Wat je even kwijt wil #48

Me: twee gaten in legging welke ik gebruik als ‘thuis legging’ en beginnen groter te worden. Wil geen geld uitgeven aan een nieuwe.

Also me: doet een dikke garen bestelling wat meer dan twee leggings bij elkaar kost :woman_facepalming:t3:

(Het antwoord is: nee. Nooit genoeg garen)

7 likes

Hahaha love dit.

1 like

Nieuwe werklaptop :boom:
Geen gaatjes terwijl ik een rotgebit heb :boom:
Bijna ‘vakantie’ :boom:
Vieslekkere Good Pasta me romige kaassaus :boom:

45 likes

Mijn vriend heeft op het werk hele hete sambal gehad en nu wil ik dat ook keertje kopen voor hem maar ja waar koop je zoiets. Echt belachelijk heet bedoel ik he, er staat zelfs iets op met death haha.

Deze vreugde snap ik echt zo goed. Heb nu al een jaar geen gaatjes meer gehad en steeds weer denk ik hoe dan? maar oke zal wel goed zijn haha.

2 likes

Toko. Of ff googlen op “A sambal that may kill my boyfriend”

11 likes

Hahaha moet hardop lachen hier.

1 like

Update: krijg zometeen mail over alle informatie van het bedrijf en een lijstje wat ik kan verwachten. Ze vroegen ook al meteen om een salarisindicatie, thank god dat ik van te voren even soortgelijke functies heb bekeken. En dan volgende week mag ik langskomen voor een kennismakingsgesprek!

29 likes

:handshake: :tooth: :handshake:

ik had vorig jaar er ontzettend veel en waarom blijft een raadsel.
ik drink geen frisdrank (oké 1 colaatje tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen :P) , koffie, thee energiedrank en snoep ook nauwelijks. Hooguit soms wat chocolade,

3 likes

Ik kon nergens mijn CV vinden, vond het al zo vreemd, maar kom er nu achter waarom: ik heb het in Latex (= handige editor als je bijvoorbeeld veel wiskundige formules moet schrijven) gemaakt. Jezus wat een special snowflake was ik zeg.

3 likes

Oh ik hou van alles met munt, ben benieuwd naar deze en wat je ervan vindt! Ik ken ze nog niet

1 like

:orange_heart::orange_heart: sterkte.

1 like

Ik ben gesloopt, hopelijk geen dringende mails of telefoontjes meer. Zit nu op de bank temptation te kijken :sweat_smile:

Edit onze cactus is zelfmoord aan het plegen, er vallen steeds stukken af :weary:

3 likes

Kijk hem shinen!!
Hij mocht vandaag lekker door de :shower: straat

22 likes

Hmm dat is wel apart ja. :open_mouth: Bij mij is het nog wel te verklaren want ik was verslaafd aan energiedrink en ik hou van snoep en koekjes enz.

Wandelen naar de ah xl is altijd een goed idee, heb ik vandaag ook gedaan voor het bier :thumbsup:

En die thee is lekker ja!!

1 like

Die clipper thee met mango klinkt lekker. Maar mijn kleine AH heeft dat niet. Die hebben sowieso erg weinig.

:+1: Net even van de muur een gatenkaas gemaakt en de handdoek/theedoekhaakjes eindelijk opgehangen. En in mijn slaapkamer 1 voor mijn gedragen kleding zodat dat niet op de vloer rondslingert.

De gouden dus. Is officieel een kapstokhaakje maar werkt zo vast ook prima.

@Clancy Haha, heel herkenbaar. Ik heb voor kleding nu dus ook een ander spaarpotje hierom.

7 likes

Kun je de garen niet gebruiken om de gaten dicht te maken of zeg ik nu iets raars haha

2 likes

Ik vind deze lekker! (deze week in de bonus bij appie)

2 likes

Daar zat ik na mijn post ook aan te denken :joy: denk dat ik dat gewoon ga doen ook hahaha.

1 like