Haha omg daar heb ik ook echt trek in is alleen geen optie helaas want zit in isolatie op m’n slaapkamer omdat de rest van het huis corona heeft. Dus ik kan ff snel iets uit de koelkast pakken met mondkapje op of thuisbezorgd.
Vandaag ben ik lekker zo mezelf aan het zijn, heb bijvoorbeeld mijn teenschoenen (buiten) en teensokken aan
en heb een vlecht gemaakt en leuk speldje in mijn haar geduwd
helemaal blij haha
Zijn dat van die barefoot schoenen? Lijken me zo heerlijk haha
Ja! Die draag ik normaal wel heel vaak, maar met de sneeuw/kou (en net na operatie als belangrijkste) leek het me niks.
Net mijn vrije vrijdag gevierd met een grote iced latte. Aanrader.
I made it
Stokbroodje, olijven, kaasje, tapenade. Tapas dinners are the best dinners!
Cheers op je weekend
Ik was net aan het hardlopen en er liepen drie chicks over de hele breedte van de stoep en er kwam een fietser aan, dus ik kon niet op het fietspad. Dus ik dacht ik ren gewoon door en kijk wat er gebeurt. Dus ik moest recht voor hun neus stoppen met rennen en toen zuchtte ik maar heel hard. Volgens mij zeiden ze iets maar /care het voelde lekker en ik ga dit vaker doen.
Ja of verhuizen
Dit is dus ook mijn struggle sinds ik ben verhuisd.
Bij mij zijn alle snackbars in handen van Chinezen, eentje heeft er ook Chinees eten maar de andere heeft een Griekse snackbar overgenomen en daar kan je nog steeds allemaal Griekse dingen bestellen, echt mooi.
Maargoed daar heb jij geen kut aan. Maar ik wilde het even delen.
Had je nu maar een airfryerrrr.
Ik weet niet eens beter dan dat de snackbar in handen is van Chinezen. Ik vertrouw een snackbar in handen van Nederlanders echt niet. Kan nooit hetzelfde zijn.
We hebben Grieks besteld en mn moeder staat nu al in de gang te wachten. Het komt pas over 10 minuten. I blame corona voor dit spannende leven.
Spijt nu dat ik pizza eet trouwens
Ik ben thuis, en heb als cadeautje voor mezelf mega veel sushi besteld. Dankjewel allemaal voor de vele berichtjes van iedereen
Het gaat niet makkelijk worden, maar stapje voor stapje vooruit…
Morgen een kans voor snackbar dan
You can do this
Rustig aan, lief zijn voor jezelf.
Je kan dit!
Lekker genieten van slapen in je eigen bed!