Wat je even kwijt wil #48

Ik zou het vanwege de stresshormonen toch echt langer (minstens 48-72 uur) de kans geven, maar @Krabsalade kan vast zelf kijken wat goed voelt voor haar.

2 likes

Heb je die afbeelding nog gevonden? Ik ben heel benieuwd :innocent:

Oh wat heftig. Ik zou je wel adviseren om heel erg op haar gedrag te letten en zoveel mogelijk met sociale honden te laten spelen de komende tijd, het liefste die ze al kent. Als je denkt dat haar gedrag veranderd gelijk aan de bel trekken.

1 like

Ik heb veel zin in image .
Misschien maar halen want ik heb het ook niet afgelopen kerst gehad. :frowning:

12 likes

Ja, zou het niet vandaag doen, maar morgen ‘gewoon’ weer door.

Was vandaag even naar mjin schoonouders en helemaal de tijd vergeten. Kom net pas thuis. Wel fijn, teken dat het gezellig was en dat was het ook. Vreemd genoeg laad ik er van op maar ben ik sociaal ook gesloopt. sjeetje.

1 like

Haha Henk Krol heeft een bericht ingesproken voor onze forummers (1:25)

3 likes

Ik ben nu 4 dagen gestopt met roken en ik ben zo onwijs snel geirriteerd nu. Erger me aan alles en iedereen :triumph:

3 likes

Ja! Het is deze, van Mari Andrew

21 likes

Ik wil snacks halen, maar weet niet wat. Wat zouden jullie halen?

Goedbezig!!
Hoort erbij.

Heb al een hele tijd geen man met panfluit gezien in een winkelstraat. Nu is er sowieso niks te doen in winkelstraten, maar ook voor corona waren ze al verdwenen. Waar zijn ze heen? Mijn hele jeugd waren er zo’n beetje altijd wel panfluiten

4 likes

Wat verdrietig, sterkte!

Ben begonnen met het versnipperen van mijn moeders administratie. Heb nu al sloten vol gehuild tussendoor. En ook al 3 vuilniszakken vol en ben met nummer 4 bezig.

27 likes

:heartpulse:

1 like

Gebak!

1 like

Dat klinkt wel als een goede verklaring waarom ze hier waren ja! Ik ga dat programma nu ook opzoeken. Zocht sowieso nog iets leuks om te gaan kijken vanavond

1 like

Ooh, dit beschrijft het inderdaad perfect. Bedankt om te delen. Hoewel ik natuurlijk alle blije gevoelens en gelukkige dagen aan mijn medeforummers toewens, toch is het wel aangenaam te weten dat ik niet alleen ben :heart:

1 like

Ik ben al een kwartier op Ikea aan het zoeken naar zo’n staaf waaraan je keukengerei kan ophangen. Paste in geen enkele categorie waarin ik zocht. Dus mega gefrustreerd ‘stang zwart’ ingetypt en tadaaa daar was ie. Thanks Ikea

17 likes

Ow wat naar! Machteloos gevoel of niet?
En hoe gaat het nu met je hond?

1 like