Ik ben nu 4 dagen gestopt met roken en ik ben zo onwijs snel geirriteerd nu. Erger me aan alles en iedereen
Ik wil snacks halen, maar weet niet wat. Wat zouden jullie halen?
Goedbezig!!
Hoort erbij.
Heb al een hele tijd geen man met panfluit gezien in een winkelstraat. Nu is er sowieso niks te doen in winkelstraten, maar ook voor corona waren ze al verdwenen. Waar zijn ze heen? Mijn hele jeugd waren er zo’n beetje altijd wel panfluiten
Wat verdrietig, sterkte!
Ben begonnen met het versnipperen van mijn moeders administratie. Heb nu al sloten vol gehuild tussendoor. En ook al 3 vuilniszakken vol en ben met nummer 4 bezig.
Gebak!
Dat klinkt wel als een goede verklaring waarom ze hier waren ja! Ik ga dat programma nu ook opzoeken. Zocht sowieso nog iets leuks om te gaan kijken vanavond
Ooh, dit beschrijft het inderdaad perfect. Bedankt om te delen. Hoewel ik natuurlijk alle blije gevoelens en gelukkige dagen aan mijn medeforummers toewens, toch is het wel aangenaam te weten dat ik niet alleen ben
Ik ben al een kwartier op Ikea aan het zoeken naar zo’n staaf waaraan je keukengerei kan ophangen. Paste in geen enkele categorie waarin ik zocht. Dus mega gefrustreerd ‘stang zwart’ ingetypt en tadaaa daar was ie. Thanks Ikea
Ow wat naar! Machteloos gevoel of niet?
En hoe gaat het nu met je hond?
geen idee maar ik heb wel vernomen dat ze de spuit emoji gaan aanpassen met die bloed druppels en rode wat er in zit, naar een meer vaccinatie achtige spuit. Emoji’s zijn belangrijk schijnbaar.
De worm was in gevecht met een Ninja op de rand van de kaasfondue. Ninja pakte het poke voorwerp ding van de fondue en pleurde de worm er in. Vervolgens kwam er een kaas stengel uit.
Ninja’s gaan stiekem huizen in om radioactieve wormen in je kaasfondue te gooien
Ik wil morgen gaan wandelen in Zuid-Kennemerland. Weet iemand of je daar ergens ik de omgeving lunch af kan halen?
Ik wil stiekem graag junglemini’s sparen maar er is hier geen lidl in de buurt sad times
Same ik rij nu wel naar een ander dorp maar ja
Ik ga ze aan mn oppadkinderen cadeau doen, die ouders gaan ook niet naar de lidl
(Vind ze zelf ook geweldig haha)