Wat je even kwijt wil #48

Ik zit ook echt heerlijk op m’n balkon! En dan te bedenken dat ik vorige week aan het schaatsen was rond deze tijd.

Ik moet binnenkort ook maar eens m’n balkon gezellig gaan maken, want nu staat er alleen een oude tuinstoel

1 like

Buurvrouw draait al voor de 6e keer het Jerusalema nummer op standje 90. Beetje klaar mee.

1 like

Haha, ik had het over de zon buiten :sun_with_face:

Ik heb net een app gedownload waarin je zelf recepten kunt toevoegen of vanaf sites. Waarom heb ik dit niet eerder gedaan? Nu kan ik eindelijk die 10000 openstaande tabbladen sluiten.

6 likes

Echt die hele curly girl methode heeft volgens mij nu echt iedere witte Nederlandse twintig/begin dertig jarige vrouw bereikt en niet langer alleen de mensen die veel op internet zitten.

“Helvegen, ik heb nu krullen dankzij deze methode”
“Nee, je hebt nu een beetje slag, maar minder dan ik normaal heb.” :upside_down_face:

4 likes

Oe welke app gebruik je?

Ik wist niet dat ik dit ooit ging zeggen, maar ik vind het ook wel een mooie dag om mijn kamer op te gaan ruimen :joy: Dus dat ga ik nu maar eens doen :sweat_smile:

3 likes

Kun je anders met iets te eten en drinken naar hem gaan en dan even samen wandelen ofzo? Klinkt alsof je heel begaan met hem bent en alsof je een hele goede zus voor hem bent. Hopelijk zien jullie elkaar toch nog vandaag.

Mensen met krullen zijn echt de nieuwe mensen met band t shirts van de band waar ze fan van zijn aan het worden.

37 likes

“of zoiets van ik had al krullen in de baarmoeder”.

3 likes

Ik heb me natuurlijk weer veel te warm aangekleed, wel lekker in het zonnetje :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Nee is gewoon een hoog hekje, iemand uit de buurt heeft een sleutel en het gaat na 20:00 altijd dicht tegen de hangjeugd

Hij heet My Recipe Box : RecetteTek. Echt handig want je kunt allemaal categorieën maken. Ik heb verschillende gangen, landen en seizoenen toegevoegd. Je kunt een recept ook aan meerdere categorieen toevoegen. Nu gaat het nog een hele klus worden om alles toe te voegen :sweat_smile: wel leuk!

1 like

Ik durf het bijna niet te typen maar ik vind dit dus kutweer. Voel echt een druk om het leuk te moeten vinden. Ben er ook echt helemaal niet klaar voor om mn jas uit te trekken.Verdorie

11 likes

Ik ben benieuwd hoeveel nummers just dance ik vandaag ga volhouden. Ik heb de illusie dat ik lekker ongegeneerd ga swingen met de zon op mijn hoofd en dat dat er heerlijk soepel uitziet maar ik zal wel weer binnen 3 tellen met mijn tong op mijn knieën 5 seconden te laat de verkeerde kant opdraaien. Maarja het gaat om de FUN nietwaar

22 likes

Ik heb net even gewandeld en ik kan gewoon een dutje doen.
Ben echt niks meer gewend

1 like

oh shit, krijg opeens water omhoog in mijn wc gootsteentje als ik de WC doorspoel. wth is dat dan weer.

DE HEL!!!

2 likes

Er is maar een oplossing: verhuizen

4 likes

Ah eindelijk wat herkenning van satan <3

Heb nu maar wat soda door de plee geflikkerd. heb echt geen zin in verstopte riolering… (Vooral de kosten)