geen idee maar ik heb wel vernomen dat ze de spuit emoji gaan aanpassen met die bloed druppels en rode wat er in zit, naar een meer vaccinatie achtige spuit. Emoji’s zijn belangrijk schijnbaar.
De worm was in gevecht met een Ninja op de rand van de kaasfondue. Ninja pakte het poke voorwerp ding van de fondue en pleurde de worm er in. Vervolgens kwam er een kaas stengel uit.
Ninja’s gaan stiekem huizen in om radioactieve wormen in je kaasfondue te gooien
Ik wil morgen gaan wandelen in Zuid-Kennemerland. Weet iemand of je daar ergens ik de omgeving lunch af kan halen?
Ik wil stiekem graag junglemini’s sparen maar er is hier geen lidl in de buurt sad times
Same ik rij nu wel naar een ander dorp maar ja
Ik ga ze aan mn oppadkinderen cadeau doen, die ouders gaan ook niet naar de lidl
(Vind ze zelf ook geweldig haha)
Halverwege je espresso martini (esma voor de kenners x) op de bank in slaap vallen om 20:30 zaterdagavond is toch wel een nieuw dieptepunt
ik zit hier ook half te knikkenbollen achter mijn PC…
Stelletje saaie droplulle zijn we
Ik heb expres de mocro mafia afl bewaard tot vanavond omdat ik anders niks te doen heb maarja die afl duurt ook maar 50 min
Kijk rupauls drag race uk! Nieuwste US en UK seizoen bij elkaar houden je wel een avondje zoet tot nu toe
1 biertje op en ik voel het in mijn benen.
En inmiddels 5 vuilniszakken administratie versnipperd.
Waar kijk je dat!
Ik moet dit weekend zoveel doen dat het eigenlijk helemaal geen weekend mag heten.
Dus ik (lactose-intolerant) dacht: ik verdien pizza MET kaas. Opzich kan ik een beetje lactose meestal wel hebben, dus het is altijd een soort Russische roulette. Nu heb ik zelf pizza gemaakt met een dikke laag kaas en ik denk vrij zeker te weten dat deze smaak de eventuele klachten waard is.
Vriendlief en ik gingen om 20:00 een mcflurry halen (ok en hamburgers) maar het was suuuper druk en ze waren ook nog onze bestelling vergeten waardoor we pas om 21:05 thuis waren. Voel me echt een crimineel nu
Ik doe bijna al mijn boodschappen bij de Lidl en mijn ouders ook, ik wil wel zegels voor je sparen hoor!
Ik wil niet maar ik wil André horen.
Ik was net in slaap gevallen maar ik heb altijd dat ik tijdens dutjes zo verschrikkelijk diep slaap dat ik met stress en hartkloppingen wakker schiet. Tijdens mijn gewone slaap heb ik dat nooit en slaap ik mega ligt maar damn. Ik lig helemaal met een opgejaagd gevoel bij te komen. Dit is waarom ik dutjes vaak haat want ik heb ook wel eens middagen dat ik er niet uitraak en echt diep en lang slaap. Ergens besef ik dan dat ik wakker moet worden maar dan krijg ik mezelf er niet uit, best creepy.
Aah wat lief! Dat zou echt superleuk zijn