Wat je even kwijt wil #48

Tot 28 feb!

Jaaaa Freddie :heart_eyes: Ik moet de eerste baby nog tegenkomen die er niet lyrisch over is.

3 likes

Ik heb allemaal nieuwe Lampe Berger flessen gekocht, maar ik krijg die dop er niet af. :joy: ā€œDan kun je er heel lang mee doen,ā€ zou m’n moeder zeggen.

Weet iemand de trick? Zijn zwarte doppen.

Ik ga ook maar eens goed opruimen denk ik🤩

2 likes

Met zon zwaard eraf zwiepen.

2 likes

Haha Mr. Kiwi heeft het gefixt, maar met meer geluk dan wijsheid.

5 likes

Het is nog nooit zo’n lekker weer op mijn verjaardag geweest :smiling_face_with_three_hearts: echt genieten

58 likes

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

O dan ga ik het even opslaan :grin:

Gefeliciteerd :balloon::balloon:

1 like

Huh?!?! Benedict Cumberbatch is pas 44?!? :anguished:

@August gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Ik moet mijn fietsketting opspannen en dit is de eerste keer dat ik de fiets niet bij mijn vader in de schuur kan zetten en zielig kan kijken. Zit te overwegen om afgezet te worden bij een fietsenmaker omdat ik anders op straat even een wiel naar achter moet zetten :thumbsup:

Ik ging net tegen mijn moeder zeggen dat ik dus dubbel D heb(ja je moet toch ergens mee opscheppen) en toen geloofde ze het niet, want ze dacht dat ik a of b heb en noemde me ook ā€œminder bedeeldā€ :joy::joy::joy::joy:

Oh en mijn moeder heeft echt grote borsten, maar weet niet zo goed wat haar maat is, maar was vrij zeker dat ze D had :grimacing::grimacing::-1:

Haha dit vind ik echt tof. Ik heb zon hekel aan die vernederlandsde buitenlandse gerechten. Of maak het authentiek of niet.

2 likes

Wat een ZALIGE DAG, ik wil meer van dit!!! Ik kijk er nu al naar uit om de komende 5 dagen binnen te zitten op kantoor. :+1:t2:

4 likes

Gefeliciteerd! :birthday::tada:

1 like

Ah, de code werkt niet hier :slightly_frowning_face:

ah nooo! Misschien dat ze dan nog acties lokaal hebben?? Misschien dan ff hun FB ofzo checken?