Nee is gewoon een hoog hekje, iemand uit de buurt heeft een sleutel en het gaat na 20:00 altijd dicht tegen de hangjeugd
Hij heet My Recipe Box : RecetteTek. Echt handig want je kunt allemaal categorieƫn maken. Ik heb verschillende gangen, landen en seizoenen toegevoegd. Je kunt een recept ook aan meerdere categorieen toevoegen. Nu gaat het nog een hele klus worden om alles toe te voegen
wel leuk!
Ik durf het bijna niet te typen maar ik vind dit dus kutweer. Voel echt een druk om het leuk te moeten vinden. Ben er ook echt helemaal niet klaar voor om mn jas uit te trekken.Verdorie
Ik ben benieuwd hoeveel nummers just dance ik vandaag ga volhouden. Ik heb de illusie dat ik lekker ongegeneerd ga swingen met de zon op mijn hoofd en dat dat er heerlijk soepel uitziet maar ik zal wel weer binnen 3 tellen met mijn tong op mijn knieƫn 5 seconden te laat de verkeerde kant opdraaien. Maarja het gaat om de FUN nietwaar
Ik heb net even gewandeld en ik kan gewoon een dutje doen.
Ben echt niks meer gewend
oh shit, krijg opeens water omhoog in mijn wc gootsteentje als ik de WC doorspoel. wth is dat dan weer.
DE HEL!!!
Er is maar een oplossing: verhuizen
Ah eindelijk wat herkenning van satan <3
Heb nu maar wat soda door de plee geflikkerd. heb echt geen zin in verstopte riolering⦠(Vooral de kosten)
Ik heb net met een vriendin een groot rondje vondelpark gelopen en ik ben gewoon helemaal gesloopt
nu maar lekker in het open raam met een boek en een wijntje zitten
Dit weer is echt top hoor, maar als ik dan de buren buiten met 10 vrienden zie zitten(wtf ook doe normaalā¦) en al mijn collegaās en vrienden met hun partner/vrienden/gezin op insta zie dan voel ik me echt extra alleen 
ik denk alleen maar; hun zijn niet slim bezig.
En voor ons maakt het dat alleen maar zuurder, want je wilt principe ook gewoon dingen doen met anderen. En dan dinsdag gaan ze huilen dat het allemaal langer gaat durenā¦
ik heb dus van die nieuwe buren die de hele dag door muziek draaien. Ik wil rust
Ik heb een stuk gefietst en gelijk alle bejaarden van Nederland vervloekt. Ga aan de kant als ik 50x bel!!
Ik heb al de hele dag zin in ketchup. why. maar vanavond nuggets en gebakken aardappelen met ketchuuuup
Ja dit denk ik ook echt hoor, die ene werkt in de horeca en straks lopen huilen dat ze niet open mogen, nee houd je dan aan de regels, des te eerder mag het weer.
Dus ben ook niet jaloers op hun helemaal niet, maar had best met 1 iemand willen chillen in de tuin 
Ga zo maar ff wandelen ofzo miss helpt het haha
Moeders met dochters ze verachten me!! Ben van baksteen alsof je dat niet ruikt want de een is dik en de ander gebruikt
Maar dit is de eigenlijke tekst: Je lacht maar ik maak hier geen motherfucking grappen. Plus uit mān pik je kan een lauw biertje tappen. Helpt dat?
Drinkt de baby ook al tot de motherfocking fles leeg is?
Jaa het is ook pus. Groetjes een fan die alle interviews bewaarde in mn djvt map