Wat je even kwijt wil #48

Ja, het is ook best eng/spannend als er zoiets gebeurd! Dus dat kost wel even voor je je weer jezelf voelt.

Mijn hond werd toen die nog pup was (rond 7 maanden) uit het niets gegrepen door 2 honden. (enige waarom hij er goed vanaf kwam was omdat ze beten maar niet gingen schudden anders had hij waarschijnlijk inwendige bloedingen gehad)
Dat was heel eng op dat moment.

Maar, hij heeft er verder niks aan overgehouden! Mede omdat we die adviezen allemaal kregen, en ook hebben opgevolgd. Gewoon ‘normaal’ doorgaan, dan vergeet je het soort van omdat er dan heel veel goede momenten weer tegenover gaan staan.
Hij is nu ook niet bang, ook niet als hetzelfde ras tegenkomen wat hem greep.

Sterkte met bijkomen, chocolade eten helpt :relaxed:

1 like

Nee :frowning: maarja nog tot 19:00

Mijn vriend heeft vandaag voor het eerst Dasty gebruikt en ik vind het zo jammer dat jullie niet kunnen zien hoe enthousiast hij is :joy:. Net een klein kind. Hij heeft me al vier keer naar de keuken geroepen om te laten zien hoe schoon alles wordt. Inmiddels is hij ervan overtuigd dat Dasty sterk genoeg is om corona te killen hahaha.

47 likes

Moeten we het daarvoor drinken, injecteren of is inhaleren voldoende?

27 likes

Ik heb echt een perfecte zaterdag; uitgeslapen, huis aan kant gemaakt/schoongemaakt, in een jurkje zonder panty met een dun jasje buiten gelopen, in het zonnetje in het open raam (gewoon weer in mijn huis kloffie) gelezen en gesimt.

En nu zit ik op de bank met toastjes, chips en wijn te bedenken wat ik voor de rest van de avond ga doen.

Mooi weer doet een mens goed :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Appje van de buurvrouw, of ik zin heb in sushi. Om my wayyy buuf! :running_woman:t3:

21 likes

Miss kan de overheid het via chemtrails over het land verspreiden

4 likes

Ik heb het even nagevraagd aan de expert en hij denkt dat inhaleren de beste optie is :+1:t3:

7 likes

Duss ik lees hier allemaal dingen over honden, ik hoor de hele dag al die tyfus honden van de buurhoer. En net dacht ik ineens " Ohja ik moet zo nog de hond uitlaten"
Ik heb al 6 jaar geen hond meer…

12 likes

@Daria Ik zie je soms dingen van me liken en mijn moeder heet Daria en elke keer denk ik ‘omg m’n moeder zit op het forum en weet wie ik ben’ :joy:

11 likes

:eyes: Ik hou je in de gaten!

2 likes

Kun je het niet afhalen als het toch in de buurt is?

1 like

Stuk :joy:

5 likes

Ik was net in een Kruidvat en er was een kat binnengekomen die over 3 dozen uitgestrekt lag te spinnen en iedereen die langsliep kopjes gaf.

Alleen werd ie daarna de winkel uitgezet door het personeel, echt lullig.

66 likes

had de kat geen mondkapje op zeker

43 likes

Weet gelijk waarom ik nooit dagdiensten draai, ik kom thuis en ben daarna dood moe en val as een blok in slaap tot 18:00 om vervolgens ‘s nachts niet te kunnen slapen en weer moe te zijn bij vroeg opstaan.

Dit moet toch verplichte kost worden voor alle Nederlanders

Love NOS op 3

10 likes

Throwback naar de tijd dat sommige Xenos winkels een huiskat hadden tegen de muizen.

2 likes

Haha die op de Oudegracht?

1 like

ik zet m op mijn babynamen lijstje

7 likes