Wat je even kwijt wil #48

Biertjes of een fles wijn? En als hapjes, van die tapas bakjes

Een worst-kaas-scenario met olijven en gevulde pepertjes enzo? Luxere nootjes?

2 likes

Wat zijn die dieren uit de film ‘fantastic beast and where to find them’ toch ongelooflijk schattig. :heart_eyes:Denk dat ik deze films ook echt veel beter vind dan de Harry Potter films.

5 likes

Bij de ah heb je een hele lekkere rosé cider. Is misschien eens iets anders dan wijn en bier. Of gemberbier (staat bij frisdrank en is alcohol vrij)
Dadel in spek gerold is ook lekker, ligt bij de tapas hapjes.
En chips en dan lays die Thai chilli.

(Maar was er laatst niet iemand die een boete kreeg omdat ze alcohol dronk op straat? Of was dat omdat het na 20:00u was?)

Ligt aan de gemeente of je wel of niet buiten/op straat mag drinken.

1 like

Dit laatste is the story of my life tijdens Corona :sweat_smile: Wel fijn dat het gezellig was!

1 like

Godver, ik dacht dat het na dwdd klaar was. Maar nee Matthijs ging door.
Oké prima dan, maar dus nóg een nieuw programma.

1 like

Ohh dit weer :sob: :sob: :sob:

1 like

Ik zit sinds vanochtend al helemaal glammed up in mijn outfit om straks met een vriendin te gaan wandelen.

Ik vond afgelopen weken prima qua weer maar door dit weer heb ik gelijk zin om weer lekker te tutten en leukere outfits te bedenken. Afgelopen weken dacht ik steeds boeiend welke trui ik aan heb zit toch een jas over :rofl:

7 likes

Ik geniet van dit weer!

Ik ging vanochtend hardlopen en toen ik de zon op mijn gezicht voelde en daar van genoot waande ik me echt even Cynthia.

23 likes

Ik haat wachten

2 likes

Ik woon tegenover een speeltuintje met picknicktafel dus ik wilde daar lekker gaan zitten met een boek maar het hekje is op slot :frowning:

Ik heb ze gevonden! :sunglasses: ben heel benieuwd

Kun je er overheen klimmen? Of is het privé ofzo?

Ooh heb een nieuwe chips ontdekt. Is niet heel nieuw of bijzonder, maar ik vind het echt heel lekker: Lays sensations Mexican peppers & cream

8 likes

Ja de San Pelegrino. Ik kan niet wachten tot we weer in Frankrijk boodschappen mogen doen want daar is het 3,20 voor 6 en hier bijna 6 euro 🥲

7 likes

Mijn brunch vandaag een pittabroodje met gebakken champignons en spinazie, spiegeleitje avocado en truffelolie over.

23 likes

Alles is gereed voor een mini bbq in de tuin met ons gezinnetje en mamma. Wat een heerlijk weer zeg. Tuin op het zuiden :heart_eyes:

42 likes

Dit klinkt echt heel gezellig, geniet ervan!

1 like