Wat je even kwijt wil #48

Update: krijg zometeen mail over alle informatie van het bedrijf en een lijstje wat ik kan verwachten. Ze vroegen ook al meteen om een salarisindicatie, thank god dat ik van te voren even soortgelijke functies heb bekeken. En dan volgende week mag ik langskomen voor een kennismakingsgesprek!

29 likes

:handshake: :tooth: :handshake:

ik had vorig jaar er ontzettend veel en waarom blijft een raadsel.
ik drink geen frisdrank (oké 1 colaatje tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen :P) , koffie, thee energiedrank en snoep ook nauwelijks. Hooguit soms wat chocolade,

3 likes

Ik kon nergens mijn CV vinden, vond het al zo vreemd, maar kom er nu achter waarom: ik heb het in Latex (= handige editor als je bijvoorbeeld veel wiskundige formules moet schrijven) gemaakt. Jezus wat een special snowflake was ik zeg.

3 likes

Oh ik hou van alles met munt, ben benieuwd naar deze en wat je ervan vindt! Ik ken ze nog niet

1 like

:orange_heart::orange_heart: sterkte.

1 like

Ik ben gesloopt, hopelijk geen dringende mails of telefoontjes meer. Zit nu op de bank temptation te kijken :sweat_smile:

Edit onze cactus is zelfmoord aan het plegen, er vallen steeds stukken af :weary:

3 likes

Kijk hem shinen!!
Hij mocht vandaag lekker door de :shower: straat

22 likes

Hmm dat is wel apart ja. :open_mouth: Bij mij is het nog wel te verklaren want ik was verslaafd aan energiedrink en ik hou van snoep en koekjes enz.

Wandelen naar de ah xl is altijd een goed idee, heb ik vandaag ook gedaan voor het bier :thumbsup:

En die thee is lekker ja!!

1 like

Die clipper thee met mango klinkt lekker. Maar mijn kleine AH heeft dat niet. Die hebben sowieso erg weinig.

:+1: Net even van de muur een gatenkaas gemaakt en de handdoek/theedoekhaakjes eindelijk opgehangen. En in mijn slaapkamer 1 voor mijn gedragen kleding zodat dat niet op de vloer rondslingert.

De gouden dus. Is officieel een kapstokhaakje maar werkt zo vast ook prima.

@Clancy Haha, heel herkenbaar. Ik heb voor kleding nu dus ook een ander spaarpotje hierom.

7 likes

Kun je de garen niet gebruiken om de gaten dicht te maken of zeg ik nu iets raars haha

2 likes

Ik vind deze lekker! (deze week in de bonus bij appie)

2 likes

Daar zat ik na mijn post ook aan te denken :joy: denk dat ik dat gewoon ga doen ook hahaha.

1 like

He verdorie ik was vanochtend nog bij de ah xl maar heb het theeschap over geslagen. Kijken of mn eigen ah het heeft en anders toch nog maar even terug

1 like

Ja heb ik net gedaan! Snap bij veel vragen niet waarom ik geen punten heb gekregen dus dat wordt een leuke nabespreking

1 like

Mijn vriend had deze vroeger in zijn studentenhuis, komt aardig overeen met jouw beschrijving :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zit lekker op de bank met een kop thee en de kat tegen mijn benen, een boek en tikkende regen op het raam :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ahh ik moet van mezelf iemand bellen voor een functie die ik gezien had en interessant vind, maar ahhh vind het zo spannend.

Als het gelukt is mag ik zo als beloning een dark 'n stormy voor mezelf maken

18 likes

Nou ja toch nog 9000 stappen, goed genoeg voor vandaag

3 likes

UGH, ja je hebt helemaal gelijk en ze nodigen zelfs uit tot bellen, dus ik moet het echt doen van mezelf. Alleen zit ik zoveel excuses te zoeken (het is al kwart voor 5, ik heb geen interessante vragen, ik ben niet goed genoeg voorbereid, vind ik de functie echt wel zo interessant) dat ik het maar uit zit te stellen.

1 like