Wat je even kwijt wil #48

Ik haat wachten

2 likes

Ik woon tegenover een speeltuintje met picknicktafel dus ik wilde daar lekker gaan zitten met een boek maar het hekje is op slot :frowning:

Ik heb ze gevonden! :sunglasses: ben heel benieuwd

Kun je er overheen klimmen? Of is het privé ofzo?

Ooh heb een nieuwe chips ontdekt. Is niet heel nieuw of bijzonder, maar ik vind het echt heel lekker: Lays sensations Mexican peppers & cream

8 likes

Ja de San Pelegrino. Ik kan niet wachten tot we weer in Frankrijk boodschappen mogen doen want daar is het 3,20 voor 6 en hier bijna 6 euro đŸ„Č

7 likes

Mijn brunch vandaag een pittabroodje met gebakken champignons en spinazie, spiegeleitje avocado en truffelolie over.

23 likes

Alles is gereed voor een mini bbq in de tuin met ons gezinnetje en mamma. Wat een heerlijk weer zeg. Tuin op het zuiden :heart_eyes:

42 likes

Dit klinkt echt heel gezellig, geniet ervan!

1 like

Ik zit ook echt heerlijk op m’n balkon! En dan te bedenken dat ik vorige week aan het schaatsen was rond deze tijd.

Ik moet binnenkort ook maar eens m’n balkon gezellig gaan maken, want nu staat er alleen een oude tuinstoel

1 like

Buurvrouw draait al voor de 6e keer het Jerusalema nummer op standje 90. Beetje klaar mee.

1 like

Haha, ik had het over de zon buiten :sun_with_face:

Ik heb net een app gedownload waarin je zelf recepten kunt toevoegen of vanaf sites. Waarom heb ik dit niet eerder gedaan? Nu kan ik eindelijk die 10000 openstaande tabbladen sluiten.

6 likes

Echt die hele curly girl methode heeft volgens mij nu echt iedere witte Nederlandse twintig/begin dertig jarige vrouw bereikt en niet langer alleen de mensen die veel op internet zitten.

“Helvegen, ik heb nu krullen dankzij deze methode”
“Nee, je hebt nu een beetje slag, maar minder dan ik normaal heb.” :upside_down_face:

4 likes

Oe welke app gebruik je?

Ik wist niet dat ik dit ooit ging zeggen, maar ik vind het ook wel een mooie dag om mijn kamer op te gaan ruimen :joy: Dus dat ga ik nu maar eens doen :sweat_smile:

3 likes

Kun je anders met iets te eten en drinken naar hem gaan en dan even samen wandelen ofzo? Klinkt alsof je heel begaan met hem bent en alsof je een hele goede zus voor hem bent. Hopelijk zien jullie elkaar toch nog vandaag.

Mensen met krullen zijn echt de nieuwe mensen met band t shirts van de band waar ze fan van zijn aan het worden.

37 likes

“of zoiets van ik had al krullen in de baarmoeder”.

3 likes

Ik heb me natuurlijk weer veel te warm aangekleed, wel lekker in het zonnetje :smiling_face_with_three_hearts:

1 like