Wat je even kwijt wil #48

Ik zag dit net ff snel langskomen op tv dus ik dacht wow wel bold van Willem niet echt iets om aan te doen naar hoger beroep deze tijgers, maar hij zal zichzelf wel een echte teigah vinden en dat willen uitstralen.

Maar het zijn geen tijgers?? Het lijkt er niet eens op.

17 likes

Ik moet nog dweilen en naar de supermarkt maar in beide geen zin. Daarna kan ik wel chillen dus eigenlijk moet ik het niet uitstellen

Ik heb vandaag plasma gedoneerd en er hing een quote ‘de makkelijkste manier om een heldendaad te verrichten’. Precies het sentiment dat ik in deze tijd nodig heb. Je kan het blijkbaar 1 x in de 2 weken doen, maar dat is teveel van het goede, hoor. Zo’n held ben ik nu ook weer niet.

9 likes

Ik voel me helemaal @Karl_Lagerfeld, ik had lunch besteld, maar het broodje was echt super karig belegd (rauwe tonijn erop ipv tonijnsalade). Normaal zou ik denken, ach laat maar, maar nu heb ik gebeld en krijg ik een nieuw broodje bezorgd?

En ik probeer de hele ochtend te bellen naar de contactpersoon van die vacature die ik gezien had, maar ik krijg steeds voicemail. Ja, verzamel ik eindelijk de moed, krijg je dit haha.

31 likes

Ik voel me een slechte vriend want ik wil vooral naar een vriend omdat in zijn plaats een lekkere pizzeria zit en dan kan ik daar lekker bestellen.

:grimacing: het begint misschien wel op te vallen dat ik zodra ik daar ben ik pizza bestel.

4 likes

Ik heb net een boswandeling gemaakt van 45 minuten maar mijn ommetje app liep vast en heeft de wandeling niet geregistreerd en nu moet ik alsnog een ommetje door de buurt doen want anders ben ik mijn reeks kwijt 🥲

23 likes

Ik zou hem op ebay zetten.

1 like

Haha aah ik had hetzelfde vandaag

Ben maar kibbeling gaan halen, heen en terug naar de visboer is precies 20 minuten

5 likes

Die mondkapjes die in duitsland worden aangeraden te dragen zijn wel fijner maar het lijkt echt op een muilkorf.

Gadver is het nou nog steeds geen weekend. Heb echt geen zin meer

2 likes

foto?

Mijn nikes zijn binnen. :grinning:

Goedzo! :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face: hoop dat je tweede poging lekkerder was

2 likes

Ik heb hele mooie ribstoffen besteld en kan niet wachten om kleding te maken :heart_eyes:

6 likes

Nee :cry: Was precies hetzelfde broodje. Voel me zo schuldig, vond het broodje blijkbaar gewoon niet lekker

1 like

Echt he haha.

1 like

Misschien een beetje onduidelijk maar dat zilveren ding zit bij je neus.

2 likes

Ik vind ze juist echt vreselijk zitten, kreeg het op een gegeven moment ook echt zo benauwd met dat ding op en die randjes drukken op mijn wangen. Maar ik had een andere. Gelukkig mag je de blauw/witte ook gewoon dragen daar, je mag alleen geen stoffen mondkapje of sjaal meer dragen voor je mond en neus.

1 like

Sws stond ie zo voor de spiegel vanochtend

Ja het wordt aangeraden maar is niet verplicht. Welke randjes bedoel je? De zijkant? Oh nee heb ik geen last van. Vooral bij de neus vind ik het veel fijner. Die andere zakt zo snel af, of gaat bij mij juist zo hoog zitten dat het nog net niet in mn oog zit.