Ik voldoe volgens mij niet aan de voorwaarden omdat ik vorig studiejaar niet ingeschreven stond bij een opleiding (was er toen een jaar tussenuit)
Edit: dus weer iets ontdekt waar ik net geen aanspraak op maak hahaha zo triest
Ik voldoe volgens mij niet aan de voorwaarden omdat ik vorig studiejaar niet ingeschreven stond bij een opleiding (was er toen een jaar tussenuit)
Edit: dus weer iets ontdekt waar ik net geen aanspraak op maak hahaha zo triest
Kreeg een aanmaning van afterpay, blijkbaar iets vergeten te betalen. Staat in dat ik diverse herinneringsmails gekregen heb, is dus niet zo. Maar heb ff gebeld en de tweede herinneringskosten eraf geluld gelukkig, scheelt toch weer 12.50
Voor een alleenstaande wel ja maar er staat niet bij wat haar partner verdiend
Was zij van fuck you all and die?
Ik had dus een superkutte mail van Klarna met deze toon:
“We hebben je eerder laten weten dat er iets mis is gegaan met je retour. We hebben je gevraagd contact op te nemen met die winkel. We horen graag van je wat de oplossing was die zij gaven.”
Tyf op man, helemaal niets eerder van ze gehoord en die webshop heeft mijn retour gewoon verwerkt, er gaat gewoon aan hun kant wat fout. Kan ik echt niet tegen he.
Ik vind de mailtjes van webshops en betaaldiensten zo vaag de afgelopen tijd.
Komt niet inderdaad of veel te laat. Misschien door de drukte?
Kreeg laatst een mail “uw bestelling is verzonden” terwijl ik het al binnen had, gepast had en een deel geretourneerd had
Greys anatomy is nog deprimerender dan normaal en volgens mij zitten de mondkapjes bij de meeste zo slecht.
Iconisch EGF-moment!
Is ook illegaal, dus je hoeft het niet eens te betalen!
huh hoezo, het staat duidelijk in hun algemene voorwaarden, dan mag het wel toch
Ah, maar ze is toch nog maar een half jaar geleden volledig voor zichzelf begonnen? Ik hoop dat dit geringe inkomen tijdelijk is, en dat dat met de tijd nog wel gaat groeien. Want poeh, vrijwillig op de lange termijn van zo weinig geld leven.
Heb trouwens wel ooit maandenlang gratis wasmiddel gehad door een goede tip van haar op het egf!
Hahaha ik wilde zeggen: omg je vriend is een boomer. Maar ik heb een collega van mijn leeftijd die ik zulke dingen kan zeggen.
Ook altijd leuk als ie dan zegt:
“Eej jij bent handig met computers he…”
Ik twijfelachtig: “ja…?”
(Ik verwacht iets super ingewikkelds.)
“Hoe print ik deze tabel uit Excel?”
Hahaha
Als mijn vader een mailtje moet sturen met daarin een nummer/code als onderwerp (zijn polisnr ofzo), dan schrijft hij dat eerst op een briefje, dan opent hij een nieuwe mail en dan typt hij het over
Hij kent kopiëren en plakken niet
Waar vind ik het recept hiervoor?
Geniet ervan!