een beetje op :heartpulse:

1 like

Sterkte vandaag :sparkling_heart:

1 like

Ik had al een paar dagen zo veel zin in een broodje kroket. Vanochtend dus toch maar gezwicht en kroketten voor in de airfryer gekocht. Nu ben ik weer tevreden!

6 likes

Shit, heb een vette onvoldoende voor een tentamen waarvan ik dacht dat het heel goed ging :sob:

Me: twee gaten in legging welke ik gebruik als ‘thuis legging’ en beginnen groter te worden. Wil geen geld uitgeven aan een nieuwe.

Also me: doet een dikke garen bestelling wat meer dan twee leggings bij elkaar kost :woman_facepalming:t3:

(Het antwoord is: nee. Nooit genoeg garen)

7 likes

Hahaha love dit.

1 like

Nieuwe werklaptop :boom:
Geen gaatjes terwijl ik een rotgebit heb :boom:
Bijna ‘vakantie’ :boom:
Vieslekkere Good Pasta me romige kaassaus :boom:

45 likes

Mijn vriend heeft op het werk hele hete sambal gehad en nu wil ik dat ook keertje kopen voor hem maar ja waar koop je zoiets. Echt belachelijk heet bedoel ik he, er staat zelfs iets op met death haha.

Deze vreugde snap ik echt zo goed. Heb nu al een jaar geen gaatjes meer gehad en steeds weer denk ik hoe dan? maar oke zal wel goed zijn haha.

2 likes

Toko. Of ff googlen op “A sambal that may kill my boyfriend”

11 likes

Hahaha moet hardop lachen hier.

1 like