Wat je even kwijt wil #48

Geen idee waarom maar ik kijk New Kids Turbo op tv. En nu wil ik ook zo graag iedereen kut noemen.

7 likes

Ik heb net de studentenvakbond aangeschreven omdat ik het echt wrang vind dat ik telkens zo buiten de boot val met allerlei compensaties, gebeurt me nu echt al meerdere keren.
Geen idee of het wat uithaalt maar ik moest van me afschrijven haha.

2 likes

Heel herkenbaar! Ik heb inmiddels ook aardig wat planten staan die in een pot moeten en vind het zo lastig om online te kiezen. En ik wil meubels uitzoeken voor m’n balkon en zaadjes voor m’n toekomstige balkon moestuin

1 like

@Ohappyday was jij dat niet die een hele bestellong had geplaatst bij de action maar toen het belangrijkste, de wc borstel in houder, er niet was? (Ja vond het wel een grappig verhaal zo specifiek)

Geen idee of je er nog een nodig hebr, maar ik spotte ze vandaag bij de Kruidvat voor twee euro ofzo.

Net dag 8 van m’n 28 days of twerk challenge afgerond jajajajaja. Echt jammer dat ik zo veel collega’s en ex collega’s op m’n insta heb. Zou best wat willen delen. Niet zo zeer m’n reet vol in beeld terwijl ik semi geil in de camera kijk, maar meer updates en dat ik dit doe, want eigenlijk vind ik het super leuk om te dansen.

11 likes

Ik wil het zien en same girl, same. Ik wil zoveel delen op sociale media maar al die collega’s volgen mij.

1 like

Iemand nog een Clubhouse invite nodig??

2 likes

Toch erg dat er nu al kinderen zijn die dit stukje cultuur niet kennen :sob:
Ik voel me bejaard

Heb je nog nodig? Ik heb nog 2 pakjes liggen (niet veel, maar vergat ze steeds te vragen, haha).

Mijn ex had stuurde me maar geen verjaardagsbericht en ik was daar echt onredelijk zuur over, terwijl why do I care want ik zou geen relatie meer willen ofzo maar ik dacht echt EXCUSE YOU, APP MIJ?! Maarrr hij heeft zojuist geappt, nu kan ik rustig slapen.

9 likes

Slaap lekker en gefeliciteerd :heart:

1 like

Maak een beste vrienden lijst en gooi ons daar allemaal in! We willen updates.

2 likes

Goed dat je het zegt want ik wilde je net ook feliciteren maar was het ook weer helemaal vergeten duss gefeliciteerd! :partying_face: had je verder een fijne dag?

1 like

Wacht, BEN JIJ MIJN EX?! 🄲

3 likes

Haha gelukkig maar! Gefeli! :balloon:

1 like

Nee dan was het nooit uitgegaan!

3 likes

Het is zoooooooo koud nu buiten

Hahahaha :heart:

Kan Sven Kockelman nog vervelender zijn?

Talitha Muusse komt ook niet zo lekker uit de verf met zo’n dominante conservatieve witte man naast zich, echt jammer

1 like