Ik heb vandaag meer over je baby gelezen dan tijdens je gehele zwangerschap
Ben je nu officieel een moeke?
Ik heb vandaag meer over je baby gelezen dan tijdens je gehele zwangerschap
Ben je nu officieel een moeke?
Is goed. Dat ding is mij te blij.
Hahahaha
Dit waren echt bij mij de eerste afbeeldingen!
@grace. Toch betere optie
11 jaar geleden was de draak een hit.
Vond mijn dochter erg geslaagd ook
Zo voel ik me ook omdat ik morgen moet werken en ik heb geen vakantie gehad
Succes je kan het
Oke thanj you tv gids.
Aah sterkte
Ik zou zeker langsgaan en even de kat flink knuffelen.
Lol dit is de eerste keer dat ik hardop lach vandaag
Haha ik heb zelf geen kind, maar zag net de foto van de vuurvlieg.
Dus ik dacht heee dit lijkt net op de knuffel die mijn baby neefje ook helemaal fantastisch vindt, maar zit net te kijken en dat is dus ook zo’n Lamaze ding. Begint helemaal te lachen en te spartelen als dat ding in zicht is.
Blijkbaar echt een ding dus, zelfs ik weet waar het over gaat. Echt het lelijkste ding van de knuffels.
Ik heb net ook sushi op. Je krijgt bij deze toko altijd 1 portie gratis en dat eet ik dan altijd de volgende dag. Dat is dan gewoon nog goed dus over 2 uurtjes helemaal!
Dankjewel YouTube voor de aanbeveling tussen allemaal live concertregistraties. Nu de warmere maanden voor de deur staan is dit natuurlijk het filmpje wat je moet kijken.
Hahahaha die zaak bij mr frank visser
Dit is al 2 jaar mijn lievelingschips. <3
Ohhhhh deze met heksenkaas
Ja heb de chips er alweer bijgepakt. Geen heksenkaas thuis maar zonder is die ook al ontzettend lekker.
Over die bruidsjurk? Ik smul nu al van die preview met die kleermaakster. Maar wel sneu als je zo’n nare herinnering hebt aan je trouwdag.
Ik vind het zo jammer dat de tuincentra nog steeds dicht zijn. Wil zo graag lekker met de fiets daar naartoe en dan lekker struinen tussen de planten opzoek naar een nieuw leuk plantje. Ben er beetje verdrietig van
Komende week is waarschijnlijk mijn laatste fulltime werkweek en daarna lekker 32 uur. Maar op de één of andere manier zie ik er zo erg tegenop, alsof die week heeeeeeel lang gaat duren, terwijl ik dit gewoon al 1,5 jaar zo doe.
Net de serie ‘It’s a sin’ afgekeken, ben zo onder de indruk