Wat je even kwijt wil #48

Ik heb net met een vriendin een groot rondje vondelpark gelopen en ik ben gewoon helemaal gesloopt :rofl: nu maar lekker in het open raam met een boek en een wijntje zitten

1 like

Dit weer is echt top hoor, maar als ik dan de buren buiten met 10 vrienden zie zitten(wtf ook doe normaal…) en al mijn collega’s en vrienden met hun partner/vrienden/gezin op insta zie dan voel ik me echt extra alleen :woman_shrugging:

8 likes

ik denk alleen maar; hun zijn niet slim bezig.
En voor ons maakt het dat alleen maar zuurder, want je wilt principe ook gewoon dingen doen met anderen. En dan dinsdag gaan ze huilen dat het allemaal langer gaat duren…

2 likes

ik heb dus van die nieuwe buren die de hele dag door muziek draaien. Ik wil rust

1 like

Ik heb een stuk gefietst en gelijk alle bejaarden van Nederland vervloekt. Ga aan de kant als ik 50x bel!!

12 likes

Ik heb al de hele dag zin in ketchup. why. maar vanavond nuggets en gebakken aardappelen met ketchuuuup

2 likes

Ja dit denk ik ook echt hoor, die ene werkt in de horeca en straks lopen huilen dat ze niet open mogen, nee houd je dan aan de regels, des te eerder mag het weer.
Dus ben ook niet jaloers op hun helemaal niet, maar had best met 1 iemand willen chillen in de tuin :raising_hand_woman:t3:
Ga zo maar ff wandelen ofzo miss helpt het haha

3 likes

Moeders met dochters ze verachten me!! Ben van baksteen alsof je dat niet ruikt want de een is dik en de ander gebruikt

7 likes

Maar dit is de eigenlijke tekst: Je lacht maar ik maak hier geen motherfucking grappen. Plus uit m’n pik je kan een lauw biertje tappen. Helpt dat?

3 likes

Drinkt de baby ook al tot de motherfocking fles leeg is?

26 likes

Jaa het is ook pus. Groetjes een fan die alle interviews bewaarde in mn djvt map

22 likes

NEEHE ik wil dat niet, dat is vies.

2 likes

Ik ga ff lekker high worden, douchen, hiphop en rap knallen en het hele huis opruimen

8 likes

Is dat misschien dƩ freddy vuurvlieg van lamaze?

1 like

Ik vond bijna een maandbudget voor boodschappen aan contant geld in mijn huis. Toch leuk. :sunglasses: Misschien eens een keer pizza bestellen (Al weken zin in, maar ja, iets met budget).

En door dit topic ga ik Watskeburt maar eens aanzetten. :+1:

14 likes

1+1 bij New York Pizza met code 715 :sunglasses: bewaar je er 1 in de oven voor de volgende dag!

3 likes

Is zeker alleen nu/deze week nog? Ik bestel eigenlijk altijd bij Dominos haha (ook een beetje omdat de eigenaren een hele leuke dikke rode kater hebben :joy: Niet in de zaak, maar ik weet waar ze wonen, haha.)

2 likes

Haha shit, jouw zoontje is nog maar mini toch? Ik heb die lelijke knuffel ook voor een vriendin gekocht, maar dat is er steeds maar niet van gekomen om hem op te sturen. En dat kind is bijna een jaar… :sweat_smile: Misschien moet ik hem op voorraad houden voor de volgende baby

Heb Freddy gegoogled en die komt op mn ā€œDit mag je mn toekomstige kind niet gevenā€ lijstje.

Ok! Freddy is nl een forum zw/k trend geweest. Omdat ik geloof @FrauHelga helemaal lyrisch erover was omdat elke baby dat ding geweldig vindt.

6 likes