Wat je even kwijt wil #48

Was obama erbij @Loveisafourletterword

4 likes

Wooo het wordt bijna 20 graden op mijn verjaardag :anguished: (aka dit weekend)

4 likes

Wanneer ben je jarig, 1 juno?

Edit hahah je hebt al aangevuld

6 likes

Hahaha zat net te editen

1 like

Ja shit ik ben dat nog aan het uitstellen omdat ik er geen zin in heb hahah. Heb nog tot de 26e…

2 likes

Hetzelfde :joy: Hopelijk morgen wel ervaring @Orange. Misschien hahahahah

Ja via derealisatie kwam ik inderdaad op depersonalisatie! Ben inderdaad wel heel fiks druk geweest, dus het zou heel goed kunnen dat het daarmee te maken heeft ja. Ik ga de komende tijd maar even rustig aan proberen te doen denk ik (:

2 likes

Is een ding op reddit. Waar iemand een vaag verhaal verteld en om het nog even wat geloofwaardiger te maken toevoegd dat iedereen aplaudiseerde en Obama er bij was.

3 likes

Maar hier is dan de vraag of er tomaten naar iemands hoofd werden gegooid

30 likes

Heb je zelf toevallig een skate insta? Want ik vind het altijd leuk om rolschaatsers te volgen!

2 likes

Vind dat er ook wel opmerkelijk vaak lullig op @loveisafourletterword wordt gereageerd. Ja ze post heftige dingen, maar ze post daarnaast ook normaal mee in allerlei topics en heeft steun aan dit forum, dat iemands leven meer drama bevat dan het jouwe is misschien wel des te meer reden om er niet nog eens een keer zo op te reageren. Beetje makkelijk om iemand te kicken when they’re down. Zeker als dat steeds zo’n groep wordt. Het wordt soms een beetje pesterig zo.

52 likes

Ja het contrast op dit moment tussen dit topic en stel je persoonlijke vraag is wat… opmerkelijk.

2 likes

Ik schaats er een beetje langs; geef begeleiding aan leerlingen maar ben geen psycholoog oid en werk bovendien als zelfstandige dus niemand die mij die dagen vertelt hoe lang ik ergens over mag doen. Gelukkig maar, want sommige dagen gaat het voor geen meter.

1 like

Ik heb net ook een opmerking gemaakt/
gevraagd of @Loveisafourletterword hulp heeft.
Maar dat was wel echt uit oprechte bezorgdheid omdat er een best wel heftig stukje in haar post stond.

Excuses @Loveisafourletterword als het vervelend over kwam maar het was niet met verkeerde intenties.

4 likes

De hoofdpijn is eindelijk wat gaan zakken maar voel me er nog steeds niet lekker van. Bah. Zo maar slapen en dan hopelijk kan ik morgen weer wat. Voel me echt nutteloos vandaag.

1 like

Dank je wel ga ik daar even kijken!

Herkenbaar! Vandaar dat ik benieuwd was naar ervaringen

oh huh, of is dat dan die ‘tegemoetkoming door wegvallen beurs’ ipv die voor extra kosten studievertraging?

Oh, klopt wel! Tot afgelopen zomer namelijk wel. Nu niet meer.

1 like

Lol, vanavond zou ik bezoek krijgen en dan om 12 uur proosten omdat ik jarig ben. Dus vandaag wijn + snacks ingeslagen maar nu komt er dus niemand. Mijn huis ook helemaal netjes gemaakt, en nu zit ik alsnog mijn hele verjaardag in mijn uppie. Echt ik HAAT verjaardagen. Maar ja dan zit er niks anders op dan maar aan die flessen wijn te beginnen, fuck it. Dan bezat ik me wel in mijn eentje.

1 like