Sowieso waar kijk ik naar
@vitaminwater omgggg nu heb ik ook zin in esma
Ik dacht dat één van de voordelen van het hebben van 2 zussen was dat je altijd met elkaar kon spelen maar ze willen NOOIT met mij spelen. Ik haat ze.
Waarom heeft die splinter nou weer een nieuwe show. Net wat we nodig hebben: nog een witte man met een platform
Witte mannen kunnen ook leuk zijn.
Haha, dit is echt zo oppervlakkig maar puur door zijn naam is hij mijn bec ik kan het gewoon niet loslaten
De mate van leukheid van witte mannen staat wel zeer ver uit verhouding met de hoeveelheid platforms die ze krijgen. En deze show brengt daar geen verandering in.
Ja en zwarte net zo goed! Feit is helaas wel dat witte mannen veel vaker een platform en tv aandacht krijgen en zwarte amper. Dus ja, zolang dat nog niet gelijk getrokken is, is elke witte man er weer 1 teveel.
Waarom mislukt? Ik heb dit vroeger wel vaak succesvol gedaan!
Vandaag was echt zoân perfecte dag voor mân eerste aperol spritz op een terras bij gebrek aan beter vandaag maar zelf aperol spritzers gemaakt aan de Amstel 8/10 would recommend
Oh hmm, misschien dat het ene theezakje dan sterker is dan de ander! Ja uiteindelijk was het ook geen lange termijn oplossing, want je nagel is gewoon minder stevig of het stukje papier liet weer los. Maar voor eventjes werkte het wel!
Ja echt vreselijk, ik weet ook echt niet of ik help riep, schreeuwde of gilde. Mân vriend die het van veraf hoorde zei dat ie dacht dat er kinderen aan het spelen waren, dus zo klonk het.
Ja dus? Witte vrouwen ook. Of Zwarte vrouwen. Of Zwarte mannen. Of Aziatische mannen of vrouwen. Of gewoon letterlijk alles behalve een witte man. Waarom is de default altijd een witte man.
Wel fijn dat die tuinman iig op je geschreeuw afkwam
Gadver is dit iets wat besproken wordt in een programma?
krijgt âje moet wel meer zelf gaan doen en assertiever wordenâ gesprek op stage
My brain zoomin out: kijk nou ik ben een beugelbekkie vriendjes hou daar je mond maar over disco de hele wereld is geeheeeek
Waarom ben ik zo
Bewaren voor morgen, heb je dan nog iets lekkers om naar uit te kijken!
Wat is hier de context van?
Bewaren voor morgenvroeg zodat 6.30u op zondag iets draaglijker wordt
Huuh. Ik heb begin gemist gedaan, maar ben erg benieuwd naar deze uitspraak.
Die vrouw met die oogmake-up vind ik echt saai.
Ik weet niet wat ik viezer vind kaassouflées of het idee dat Matthijs van Nieuwkerk stagiaires neukt.