Ja ik heb ook wel eens gedacht een lekker broodje tonijn salade te krijgen en dan was het gewoon tonijn uit blik met sla op een broodje…
Jaaaa!
Ik gleed vanochtend dus uit en mijn bak soep en taart belande op de grond, maar ze waren beide nog dicht!
Helaas kwam ik er op werk achter dat het bakje soep in mijn tas wel open was gegaan
Oh en mijn moeder heeft voor vanavond afgezegd en ik vind het super goed nieuws! Haha
Oh die ziet er idd niet fijn uit met die nietjes.
Het zit ook gewoon zo strak op je hoofd waardoor je wangen bijna naar binnen worden geduwd.
Kom ik er net achter dat het al een jaar geleden is dat ik een account hier heb aangemaakt en dat ik dus elke dag ook nog eens hier heb gekeken (of nu ja ingelogd was) Oeps, haha
Maar geen taart met een soepsmaakje dus?
Fijne verjaardag
Ik wou vandaag eens als een normaal persoon taart bestellen. Ik was bij een nieuw tentje en wilde 1 ding meenemen. Dus liet haar vertellen wat het allemaal was (maar 3 dingen hoor, maar had al 2 taartjes). En het was echt een out of body experience toen ik mezelf hoorde zeggen: Doet u mij maar 1 van… alles.
So close… Ben overduidelijk niet FIRE.
Je mag de helft wel naar mij komen brengen hoor. Offer me graag op.
Ik ben vanaf het begin dat schoonzus in de familie was om onduidelijke redenen geblokt op alle sociale media. Als ik haar dan opzocht kon ik niks vinden terwijl een vriendin haar wel als contact had. Reden was onduidelijk. Nu ben ik blijkbaar gedeblokkeerd want ze wil me gaan volgen op Instagram. Mijn ene wenkbrauw zat omhoog toen ik dat zag. Ik heb haar een jaar niet gezien of contact gehad dus ik snap niet waar het vandaan komt.
@vitaminwater oh yes ik heb de opmerking Microsoft Crystal ball gebruikt net op werk. Persoon vond het minder leuk. Me happy.
Ik ben al de hele middag aan het schoonmaken en ik ben echt niet te stoppen. Ga zo hardlopen en daarna de badkamer doen en dan ben ik KLAAR.
Er stond een oliebollenkraam naast de supermarkt en ik heb net een warme oliebol gegeten. Maakt me gelijk gelukkig
We gingen weerwolven met de hele klas en dankzij mij hebben de burgers gewonnen, we waren nog maar met twee over ik heb aaaalle weerwolven afgemaakt
Ik heb Dunkin’ Donuts besteld voor morgen en kijk er al de hele week naar uit
Het was zulk lekker weer dat ik met een vriend besloot te frisbeeën in het park. Alleen jammer dat ik in de hondenschijt ben gaan staan.
Ik mag van mezelf maar 1x thuisbezorgd bestellen in de 5 thuisisolatiedagen. Zit echt heel erg te twijfelen om het vandaag al te doen, maar zit pas op dag 2…
Als je nog 1 dag volhoudt dan zit je op dag 3 én is het zaterdag waardoor je er een leuke zaterdag avond van kan maken met lekker eten.
Ja eens! Misschien kun je vandaag koekjes bakken @lisaanna? Of iets van een cake, mocht je daar spullen voor in huis hebben.