Als je bij een action in de buurt koopt is dat toch lokaal winkelen
Natuurlijk niet zoals de lokale slager of boekenwinkel die geen deel zijn van een keten. Maar volgens mij halen ze bij action click & collect wel veel dingen uit hun eigen filiaal.
Ik denk bij lokaal shoppen eerder aan het schattige winkeltje om de hoek dan aan de action
Ah ja, sowieso! Ik heb van de week ook een action bestelling gehaald en toen was er 1 ding niet. Toen hebben ze een vervangend product uit de winkel gehaald toen ik er om vroeg
@anon95331300 Wat betreft cadeautjes zou ik nooit in dit dorp kunnen slagen. Hooguit de boekenwinkel is leuk. Verder alleen saaie standaard opties en wat betreft kleding heb je voornamelijk 2 opties de synthetische hel of kakkineuzere kledij.
Ik heb vanochtend zoân solid shampoo van Loving Blends gebruikt en nu krult mijn haar meer dan normaal
Ik kijk naar Friends en ik vind het echt stom dat Monica al het spaargeld van Chandler wil gebruiken voor de bruiloft terwijl Chandler dat niet wil.
Zo mooi he! Bij de making of (op NOS?) zag je ook hoe de filmmaker echt in skibroek- en jas schaatste, het was natuurlijk -193 graden. Bizar dat je geen kippenvel bij haar ziet!
Mijn schoonouders zijn deze week allebei jarig en we gaan er zo naar toe, en ik heb er zin in! Het is zoooo leuk om lieve, leuke schoonouders te hebben. Echt geluk mee Ik ga waarschijnlijk dit jaar naar de stad van mijn vriend verhuizen (= 170 km bij mijn woonplaats vandaan) en het idee dat ik dan in ieder geval altijd bij mijn schoonouders op bezoek kan en lekker met ze kan wandelen of lunchen of samen ergens heen gaan als dat weer kan, is een fijn vooruitzicht. Ik heb nog geen eigen netwerk in deze stad namelijk.
Ik merk echt dat de zon zoveel met mijn humeur doet, ben zo vrolijk vandaag!
Ik kwam mijn enge buurman tegen in het portiek en hij vroeg of we een magnetron hebben. Had ik nou maar direct nee groepen⊠hij vroeg of ik ergens deze middag 2 broodjes voor hem wil opwarmen en ik durfde geen nee te zeggen. Shit
Welke? En was t verder ook wat?
Ik ga straks in mn leren jasje naar buiten ipv in winterjas. Ja ik ben zo iemand
Hahahaha dat is een goeieđ
Een vriendin vroeg net ook of ik al buiten was geweest, dus ik zei nee. Zegt ze âzo saaiâ. Vriendin, laat mij gewoon de hele dag op de bank liggen als ik dat wil ja.
Zo lekker wandelen in Vondelpark en erna oesters vrette en champagne drinken. ZIN
Woooow ik was net klein rondje met onze pup aan het wandelen, bijna thuis, zag onze oprit al, kwamen er vanuit mijn rug twee grote windhonden aangerend, eentje met de lijn over de straat achter zich aan. Eerst dacht ik nog 1 seconde: leuk, enthousiaste honden en die worden NU teruggefloten door hun baasje. Maar ze renden dus op ons af, om ons heen en eentje beet in de kont van onze pup, dus die pup panisch piepen/blaffen en rond springen als een dolle, ik pogen die pup op te pakken, maar dat ging dus nauwelijks en eentje bleef blaffen en happen, ik help roepen/gillen, was een tuinman ergens in de voortuin bezig en die rende de straat op om op die lijn te trappen. Kon haar oppakken en toen ineens renden ze ook weg en kon ik naar huis lopen.
Gvd tering zeg, fucking traumatiserend. Volgens mij heeft ze niks, had wel dunne poep laten lopen dus zit zelf ook onder. Baasje van die hond stond net aan de deur, was op bezoek ergens. Excuses en alle begrip etc. Maarja, het was echt zooo eng.
Dit is wat ik het meeste haat aan dit weer. De âverplichtingâ om naar buiten te gaan.
Ik ga zo wel overigens haha! Maar ik wandel elke dag, ook als het geen mooi weer is.
Ik mis trouwens wel echt mijn scooter met dit weer. Lekker over de dijken naar een stadje verderop om snacks te vreten en ijsjes te halen.
Ik heb echt heerlijk gefietst in de zon. Ook al stond er veel wind, voelt nu echt goed om weer buiten actief te zijn geweest. En nu ga ik de hele middag op de bank liggen
@Blush Dat klinkt chill, in mijn regio heb je heel veel huurscooters, is dat anders iets?