Wat je even kwijt wil #48

Misschien kan er een bekende van je gaan wonen? Ik vind dat heel leuk, om een fijn huis “door te geven” aan iemand die je lief hebt.

1 like

Ja idd, ben nu heel erg bewust van: ah ik kan straks nooit meer genieten van mijn geweldige plekje, nooit meer boodschappen doen in ‘mijn’ supermarkt. Terwijl ik ook al een jaar ‘zeur’ dat ik wil samenwonen en no way dat ik hier tot mijn 65e blijf zitten zeg maar hahah, ik moet een keer weg. En bedankt <3

@Kauai ja zat ik al te denken maar ik kan niemand bedenken, het is ook vrije huursector met inschrijvingen

4 likes

Ja wel goed, het is al een stuk minder dan gisteravond. Had inderdaad veel water gedronken maar mijn spieren reageren altijd best heftig op dit soort dingen, dus had het kunnen zien aan komen. Heb inderdaad wel nog veel bewogen maar dus te weinig gegeten, dat ivm de pijn en afvalstoffen was geen goede combi haha. Maar ik red me wel! Lief dat je het vraagt.

1 like

Ik wil even kwijt dat @Krelis mijn geboortekaartje gaat ontwerpen en ik zit al een half uur te stuiteren van enthousiasme na het zien van de eerste opzet!

56 likes

Mijn dochter van vijf is helemaal geïnspireerd door Make Up Cup en heeft nu een roze look gemaakt van de ene kant van haar gezicht naar de andere kant, inclusief neus. Love it.

37 likes

Ik raak helemaal in de war van 't weer volgende week. 18 graden en :sun_with_face:
Jas aan? Blote armen? Blote benen? Sandalen? Wel echt zin in hoor

34 likes

Heel dubbel, van de ene kant ben ik wel ergens bang maar heb wel zin in eindelijk eens fatsoenlijk eten vanavond.

8 likes

Hele hut gepoetst, boodschappen gedaan en nu languuuuuit op de bank. Ik geniet intens van 4 om 5 dagen werken.

11 likes

Knuffel :heart:

Echt triest maar één van de dingen die ik zo jammer vind aan de lockdown is dat de Efteling dicht is. Had me echt leuk geleken om in m’n vakantie en met mooi weer een keer te gaan. Zo’n dag dat je al vroeg in de auto zit met zo’n schoolreisje gevoel, je geen zorgen hebt behalve in welke attractie je wil, lekker kneuterig een broodje Unox eet en de dag afsluit met slappe frieten of poffertjes.

41 likes

Heb ik gister lopen tongen met mijn nieuwe buurman voor de deur? Oh jazeker.

99 likes

Had een salade besteld bij Bakker bart, kan je dan afhalen. echt super chill, ook wel een aanrader. En ik kreeg er een hele kaasstengel bij, toen moest ik lachen.

2 likes

Ik zou de helft bewaren. #moneymindset

5 likes

zeker zeker. lekker voor morgen, dan krijg je dat oude krokante effect.

2 likes

Ik ga nu staren naar een afbeelding van een salade, misschien wordt die dan gratis bezorgd. #LOA

4 likes

hoe denk je dat ik aan die gratis stengel ben gekomen. :star: LOA :star:

2 likes

Hier willen we natuurlijk details over

7 likes

Mijn beste vriendin die ik een jaar niet had gezien stond ineens als verrassing voor de deur en ondanks dat we beiden zaten van ‘niet JANKEN’ was het binnen 5 minuten een groot jankfestijn. :cry:

67 likes

Mijn kat gaat precies op schoot liggen op het moment dat ik eigenlijk op wil staan. Nu ligt hij al een tijdje zo lief te slapen/dromen. Nu heb ik trek en moet plassen. Mja blijf toch maar op de bank liggen. Zwaar leven als je ziek thuis ligt.

4 likes

Volgens mij is FedEx gewoon een afkorting van Fed Up With Your Ex, want ze zijn net zo onbetrouwbaar en komen hun beloften niet na. Nog een hele dag binnenblijven. :roll_eyes:

15 likes