O die reactie heb ik dan helemaal gemist haha. Wel vrije interpretatie als ik het zo hoor
Matthijs die kaassoufles neukt
Wa?
Halve kaassoufflé.
Ja zover was ik, maar snap nog steeds niet wat je ermee bedoelt?
Ik ben die gastenkliek van Matthijs wel echt zat. Steeds dezelfde koppen
Edit al was die vrouw wel onbekend voor mij. Maar echt saai dus ja geen aanwinst
Ik vond het nog erger dan M (sowieso haat ik haar als interviewer) de hele tijd SVEN KOKKELMAN in de studio had.
Wat is dit? Half 7 sochtends op een dinsdagochtend in 2007? Waarom is Sven kokkelman dagelijks op tv.
Hahaha en Marcel van Roosmalen had een hele ode aan die situatie bij Media Inside. Zo grappig
Ik dacht rond 19:00 uur oh nog ff een uurtje werken en keek net op de klok en zag dat het bijna 23:00 uur was Wel veel gedaan, maar nu toch maar ff in de chillstand.
Nou ik snap ook niet waarom Marcel ineens overal in planten en honden moet worden geprult.
Ben het eigenlijk wel met Thierry eens dat de hele NPO opnieuw moet beginnen en we iedereen ontslaan behalve André van Duin en Jan Slagter. Misschien kunnen we gewoon een hoop Vlamingen inhuren en wat Surinamers en Nederlanders verder van de buis houden want het gaat altijd weer mis.
Waarom moet elke presentator van de npo een eigen programma? Zelfs de presentator van Fucking studio sport moet tegenwoordig hele landen aan ons mansplainen, laatste keer Ierland waar ie net zo’n flinterdunne connectie mee had als ik met Kazachstan.
Nee want Nico Dijkshoorn heeft een heel specifiek spraakgebrek; of misschien ken je het beter als een Amsterdams accent.
Welke basisingrediënten voor cocktails hebben jullie altijd/vaak in huis? Ik heb nu wodka, malibu en 2 smaken baileys maar wil een beetje een voorraadje aanleggen van lekkere mixers
Elke x als ik hier namen lees van blijkbaar bekende nederlanders bij zon talkshow denk ik . Wie de tatta fuck is dat nou weer. Was ik maar een lelijke oude man dan kreeg ik betaald om dom te lullen op tv.
Mn lijf doet weer alsof t doodgaat. Maar dat is niet zo. Dus ben nu al een half uur bezig niet in een paniekaanval te schieten. Maar t lukt nog niet erg.
Oehh dankje ik had op cocktails gezocht maar toen kwam deze niet
Oh dat was letterlijk het eerste resultaat toen ik cocktails in typte
Wodka, whisky, gin, kahlua, witte vermouth staat hier nu. Met (plantaardige) melk kun je daar zowel white russians, black russians, martini, espresso martini mee maken (en nog wel meer denk ik). Verder ook vaak tonic in huis voor gin tonics (beetje slimpie bloedsinaasappel erbij is lekker) en cassis gin is ook lekker. Rode vermouth is nu op maar heb nog een beetje campari in huis dus als ik dat haal kan ik ook negroni’s maken. Verder heb ik ook altijd citroen en olijven in huis en soms sinaasappel voor campari.
Heb vorig jaar met iedere lockdown(verlenging) een nieuwe cocktail uitgeprobeerd dus ik kan mezelf wel pro noemen nu (behalve dat ik geen cocktailshaker heb maar de shake cocktails in fitness shakebekers maak)