Oh nee hopelijk is je pup nu niet bang geworden
Hartstikke goed dat je vader heeft geholpen. Ook tijdens de Corona epidemie mag en moet je BLS geven. Het enige verschil is dat je geen mond op mond beademing moet geven omdat je niet weet of iemand besmet is. Maar ook daarin blijft het je eigen afweging of je dat doet of niet. Als het mijn naaste of goede vriend zou zijn, zou ik gewoon alles doen.
We waren naar het strand, en het was geweldig.
Ik zit binnen en heb het KOUD man
En ik bedacht me dat de zon nog best vroeg onder gaat dus dat ik niet meer zo lang in de zon kan op mn dakterras, stommm
Wat super naar zeg! heeft ze wondjes van de beet? Rest van de dag maar rustig aan! Wel aardig dat dat baasje nog even langskwam.
Na 2 weken thuis te hebben gezeten (herstel van operatie) heb ik vandaag eindelijk buiten gelopen. Dat was heeeeeerlijk
Mijn vriend is voor de tweede keer deze week onverwacht een avond niet thuis. Ik heb zoveel dingen die ik graag maak of eet als hij er niet is dat ik echte keuzestress heb.
Het lijkt weer goed te gaan, kan zo in huis en in de tuin niets geks ontdekken qua gedrag, maar ben benieuwd wat er gebeurt als we zo weer de straat op gaan.
We hebben haar goed nagekeken en zie en voel niets gelukkig. En was zeker aardig, alleen had ze die bewuste hond bij, dus onze hond lag bijna Ćn de wasmachine, zo ver probeerde ze zich naar achter te duwen van angst, terwijl die bijt-hond buiten stond en zij binnen was in de berging.
Ik wil door dit weer 3 dingen: dieren aaien, buiten bier drinken en in een bezwete mensenmassa staan op een festival.
Dat meen je niet, wat ontzettend lomp zeg, onvoorstelbaar. Stress hormonen blijven wel lang in het lichaam. Toen onze hond was gebeten was het advies om interactie met onbekende honden en mogelijke spannende momenten minstens een week te voorkomen/uit de weg te gaan.
Ja het was goed bedoeld, zodat ik kon aanwijzen welke hond āhet had gedaanā. š„² Maar goed, zal misschien nog wel vaker voor gaan komen.
Edit:
@Bertha Oh thanks voor de info, ik wilde al net als bij mensen maar meteen de confrontatie weer aan gaan, haha.
Zou vanavond naar een vriendin gaan die ik door omstandigheden van beide kanten al een paar maanden niet had gezien, appt ze net dat ze onwel is geworden en het dus niet door kan gaan. Super begrijpelijk, maar ben echt sad. Had echt zin om haar na al die tijd weer te zien.
Nu ga ik maar een beterschap kaartje en cadeautje opsturen en verder met het bingen van mijn serieš
Wtf je hebt tegenwoordig ook virtuele influencers zoals @lilmiquela
Ik ben een weekendje aan zee en wil straks naar de zonsondergang gaan kijken aan het strand, hoop dat dat wel een beetje mooi is nu en dat het niet te bewolkt is! Heerlijk is het op het strand trouwens, zo lekker gewandeld vanmiddag
Hier was het advies na bijt-incident; doe zelf zo normaal mogelijk; jouw angst voelen ze.
En zoek contact/laat je hond spelen met honden die die kent (dus ontspannen situaties) zodat je zelf ook weer weet hoe het ook kan gaan. (hier was het incident inclusief bezoek aan spoedarts etc)
Verder vooral niet anders gaan doen, want dan is krijgen van angst groter voor de hond.
Sterkte Krabsalade.
Geen idee waarom maar plots zoān lenteweer maakt me paradoxaal genoeg altijd enorm depressief.
Ja mij ook, echt al mijn hele leven. Dacht altijd dat ik alleen was in dat gevoel, tot ik een hele mooie tekening met gedicht tegen kwam op insta. Zal hem even opzoeken, vond t heel fijn om dat toen te zien
Ik had een B&B geboekt en nu is er wat mis gegaan dus was er de eerste nacht geen plek.
Maar ze zei dat ik wel in het huis van dār schoonzus kon overnachten, die had namelijk ook een kamer.
Ik heb maar ja gezegd want heb al plannen in die buurt gemaakt, maar het voelt echt zo raar.
(verder wel prima hoor, blij met deze oplossing, hoop dat er ontbijtje bij zit en ze doorgekregen heeft dat ik vegan eet )
Ik ben in sterksel aan het werk en het is vreselijk hahaha wat een rotdorp
Thanks! Voel iig dat het stresshormoon nog niet weg is uit mijn lijf, haha jeetje.