Wat je even kwijt wil #48

Ik zat in zon corona dip. Maar heb vandaag weer in de zon gefietst lekker gegeten en ijskoffie op (Vloeibaar geluk)
En ik kan er weer helemaal tegen aan.

37 likes

Ik heb een curry in elkaar geflanst die echt nergens op slaat ben ik bang. Wel kokosrijst erbij. En de koriander was op. Aangezien koriander leven is kan ik net zo goed nu het leven laten.

1 like

Wellicht een idee om met zn allen en een psycholoog of hulpverlener oid te praten?

15 likes

Ik doe een keer gewoon dingen (kratjes omhoog tillen, niet eens zwaar) en mn schouder ligt meteen weer in de stress. Ik wil gewoon een normaal lijf en geen pijn.

Mn eerste en enige etsy verkoop is aangekomen bij de koper in de VS. Best snel gegaan, 2 februari gestuurd. Zo leuk dat iemand zo ver weg oorbellen heeft die ik gemaakt heb.

8 likes

Kan dit niet naar een ander topic verplaatst worden

33 likes

Hahaha lookfantastic

1 like

Beetje late reactie maar ik heb bij KPN gewerkt en daar werkt het het beste als je zegt dat je een goede deal bij provider X hebt gezien en daardoor een overstap overweegt. Dan proberen ze indien mogelijk iets vergelijkbaars voor je te maken.
En als ze al zouden zeggen; “leuk voor je doei” dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Die mensen krijgen de hele dag door dit soort gesprekken dus die zijn wel wat gewend haha.

1 like

Zo herkenbaar en frustrerend!
En wat leuk van je oorbellen! Je mag glunderen van trots hoor. Zou het ook bijzonder vinden!

1 like

Ik heb net mijn pyjama gestreken en lig nu in bed. Hoe gaat jullie vrijdagavond?

9 likes

Ok ik strijk sowieso nooit iets dus ben misschien niet helemaal representatief, maar waarom strijk je je pyjama?

8 likes

Het was eigelijk een miskoop. Het is zo’n soort overhemd van 100% katoen, komt als 1 prop uit de wasmachine en dan zitten de manchetten en de kraag vervelend naar binnen gevouwen en dat irriteert. MAAR als ie gestreken is, zit ie echt suuuper fijn en glad. Dus meestal ligt ie minimaal een half jaar in de kast (geen grap) voordat ik m eens strijk. En dan ga ik met gladde benen in bed liggen met frisse lakens en voel ik me een succesfull adult :ok_hand:

9 likes

Haha ok dan snap ik m wel. Dat geschoren benen net gedoucht in een schoon bed gevoel is wel echt hemels ja.

2 likes

Ja klopt!

5 likes

Wtf ik was net in de ah en er was een man die een fles spiritus oid op de grond leeg aan het gooien was?? Hij deed het vakkundig in een lijn over het gangpad dus het leek alsof hij brand wilde stichten ofzo, ik schrok me dood. Gelukkig werd er echt heel snel ingegrepen, maar ik ben wel benieuwd wat hij nou wilde doen.

14 likes

Ik had zin in vies lekker eten dus ik heb aardappel anders gemaakt met vega gehakt groente en extra veel kaas. Ik had mij natuurlijk vergist in hoe lang het duurde dus de 2 wijn die ik al op had stegen naar mijn hoofd… maar ik zit nu te genieten + ik heb een 3e glas wijn :heart_eyes:

13 likes

Vind het door de toon en bepaalde opmerkingen/vragen beter passen in andere topics

5 likes

Huh wtf???

3 likes

Kwam net op facebook een oud-klasgenoot tegen.
Ze is nu Instagramcoach en omschrijft hoe moeilijk ze het vroeger allemaal gehad heeft (sociaal gebied, hooggevoelig) en nu pas tot zichzelf gekomen is.
Ik vraag mij dan echt af, is dit dan heel de middelbare schooltijd heel goed toneelspelen geweest (want stond altijd vooraan, regelde het heel goed voor zichzelf, pestgedrag etc.) of is dit alleen voor je bedrijf?

5 likes

Ik denk dat het een beter idee is om dit met hulpverleners en professionele hulp op te lossen. Ik zie dagelijks de berichten die je post en die zijn best allemaal zorgelijk. Af en toe hulp vragen over moeilijke momenten in je leven op een forum kan maar heb nu het idee dat je het als een magic eight ball gebruikt en denk niet dat dat heel slim is.

40 likes

Nu pas??

12 likes