Heel veel sterkte voor jou en je familie 
Ahhh, super lief!!

Wat verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte 
Heel veel sterkte 
Wat heftig zeg. Hartverscheurend dit. Heel veel sterkte aan jullie allemaal.
Heel veel sterkte 

Er zijn gewoon nu al mensen lawaai aan het maken hier. Wedden dat ze dan om 8 uur klaar zijn en de rest van de dag stilā¦
Ik kom op stage echt over als een heel dom iemand :ā(
Ik had gister een vriendin op bezoek die in de zorg werkt en nachtdienst gehad. Ze ging dus meteen door en kon daardoor tot half elf blijven hangen. Echt zo gezellig, als vanouds. En ik dacht nog: oh de buren zijn vast jaloers op me dat ik legitiem tot half elf bezoek had. Maar nee hoor zij hadden tot een uur bezoek wat mij wakker heeft gehouden. Eikels.
Verschrikkelijk bericht. Heel veel sterkte 
Heb jij niet het overgrote deel van de tijd hele productieve ochtenden/dagen?? Dat staat me bij
Wellicht voordat de vuurnatie aan viel, maar sinds een paar maanden echt super lui.
Ik smelt als ik ouders voorbij zien komen met een step in hun hand. Die dan zoān peutertje hebben dat echt wilde gaan steppen maar er na drie minuten al klaar mee was waardoor de ouders het nu de hele tijd moeten tillen. En je weet gewoon van te voren dat dat gaat gebeuren en je hebt afgesproken met je peuter dat ze echt gaan steppen en dat jij die step niet voor ze gaat dragen. En puntje bij paaltje loop je weer te leuren met dat ding terwijl je peuter vrolijk door wandelt. Zo goeiig hahah
Ik had een hersenspinselā¦
Zullen mensen die lippenstift dragen nu door covid(mondkap) minder lippenstift dragen of zijn deze mensen bikkelhard en blijven het ook onder een mondkap dragen. 
Ik had bijna altijd lippenstift op en nu nooit meer. Gebruik ook bijna geen foundation meer want dat gaat ook alleen maar op mān mondkapje zitten. Echt veel minder make-up gaan dragen dus, tenzij ik ergens heen ga waar ik geen mondkapje op hoef
Buiten vind ik dat ook cute. Maar toen ik dit soort mensen, inclusief VIJF kinderen (niet allen peuters) donderdag in de Albert Heijn trof dacht ik: doe niet.
Ik varieer minder. Ik heb maar 2 lipsticks die ik zonder zorgen kan dragen onder een mondkapje. Dus draag het meestal wel, maar vergeet het nu wel vaker. En dan denk ik sneller laat maar dan eerst.
Sta in de rij voor de carwash, zoals de helft van de mensen in mijn stad, maar radio staat aan, het zonnetje schijnt, temperatuur is lekker dus raam open. Echter super chill wachten zo.