Wat je even kwijt wil #48

Ik had allemaal vetbollen opgehangen aan mijn balkon, geen vogels gezien maar wel dat er van gegeten was. Nu zie ik net een muis over het omhoog en omlaag klimmen over mijn balkon :grimacing: morgen overdag maar even opruimen, straks komen ze naar binnen :flushed::tired_face:

1 like

Ik heb net een museum gereserveerd voor maart, ik ga even bidden dat ik dan eindelijk een tentoonstelling die ik op mijn lijstje heb staan kan zien.

4 likes

Ahh nee!! Wat kut, waarom komen ze niet?
Ik zou er lekker zelf een (paar) drinken hoor

2 likes

Haha maar dit is de circle of life! De voedselketen!

Haha ja dat is ook zo. En ik weet ook wel dat er sowieso muizen hier bij de flat zitten, maar dit was iets te veel bevestiging haha

Je kunt die vetbollen dan maar beter ergens buiten, heeel ver weg van je huis hangen :stuck_out_tongue:

1 like

Happy birthday girl!:kissing_heart:

1 like

Hè bah wat een nare timing. Hoop dat je koorts snel zakt en je vader toch op de een of andere manier afscheid kan nemen :heart:

Ik heb echt al tien jaar rugproblemen en afgelopen week was de pijn zo erg dat ik niet meer kon lopen of opstaan, dus ben toen naar m’n moeder gegaan omdat ik echt niks kon. Gaat nu wel weer, soort van, dus ben nu weer in m’n eigen huis maar ik ben er zo klaar mee. Heb net m’n hele salaris opgemaakt aan een superdure bureaustoel en een stazitbureau, hopen dat het de pijn iets verlicht. :mad:

1 like

Ik heb mezelf vanochtend een bloedneus geslagen (per ongeluk haha, even for the record) en ik vond het zo suf dat ik het tegen niemand heb verteld. Ik heb normaal best wel zelfspot dus ik vertel dit soort dingen normaal altijd zonder schaamte, maar ik voelde me echt zo oerdom en ik kon het even niet aan uitgelachen te worden ofzo?

7 likes

Ik moet zeggen, in oktober ging ik regelmatig naar een museum en kon ik gewoon 5 minuten voor het begin van een tijdslot reserveren. Vond mijn één op één momentjes met de zonnebloemen het ook wel waard haha.

Ik wil heel graag naar het Tropenmuseum, heb hun tentoonstelling over gender helaas al gemist. Als het goed is hebben ze in maart een tentoonstelling over traditionele geneeskunde en dat vind ik heel interessant!

3 likes

Klopt, inclusief die haat op dagboek post. Weerhoudt mij er echt van op hier nu nog bepaalde dingen te posten

4 likes

Beterschap en sterkte :heart:

1 like

Nope echt de tegemoetkoming voor studenten vanwege studiekosten:

FYI afgestudeerd aan de pabo dus een ‘normale’ bachelor

2 likes

Sterkte en beterschap :heart:

1 like

@tijgerlelie Want ‘moe’. Echt stom want vanmiddag nog appjes dat ze zo’n zin had in vanavond. Maar heb vanmiddag wel taartjes besteld voor morgen en morgenavond lekker eten afhalen bij een restaurant in de stad. Moet wat te eten hebben bij de wijn natuurlijk :grimacing:

@August Dankjewel :heavy_heart_exclamation:

1 like

ah ik zie het idd!

ik keek alleen naar het laatste punt. Maar een wo bachelor valt er dus niet onder helaas hbo wel.

1 like

Eigenlijk wel apart dat een wo bachelor er niet bij hoort :thinking:

2 likes

Wat jammer dat niemand is gekomen. Al die moeite voor ‘niks’ en zal ook niet fijn voelen.

Alvast gefeliciteerd :partying_face: ik hoop dat morgen wel een leuke dat is/word!

1 like

Alsof niemand die haat op dagboekposts zelf ooit dagboekposts plaatst joh, aan alles ergert wel íemand zich, laat ze maar.

4 likes

Vorige week was mn donsdekbed chill maar nu kan ik niet slapen omdat ik het zoooo warm heb. En heb echt geen zin om er nu iets aan te doen. Morgen gaat dit dekbed de kast in ik trek dit niet man.