Wat je even kwijt wil #48

Oooooh dit weer :heart:

3 likes

Ik woon in een klein dorp :sob: en om nou de trein of auto te gaan pakken voor een scooter… haha! Helaas.

1 like

Zou het wel heel preuts vinden als ze met “opwinding” gewoon seks bedoelen:’) Zouden ze een ruzie bv als opwinding zien? Je stem verheffen en boos zijn, kost ook energie haha.
Eigenlijk hoe langer ik erover nadenk, hoe vager het wordt.

2 likes

Wij geven bij een 24-uurs-bloeddrukmeting ook zo’n dagboek mee om in te vullen en één patiënt van mij vult ALTIJD “Flikken Maastricht” in. :joy::joy::joy: Dus ik denk dat ze dat bedoelen met opwinding.

Laatst had ie z’n naam er niet op staan en vroeg een collega die het in moest scannen: weet jij van wie dit dagboek is? Ik kijken: oh Flikken Maastricht, is van meneer V.

83 likes

Deze! Schuimt net zoals de “normale” versie. Ik gebruik verder een conditioner en zo’n milk mask. Haar voelt verder niet anders dan normaal aan. 10/10
1 like

Dit weer heeft echt een positieve werking op mijn humeur en dat kon ik wel even gebruiken :sunny: Mijn vriend is nu naar de winkel voor rosé, helemaal mooi zo

1 like

Ben je hier ooit weggeweest dan?

2 likes

Oh zo. Nee, dan krijg je geen welkomstcomité.

Borstcompressies mogen wel, maar mond-op-mondbeademing volgens de richtlijn niet.

2 likes

Wow, wat belachelijk!

Ik heb trouwens een keer gehad dat iemand in mijn postwijk was overleden en in de rouwauto gedaan werd en dat de auto’s daarachter gingen staan toeteren. Zo aso :confused:

3 likes

Putt putt :heart_eyes: flashbacks

2 likes

:sleepy::sleepy::sleepy: ik zou echt stenen gooien naar die toeterende auto’s

1 like

Ik was wel in staat om er naartoe te lopen ja :joy: Beetje respect, mensen.

1 like

Ik stond net op mn dakterras en mn buurman was op zijn dakterras, we wonen in hetzelfde gebouw maar andere ingang. Hij kwam zich voorstellen en vragen of ik wel eens last van ze had omdat ze soms harde muziek draaien :pleading_face: en als er iets was kon ik altijd aanbellen, I love him already :pleading_face:

48 likes

Een vriendin zou komen lunchen en ik ken haar langer dan vandaag dus had al op een late lunch gerekend, maar ik ben toch blij dat ik ook om 12 uur gewoon nog heel laat heb ontbeten want ze is er dus nog steeds niet.

2 likes

Is hij single?

Nee en hij valt op mannen! Helaas. Hij leek me wel echt gezellig dus helemaal prima :ok_hand:t2:

1 like

Ik had een tijdje terug met mijn man over zijn werk en dat er vooral witte mannen werken. Op mijn aandringen had hij dus dat opgebracht en over inclusie begonnen. Leken ze niet zo goed op te reageren en namen het heel persoonlijk. Maar nu blijkt dat ze voor de nieuwe vacature wel hebben meegenomen. Yay!

8 likes

Ik heb zo lekker in de tuin gewerkt/gerommeld vandaag. Maar morgen ga ik moeite hebben met me voortbewegen denk ik 🥲 voel t nu al.

1 like

Ik zou dan gewoon seks noteren🤟

Nog even benieuwd hoe je de holter uiteindelijk aan de praat hebt gekregen? :blush:

1 like