Wat je even kwijt wil #48

Het was eigelijk een miskoop. Het is zo’n soort overhemd van 100% katoen, komt als 1 prop uit de wasmachine en dan zitten de manchetten en de kraag vervelend naar binnen gevouwen en dat irriteert. MAAR als ie gestreken is, zit ie echt suuuper fijn en glad. Dus meestal ligt ie minimaal een half jaar in de kast (geen grap) voordat ik m eens strijk. En dan ga ik met gladde benen in bed liggen met frisse lakens en voel ik me een succesfull adult :ok_hand:

9 likes

Haha ok dan snap ik m wel. Dat geschoren benen net gedoucht in een schoon bed gevoel is wel echt hemels ja.

2 likes

Ja klopt!

5 likes

Wtf ik was net in de ah en er was een man die een fles spiritus oid op de grond leeg aan het gooien was?? Hij deed het vakkundig in een lijn over het gangpad dus het leek alsof hij brand wilde stichten ofzo, ik schrok me dood. Gelukkig werd er echt heel snel ingegrepen, maar ik ben wel benieuwd wat hij nou wilde doen.

14 likes

Ik had zin in vies lekker eten dus ik heb aardappel anders gemaakt met vega gehakt groente en extra veel kaas. Ik had mij natuurlijk vergist in hoe lang het duurde dus de 2 wijn die ik al op had stegen naar mijn hoofd… maar ik zit nu te genieten + ik heb een 3e glas wijn :heart_eyes:

13 likes

Vind het door de toon en bepaalde opmerkingen/vragen beter passen in andere topics

5 likes

Huh wtf???

3 likes

Kwam net op facebook een oud-klasgenoot tegen.
Ze is nu Instagramcoach en omschrijft hoe moeilijk ze het vroeger allemaal gehad heeft (sociaal gebied, hooggevoelig) en nu pas tot zichzelf gekomen is.
Ik vraag mij dan echt af, is dit dan heel de middelbare schooltijd heel goed toneelspelen geweest (want stond altijd vooraan, regelde het heel goed voor zichzelf, pestgedrag etc.) of is dit alleen voor je bedrijf?

5 likes

Ik denk dat het een beter idee is om dit met hulpverleners en professionele hulp op te lossen. Ik zie dagelijks de berichten die je post en die zijn best allemaal zorgelijk. Af en toe hulp vragen over moeilijke momenten in je leven op een forum kan maar heb nu het idee dat je het als een magic eight ball gebruikt en denk niet dat dat heel slim is.

40 likes

Nu pas??

12 likes

Ik wilde net zeggen dat ik dat echt chill programma vind (op de achtergrond met borduren wat ik nu ga doen) :grin:

2 likes

Wat was de doorbraak?

1 like

Oo heerlijk ja. In eerste seizoen is hij extra aantrekkelijk. Wow en jullie hebben bijna dezelfde lucht ingeademd ook. Meant to be

9 likes

Ben ik het eigenlijk wel mee eens, maar vind de manier waarop je het brengt wel een beetje naar. Waarom tag je @Loveisafourletterword niet gewoon in je eerste bericht?

Toen ik het typte dacht ik dat ik op haar reageerde maar zag net pas dat dat niet zo is. Had haar misschien beter erna kunnen taggen inderdaad

1 like

Heb verdomme door jullie kaas stengels gekocht, vallen ze tegen. Kutzooi

3 likes

Kaas stengels of kaas tengels.

10 likes

Hoop dat je een back-up snack hebt

2 likes

Ja niet dus en nu zijn de winkels dicht

kaassssstengelssss

3 likes