Heb me wel ingeschreven voor de nieuwsbrief, maar FB is ook een goeie!
Vandaag een bericht gekregen dat een van mijn oppaskatten darmkanker heeft en binnenkort ingeslapen zal worden. De eigenaren zijn zo lief met het bericht wat ze me hadden gestuurd en zelfs gevraagd of ik persoonlijk afscheid wil nemen (flat is op loopafstand en kan bij een open raam staan bv). Het is zo’n shit tijd geweest de afgelopen maanden, dat mensen nog zo lief tegen mij zijn terwijl ze met heel veel verdriet zitten nu. Ben dit niet meer gewend
Het is 751 blijkbaar, die werkt wel niet dat ik nu bestel, maar wilde het graag even proberen haha.
oh oops! had ik het verkeerd neer gezet
Enjoy alvast! Free pizza is the best pizza.
Zo’n fijne dag gehad, love dit weer
Haha, zeker. Gratis is beter
Ik hou echt zoveel van dit weer, maar heb echt meteen last van hooikoorts
Ben helemaal happy door dit weer! En binnenkort weer naar de kapper
Supergrote bak sushi besteld en zit propvol! Heb zelfs een bakje leftovers in de koelkast voor als ik later nog trek krijg. Hopelijk blijft dat wel goed voor nog 2 uurtjes.
De kappers mogen misschien open, nu zit ik na te denken of ik alvast een afspraak kan inboeken maar ben zo bang dat ze dat raar vinden haha
Het eerste wat ik heb gedaan toen ik het nieuws hoorde online meteen een booking ingepland.
Denk dat ze het alleen maar fijn vinden!
@Broodrooster en @Acquiesce heb nu toch maar geboekt! Hopen dat het door gaat die klitten moeten weg!!
Ik moet morgen weer werken na een vakantie en ik voel me echt zo
omg als dat waar is dan kan ik mijn wenkbrauwen weer laten doen misschien <3
Ughhhhh ik haat me LEFE weer een berg kleren van de grond op m’n bed achtergelaten zodat ik het wel moet opruimen voordat ik ga slapen. Zal ik het gewoon weer op de grond tiefen
De eerste hit wat ik krijg is dit:
Ziet er iets gezelliger uit.
Omg ik vind het een fantastisch ding, als jij hem ooit krijgt speel je ‘m maar naar mij door. Zo hysterisch, laf it
Omg dit is echt eng