Wat je even kwijt wil #48

Een collega van me was (permanent) gaan werken bij een andere vestiging van ons bijbaantje en dat vond ik kei jammer. Maar gisteren kwam ze weer gezellig een dagje met mij werken en achteraf had ze me nog een super lief berichtje gestuurd met dat ze het zo leuk vond om weer met me te werken. Vond dat echt zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Klopt!
Dit artikel kan ik niet lezen maar las de uitkomst van het onderzoek door de Deken vd week… tja ik denk dan; hoeveel advocaten zijn er betrokken in die zaak, in beperkingen, plus die een broer hebben die Musa heet? Maar goed, lastig. Vond hem bij De slimste mens heel sympathiek. Ook hoe hij Appie’s verhaal en familie vertegenwoordigt

Voel me deze hele week al echt zo verschrikkelijk. Het enige wat me een beetje op de been houdt is werk, maar goed nu weekend/vakantie en dan valt alles weer even weg.
Ga als uitje van de dag zo maar naar de Etos en daar de schappen leegkopen.

3 likes

Knuffel en hopelijk helpt het een beetje en kun je ook lekker in de zon bijkomen :heart:

1 like

Ik liet net een fles soja saus uit de voorraadkast vallen en fml het zat echt nog net niet op het platform maar alles in 1,5m omtrek zat onder de spetters. Dacht dat ik alles had schoongemaakt maar ik zit nu op de bank en zie toch nog weer spetters. Kutzooi.

1 like

Het is echt een mooie dag om hard te lopen

Gewoon in zijn algemeen, niet voor mezelf

88 likes

Haha dit precies dacht ik ook toen ik vanochtend om 7 uur wakker werd, waarna ik me vervolgens nog een keer heb omgedraaid en pas om half 10 mijn bed uit ben gerold. Heb begin januari hardloopschoenen gekocht en ik heb ze precies nog nul keer gebruikt, echt zo erg

7 likes

Het is ook een perfecte dag om te fietsen, ik heb hier twee fietsen staan, maar ik ga alsnog met het ov zometeen :thumbsup:

7 likes

Ik zit gewoon in het zonnetje in de tuin koffie te drinken zonder jas. Ik geniet hier zoooo van, word helemaal vrolijk van dit weer en de vooruitzichten :sunny: :grin:

14 likes

Wat een prachtige dag! Deze week voor het eerst begonnen met hardlopen en vandaag merkte ik al dat het beter ging. Helemaal positieve vibes. De ramen gewassen, wasjes die buiten aan het drogen zijn en straks met een vriendin wandelen en een theetje halen. Merk ook dat de zon en temperatuur mij heeel goed doen. Blij mee!

5 likes

Ohhh ik ga ook de ramen wassen! Helemaal zin in nu! Haha ze zijn ook giga ranzig.

5 likes

Haha de mijne waren ook super vies door de sneeuw. Succes!

Helemaal zin in??? Ben jij wel helemaal lekker

16 likes

Ik ben samen met mijn vriend vloertje aan het leggen (ik maak nu de lunch). Echt heerlijk. Enige dat dan echt nog moet in dit huis is een andere badkamer. Maar dat is een project voor later.

1 like

Waarom is het nu ineens zulk lekker weer. Ik heb het afgelopen jaar helemaal geen tijd gehad om mijn balkon op te ruimen :rage:

Het is een soort studie ontwijkend gedrag in de grote mensenwereld, want ik moet eigenlijk een vaccinatieplan in een kerk uit gaan denken en tekenen.

11 likes

Oh dan zou ik je ramen schoonmaken met een tandenborstel, dan kun je ook goed bij de hoekjes!!

44 likes

Ik draag wel meer lipstick dan normaal. Echt stom want heb superveel liptints die niet afgeven :sweat_smile:
En sommige mondkapjes zijn nu ook verpest door mn lipstick

Heb jij je gordijnen al gewassen ? Hok van je cavia verschoond? Snacks in de vriezer geteld?

10 likes

Net aan een puzzel van 1000 begonnen. Maar nu eerst de hond leren door een brandende hoepel te springen.

16 likes