Wat je even kwijt wil #48

Hoe groot is een extra groot bed? Sprak laatst iemand die had een bed van 2.50 :exploding_head: dat heeft wel even indruk op me gemaakt

Geldige reden om heerlijk te borduren. :joy::joy:

2 likes

Oh nee joh, wij hebben 200 bij 200. Wij zijn zelf niet zo lang of breed, dus voelt lekker groot aan.

1 like

Dat is ook precies wat ik aan het doen ben! :smiley: (super veel licht dus even van profiteren)
Heb een doel om 1 ding specifiek af te krijgen en daarna mag ik lunch maken. Kan je zeggen dat dat werkt als een speer :joy: :joy:

2 likes

Verkoopt de lidl ook een soort breakers? Ik vind die altijd heel chill om mee te nemen naar werk, maar wil vanmiddag even bij de lidl boodschappen doen in plaats van de appie waar ik normaal kom

Morgen komen ze de tuin doen
En dinsdag komt onze nieuwe bank.
Goed begin van de nieuwe week

9 likes

Ja, van Skyr wel! Wel wat kleiner dan een breaker, zit in een 4-pak

1 like

Voor mijn hoofd is het schijnbaar vet lastig om van werkmodus naar vakantiemodus te gaan. Dan ga ik alles overdenken van ā€˜je wordt binnenkort ontslagen want je was vorig 2 dagen ziek’ ā€˜je werkt niet hard genoeg aan je afstuderen’ :’)

1 like

Ik ga vanmiddag een fietstocht doen met een vriend, dacht haal ff wat te drinken en snacks voor onderweg maar ik ben even compleet inspiratieloos? Iets dat je kunt eten/drinken beetje qua borrel zeg maar, waar we normaal gesproken even op een terras zouden gaan borrelen maar omdat dat nu niet kan een soort van to go achtig iets?

1 like

Biertjes of een fles wijn? En als hapjes, van die tapas bakjes

Een worst-kaas-scenario met olijven en gevulde pepertjes enzo? Luxere nootjes?

2 likes

Wat zijn die dieren uit de film ā€˜fantastic beast and where to find them’ toch ongelooflijk schattig. :heart_eyes:Denk dat ik deze films ook echt veel beter vind dan de Harry Potter films.

5 likes

Bij de ah heb je een hele lekkere rosƩ cider. Is misschien eens iets anders dan wijn en bier. Of gemberbier (staat bij frisdrank en is alcohol vrij)
Dadel in spek gerold is ook lekker, ligt bij de tapas hapjes.
En chips en dan lays die Thai chilli.

(Maar was er laatst niet iemand die een boete kreeg omdat ze alcohol dronk op straat? Of was dat omdat het na 20:00u was?)

Ligt aan de gemeente of je wel of niet buiten/op straat mag drinken.

1 like

Dit laatste is the story of my life tijdens Corona :sweat_smile: Wel fijn dat het gezellig was!

1 like

Godver, ik dacht dat het na dwdd klaar was. Maar nee Matthijs ging door.
Oké prima dan, maar dus nóg een nieuw programma.

1 like

Ohh dit weer :sob: :sob: :sob:

1 like

Ik zit sinds vanochtend al helemaal glammed up in mijn outfit om straks met een vriendin te gaan wandelen.

Ik vond afgelopen weken prima qua weer maar door dit weer heb ik gelijk zin om weer lekker te tutten en leukere outfits te bedenken. Afgelopen weken dacht ik steeds boeiend welke trui ik aan heb zit toch een jas over :rofl:

7 likes

Ik geniet van dit weer!

Ik ging vanochtend hardlopen en toen ik de zon op mijn gezicht voelde en daar van genoot waande ik me echt even Cynthia.

23 likes