Wat je even kwijt wil #48

Wij ook, echt heerlijk. Ik kan mezelf helemaal inrollen en mijn vriend ook. En bij het bed opmaken leg ik ze gewoon over elkaar, ziet er best fancy uit nog.

1 like

Dit hebben wij ook! Echt heerlijk

Ik ga zo een wandeling maken met een vriendin incl. wat te eten elke kilometer (zo’n georganiseerde wandeling)
Echt zo veel zin in :heart_eyes::sunny:

51 likes

Zin om te skeeleren, maar heb geen skeelers. Mag die van mijn moeder lenen, maar die heeft maat 37 dus dan kan ik alleen met mn grote teen op pad

20 likes

Heerlijk weer om te touren met de elektrische step zin innnā˜€ļø

3 likes

Vandaag heerlijk weer om binnen te blijven :heart: :innocent:
(ok ik ben misschien jaloers omdat ik storingsdienst heb en niet naar buiten kan. maar hey, binnen blijven is ook geen straf)

5 likes

Ik krijg het al bloedheet als ik er aan denk🄵

Haha, wij houden ervan. Moet zeggen dat wij een extra groot bed hebben en daardoor voldoende ruimte voor de dekbedden.

1 like

Heb alle ramen opengezet :orange_heart:

3 likes

Wow zo weinig

1 like

Bij mij staan er 104

Hoe groot is een extra groot bed? Sprak laatst iemand die had een bed van 2.50 :exploding_head: dat heeft wel even indruk op me gemaakt

Geldige reden om heerlijk te borduren. :joy::joy:

2 likes

Oh nee joh, wij hebben 200 bij 200. Wij zijn zelf niet zo lang of breed, dus voelt lekker groot aan.

1 like

Dat is ook precies wat ik aan het doen ben! :smiley: (super veel licht dus even van profiteren)
Heb een doel om 1 ding specifiek af te krijgen en daarna mag ik lunch maken. Kan je zeggen dat dat werkt als een speer :joy: :joy:

2 likes

Verkoopt de lidl ook een soort breakers? Ik vind die altijd heel chill om mee te nemen naar werk, maar wil vanmiddag even bij de lidl boodschappen doen in plaats van de appie waar ik normaal kom

Morgen komen ze de tuin doen
En dinsdag komt onze nieuwe bank.
Goed begin van de nieuwe week

9 likes

Ja, van Skyr wel! Wel wat kleiner dan een breaker, zit in een 4-pak

1 like

Voor mijn hoofd is het schijnbaar vet lastig om van werkmodus naar vakantiemodus te gaan. Dan ga ik alles overdenken van ā€˜je wordt binnenkort ontslagen want je was vorig 2 dagen ziek’ ā€˜je werkt niet hard genoeg aan je afstuderen’ :’)

1 like

Ik ga vanmiddag een fietstocht doen met een vriend, dacht haal ff wat te drinken en snacks voor onderweg maar ik ben even compleet inspiratieloos? Iets dat je kunt eten/drinken beetje qua borrel zeg maar, waar we normaal gesproken even op een terras zouden gaan borrelen maar omdat dat nu niet kan een soort van to go achtig iets?

1 like